Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoista on huomata, että niitä ketkä eivät saa kannustusta lähes ollenkaan tai laisinkaan on enemmän kuin niitä, jotka sitä saavat ja tämä on minusta harmillista. Harmillista on myös se, että jotkut ihmiset jaksavat jatkuvasti päteä, valittaa tai haukkua sellaiselle ihmiselle joka harrastaa säännöllistä urheilua, syö terveellisesti ja jolle ylipäätänsä elämäntapansa ovat tärkeitä. Minusta olisi arvostettavaa jos nämä tälläiset voitaisiin jättää väliin ja antaa sen henkilön elää millaite haluaa, se ei ole keneltäkään pois.
Minun alkoholittomuudelleni nauretaan, kun töissä syön terveellisesti ruoalleni ja minulle nauretaan, kukaan ei kannusta vaan kaikki jaksavat päteä ja pitävät säälittävänä. Kaverit ihmettelevät kukaan ei kannusta.. Perhe yrittää kannustaa, mutta erittäin harvoin. Mies on kahdesta se toinen jolta saan kannustusta koska elämäntapamme ovat samanlaiset. Ystävistäni yksi ainoa jaksaa sillon tällön olla iloinen puolestani ja kannustaa, lähinnä sen ansiosta että häneen olen tartuttanut kipinän terveellisistä elämäntavoista. Nykyään olen oppinut antaa kaiken huonon kommentin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos antamatta niiden vaikuttaa sen enempää. Lähinnä vain harmittaa miten ihmiset edes jaksaa..
Minun alkoholittomuudelleni nauretaan, kun töissä syön terveellisesti ruoalleni ja minulle nauretaan, kukaan ei kannusta vaan kaikki jaksavat päteä ja pitävät säälittävänä. Kaverit ihmettelevät kukaan ei kannusta..
Mulle kävi näin: SIlloinen avokki yllytti salille. treenattiin yhdessä ja herra näytti mulle liikkeitä ja muutenkin opasti salihommissa. Sain sitten kipinän ja aloin treenata säännöllisesti. Kehuja ei tullut, kannustuskin oli hyvin olematonta. No tokaisi tuo kerran (ei ihan selvinpäin) että "sulle on tullut tuollaisia patteja selkään...
Tän vuoden alussa päätin sit lähteä kisavalmennukseen. Kyselin herralta, että mites on ja ei kai käy parisuhteen päälle? Vastaus oli, että on mun oma asiani. Siitä sit vaan kisatiimin messiin ja treenaamaan tavoitteellisesti. vaan kuinkas sitten kävikään...
AY-koulutuksesta palattuaan herra nykyinen ex ilmoitti, että tää on tässä. Hän ei halua elää näin. Ei muuta selitystä. Matto vedettiin jalkojen alta. Siinä tuo sitten lupas, että tulee jatkossakin tsemppaamaan ja kannustamaan mua tavoitteessa ja treneissä. Miten niin jatkossakin, kun sitä kannustusta ei tullut yhdessäoloaikanakaan.:(
Jotta näin täällä. Onneksi salilla on ihan jees tyyppejä, jotka jeesaa ja tarvittaessa vittuilee sopivasti, jotta treeni kulkee. Vittuiluhan tuplaa treenitehot, eikö vaan?