Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tarkoittanut sinua Health vaan noin niinku yleisesti kaikkea mitä kirjoitellaan tänne .
3kk salilla kohta käyty, en millään ohjelmalla ja mietin pitäiskö tässä kohta semmonen ottaa...
Asiaan: pituus 178, paino 66kg, olen kokeillut pelkän maven ja se oli 1x140kg ( ilman vyötä ) noin kk sitten.
Tulos on surkea, mutta sillon jouluna meni vain 5x55, että olen ihan tyytyväinen.
Kysyn miten etenisin? Olen tehnyt maven tyyliin kerran viikossa, että riittääkö? :confused
EDIT: unohdin, että ikä 15v :D
3kk salilla kohta käyty, en millään ohjelmalla ja mietin pitäiskö tässä kohta semmonen ottaa...
Asiaan: pituus 178, paino 66kg, olen kokeillut pelkän maven ja se oli 1x140kg ( ilman vyötä ) noin kk sitten.
Tulos on surkea, mutta sillon jouluna meni vain 5x55, että olen ihan tyytyväinen.
Kysyn miten etenisin? Olen tehnyt maven tyyliin kerran viikossa, että riittääkö?
EDIT: unohdin, että ikä 15v :D
Suunnilleen siis tuplannu maksimin alle 2kk:n.......just. Ja toi ittensä vähättely kertoo lisää ,vaik vast 15v ootkin.
Suunnilleen siis tuplannu maksimin alle 2kk:n.......just.
Melkosia tuloksia täällä jengi tahkoaa puolen vuoden treenillä, onko teillä kaikilla joku pt piiskaamassa salilla vai maitorahkallako vedätte? :O Saapa nähdä millaset tulokset itsellä on, elokuussa tulee 6kk salitreeniä täyteen Nyt on 3kk treenattu ja sarjapainoissa päästy mukavasti ylöspäin.
Ekat 2 kuukautta meni ns. tutustuessa saliin,nyt puolivuotta kunnollista treeniä takana. Ohessa myös vapaaottelu harrastuksena.
Pituutta n. 175
oma paino 56->71,rasvat pyörii 8-10%!
Yleensä ne treenivuodet nollaantuu heti kun tulee pieni tauko.Melkosia tuloksia täällä jengi tahkoaa puolen vuoden treenillä, onko teillä kaikilla joku pt piiskaamassa salilla vai maitorahkallako vedätte? :O Saapa nähdä millaset tulokset itsellä on, elokuussa tulee 6kk salitreeniä täyteen Nyt on 3kk treenattu ja sarjapainoissa päästy mukavasti ylöspäin.
Melkosia tuloksia täällä jengi tahkoaa puolen vuoden treenillä, onko teillä kaikilla joku pt piiskaamassa salilla vai maitorahkallako vedätte? :O Saapa nähdä millaset tulokset itsellä on, elokuussa tulee 6kk salitreeniä täyteen Nyt on 3kk treenattu ja sarjapainoissa päästy mukavasti ylöspäin.
Yleensä ne treenivuodet nollaantuu heti kun tulee pieni tauko.
Kappas, tämä löytyi.Reipas 4kk treeniä takana, 6kk salin alottamsesta. Oikeestaan koko ajan oon tehny G6:sta. Ennen salia ei tullut hirveästi liikuttua.
Penkki 4x50kg--> 1x87,5kg
Kyykky ?----> 3x10x70kg
Mave ?---> 2x8x80kg
Leuat 3x6xop--> 3x10xop
Ja paino 75kg--> 82kg, pituttaaa 182cm.
En tiedä, ehkä hieman hidasta kehitystä ollut kun katselee muiden tuloksia.
Kerro meillekin miten oot onnistunu puolessa vuodessa saamaan 15kg lisää lihasmassaa / muka tommoset rasvat? Ootko bulkannu joku 30 kg, reenannu yötä päivää ja sit dietannu 71 kg:oon. JPG or it didn't happen...
Ja 56 kg vapaaottelijana 3 leukaa, 71-kilosena 20... Aika hyvin on voimat juu kasvanu
Pena 1x80-100kg
Kyykky 1x90-130kg
Mave 1x120-160kg