TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kevyt viikko on kropan(ja mielen) palauttelua varten. Kun tuntuu siltä, että kroppa on tukossa, niin keventää treenit viikoksi. Kannattaa kuulostella kroppaa, että kuinka usein kannattaa pitää, mutta 4-6vko:n välein on useimmille sopiva.

E: Voit joko tiputtaa painoja johonkin 70%:iin normaaleista painoista, tai lyhentää sarjapituudet puoleen ja tiputtaa vähän vähemmän painoa.

:offtopic:

kun tätä threadia lukee niin tulee mieleen että eikö ihmiset jumalauta osaa lukea!? tuolla ohjelman linkissä on noi kaikki asiat aika selvästi mielestäni selitetty.

mut eipä nuo kysymykset multa pois oo kun en oo tähän ketjuun mitenkään osallistunu. itse vaan aikanani kyllä osasin tuon linkin lukea niin että tiesin mitä salilla teen.

:offtopic:

kun tätä threadia lukee niin tulee mieleen että eikö ihmiset jumalauta osaa lukea!? tuolla ohjelman linkissä on noi kaikki asiat aika selvästi mielestäni selitetty.

mut eipä nuo kysymykset multa pois oo kun en oo tähän ketjuun mitenkään osallistunu. itse vaan aikanani kyllä osasin tuon linkin lukea niin että tiesin mitä salilla teen.

älä nyt siihen synnytä, sori et kysyin:jahas:

Kaverin kanssa tehtiin toi TTT-homma kuukausi sitten ja jäi kyllä hyvä maku reenistä suuhun.

Lauantaina aloiteltiin ja tietenkin kun on tällänen "älypää" niin hieman liian isoilla romuilla (selityksenä et pienemmät painot ois ollu mukamas liian pienet:rock:) ja liikkeenä oli hauis käsipainoilla seisten...

eka treeni meni kuin heittämällä toistoina 21-15-12 joista vimpat varmasti fuskaten... seuraavana päivänä 21-12-9 joista taas osa fuskaten... kolmas päivä 21-12-16 joista viimeses sarjas nähtiin olympia tason hooboilua sekä TTT-osion jälkeen kikkailua muissa haukkari liikkeissä.

Kaikki päivät maistuivat paskalta ja TTT-treenin aloitus aina päivä päivältä paskemmalta. Mutta kyllä kannatti. Jokaisen treeni päivän jälkeen tiesi treenanneensa haukkaria. Treeni antoi huomattavan tuntuman haukkareihin ja oli todella mukavaa vaihtelua. Kaverin kanssa todettiin että on pakko ottaa kyllä tuo uusiksi joskus, kylläkin hieman pienemmillä painoilla, koska veikkaisin että olisi saanut viel paskemman makuisemmat treenit isommilla toisto määrillä.

Suosittelen aina joskus tehtäväksi kun muu haukkatreeni tuntuu junnaavan. Sitte viel kyssäri. Mitä mieltä ootte tosta TTT:n suorittamisesta Dippi treeninä? onkohan liian vaarallinen olkapäille?

älä nyt siihen synnytä, sori et kysyin:jahas:

en synnytä, salikörmyistä vaan iso arska pystyy synnyttään. ei kukaan muu, ainakan miespuolisista. :D
Enkä mitenkään kohdistanut "hyökkäystäni" teikäläiseen, kunhan vaan totesin että tässä ketjussa on miljoona turhaa kysymystä mihin löytyy vastaus kun vaan lukee tuon alkuperäisen linkin :thumbs:

en synnytä, salikörmyistä vaan iso arska pystyy synnyttään. ei kukaan muu, ainakan miespuolisista. :D
Enkä mitenkään kohdistanut "hyökkäystäni" teikäläiseen, kunhan vaan totesin että tässä ketjussa on miljoona turhaa kysymystä mihin löytyy vastaus kun vaan lukee tuon alkuperäisen linkin :thumbs:

hhaahah, reps:hyvä:

Mitä luulette, toimiikohan tuo treeni ilman kreatiinin vetämistä? Ku mä oon itte ainakin jotenkin niin vastaan kreatiinia.:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin lukee tuolla linkissä:
"Safkapuoli pitää olla kunnossa, eli ei miinuskaloreilla, mieluumin plussalla. Kreatiinia, ehdottomasti 7-10g/pv."

Mikäs kreatiinissa ?

Mitä luulette, toimiikohan tuo treeni ilman kreatiinin vetämistä? Ku mä oon itte ainakin jotenkin niin vastaan kreatiinia.:(

Vaikea sanoa, joillakin on toiminut mutta itse kun saan ison avun kreatiinista niin en ole kokeillut ilman. Kreatiini kuitenkin vauhdittaa aika lailla lihaksen energiavarastojen palautumista niin hyöty on siitä todellinen tuossa treenipötkössä.
On toki treenaajia joilla hyötyä ei niin ole kreatiinista, syyksi veikkaan että heillä on luonnostaan kreatiinivarastot niin täynnä/nopeasti palautuvat että lisäkreatiini ei sitten auta enää enempää.

Kai sen dipilläkin voi tehdä, kunhan ei laskeudu liian alas, ei päästä olkavarsia vaakatasoon asti. Riippuu tietysti missä kunnossa olkapäät ovat.

mä en todellakaan tiedä mikä siinä kreassa on. taitaa olla jotenkin periaatekysymys että kreaa en vedä. ja varmaan liittyy jotenkin siihen et sitä pitää kuurittaa ja sillein. mut eiks ton periaatteessa pitäis kuitenkin toimia jos vetää safkaa kunnolla ja aian palkkarit päälle?

Kai sen dipilläkin voi tehdä, kunhan ei laskeudu liian alas, ei päästä olkavarsia vaakatasoon asti. Riippuu tietysti missä kunnossa olkapäät ovat.

Joo täytyy varmaan ens viikolla kokeilla. Dippi on vaan tällä hetkel yks lemppareista ja haluttas tehä kunnon tappo treenit niillä=) vielä kun taitaa saada laittaa hieman hiluja ukkoon roikkumaan ku tekee niitä, niin avot ja elämä hymyilee:dance:

mä en todellakaan tiedä mikä siinä kreassa on. taitaa olla jotenkin periaatekysymys että kreaa en vedä. ja varmaan liittyy jotenkin siihen et sitä pitää kuurittaa ja sillein. mut eiks ton periaatteessa pitäis kuitenkin toimia jos vetää safkaa kunnolla ja aian palkkarit päälle?
Ei tuota kreaa tarvitse kuuritella, heittää palkkarin sekaan vaikka 5-10g. Kait tämä voi muutenkin toimia, testaamalla selviää.

Voiko tän tehä käsipainoilla vai onko pakko tehä tangolla?

Tässä tulee tyhmä kysymys samalla joukkoon :hyper:

Elikkä ei saa tehdä kun yhen liikkeen ettei esim. 3eri liikettä hauikselle, vaan yks?

Suositut

Back
Ylös Bottom