TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tässä mieleen hetki sitten että voiko TTT:n aikana treenata ihan normaalisti vai tehä vaan 3sarjaa hauista ja lähtee pois salilta?

kyllä minä ainakin samanaikasesti muitakin lihasryhmiä treenasin. Hieman älyvapaalta se näyttäs jos vaan ttt-reenin tekis ja poistuis salilta. Mut jokanen taplaa tyylillään.

Parhaan tehon tuosta saa siten että tekee ton ensimmäisenä alkulämpöjen jälkeen.

Miten vaihtelevia? Kreaa kyllä voi käyttää ilman sitä latausjaksoakin. Minä en ole ikinä ladannut kreaa, kun en ole viitsinyt. Ei tuo nyt kuitenkaan luulisi hirveän vaikeaa olevan jos ottaakin sen latauksen alkuun. Eihän se kestä ku muutaman päivän.

kyllä minä ainakin samanaikasesti muitakin lihasryhmiä treenasin. Hieman älyvapaalta se näyttäs jos vaan ttt-reenin tekis ja poistuis salilta. Mut jokanen taplaa tyylillään.

Parhaan tehon tuosta saa siten että tekee ton ensimmäisenä alkulämpöjen jälkeen.

Kiitos vastauksesta ;)

Kun puhutaan olkavarren kasvattamisesta, niin tuntuu siltä että ainakin nuoremmat jannut käsittävät sen tyystin pelkästään hauistreeniksi. Eikös se vanha kaava mennyt niin, että hyvin treenatussa isossa "palassa" 2/3 ympärysmitasta menee ojentajien piikkiin? Ojentajille kyytiä, niin haba kasvaa!:evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aaa, rakastan tätä (ainaki tänään vielä). tänään tosiaa alotin, oli kyllä mahtavaa ja pystyin itse ainakin reenaa muitaki paikkoja vielä :) olipas mukava reenipäivä pakko myöntää, huomenna taas :rock:

vituttaa vaa ku ei oo mittanauhaa millä vedellä ton hauiksen ympäri nii jää ne tulokset sitte näkemättä :jahas:

tänää oli vika päivä tota treeniä ja on hauis ihan hullun kipee :O
kattoo viikon päästä mitä näyttää mittanauha, ennen treeniä näytti huimat 28,5:D

Pitäs taas joku päivä tehä tämä. kattoo ens viikolla ku tuli tänää tehtyy hauiksille vähä rankempi reeni ni antaa palautuu kunnolla. Viime kerta tuotii kyl toivottua tulosta.

Edit. Vois sit hauiksien jälkee tehä ojentajille kanssa :D

no mites, nyt jo kahdet reenit vetäny, tänää oli toiset.. en tiiä mutta jumalauta näitä käsiä :D vaihtelu virkstää aina näiden ohjelmien kanssa mutta on tää jo ku ei arkikaan oo enää minkäänlaista ku kädet niin kipeet :D ja joo toi mittanauha pitäs olla.. onko se nyt jo liian myöhäistä mitata? voisin koittaa tota viivotin hommaa mutta jos kolmet reenit tolle haukkarille ja alussa pitäs mitata ja lopussa? oon jo vetäny kahdet reenit niin mitenhän, onkohan tossa sitte järkeä enää? :s vituttaa.. koska tottakai tulos olis mahtava nähdä..

Suositut

Back
Ylös Bottom