TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäpä mieltä nämä kokeneemmat konkarit (mm. S225T, Hulkki, Pro-Pain, Mike, Tomi sun muut) on tämmösistä ohjelmista? Kokeilisitteko ite?

habasta lähti pari milliä mittaa veke ;D että sillai,hyvältä se kyllä tuntu tehdessä jne. ja ehkä sitä tulosta kuitenki tuli johonki, ei vaan silmällä/mitalla havaitse"

Threadista varmaan löytyy vastaus mutta kysynpä tässä kun en jaksa enempää enää selailla eli:

Minkälainen olisi minun TT-Treeni kun hakusessa hanskaan lisää kokoa?

Ajattelin ainakin 3x20 seisten tangolla haukkaria, mitä muuta? :o

fastin kreaa ei sitten kannata erehtyä ostaan:D maistuu aivan paskalle. aiemmin oli wrangelta eikä ollut mitään makua mutta fastilla maistuu aivan saippualle.

Threadista varmaan löytyy vastaus mutta kysynpä tässä kun en jaksa enempää enää selailla eli:

Minkälainen olisi minun TT-Treeni kun hakusessa hanskaan lisää kokoa?

Ajattelin ainakin 3x20 seisten tangolla haukkaria, mitä muuta? :o
Et sitten lukenut ensimmäistä postia. Siellähän on linkki tohon systeemiin...

TTT:stä pitää mainita, että oon muutaman kerran vuosien saatossa tehnyt tuon. Enpä nyt muista tuliko kasvua, kun ainakaan laittanut tuloksia mihinkään ylös. Kivahan se on kiduttaa välillä itseään pitkillä sarjoilla, kun normaalisti tulee voimaa haettua. TTT:stä on tullut mun jouluperinne. Toissa vuonna joululomalla treenasin kädet näin ja viime jouluna tein vipareita sivulle:D

Kertokaa joku, kun en jaksa selata koko threadia, miten nuo sarjat tehdään? 3sarjaa hauista putkeen ja sitten ojentajaa 3 sarjaa vai tehdäänkö vuorosarjoina hauis,ojentaja,hauis....?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaa joku, kun en jaksa selata koko threadia, miten nuo sarjat tehdään? 3sarjaa hauista putkeen ja sitten ojentajaa 3 sarjaa vai tehdäänkö vuorosarjoina hauis,ojentaja,hauis....?

Oli tarkoitus tulla kysymään aivan samaa, kun joko tänään, tai ensi viikolla aion tätä TTT:tä kokeilla. Siispä miten on? Supersarjoja vai lihasryhmä kerrallaan?

Oli tarkoitus tulla kysymään aivan samaa, kun joko tänään, tai ensi viikolla aion tätä TTT:tä kokeilla. Siispä miten on? Supersarjoja vai lihasryhmä kerrallaan?

Jottei menisi ihan lusikalla syöttämiseksi niin lue nyt edes tämän ketjun 1. posti. :) Voisin laittaa linkin mutta en laita :)

Nyt on kolme pvää TTT:tä takana. Hanskat aivan Helvetin kipeet, mutta toivottavasti ei turhaan. Ennen TTT:n aloittamista oli 2vko taukoa salilta joten ei sinäänsä ihmekkään. Tein Sarjat hieman pienemmillä painoilla kuin olisi pitänyt, sarjat meni osittain reilusti yli 30.. Noh toivottavasti tuo ei paljoa treeniltä tehokkuutta syönyt:rolleyes:.

Vajaa viikko on nyt kulunut treenistä ja mittasin käsivarren, 1,1cm tullut lisää mittaa. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen vaikkakin oli treenitauko ennen TTT:n aloittamista ja näin kasvua oli odotettavissa. :hyvä:

on ne kyllä kovia mittoja mitä tuosta tulee jos vaan pysyvää lihaa on. tänään pitäisi alottaa pohkeille saman tyyppinen mutta en pysty toteuttamaan kolmatta päivää niin vedän sitten vaan 5 sarjaa tänään ja huomenna. pitää varmaan mennä samantien mittaan pohkeet:D hauikselle ja ojentajallekin tuo pitäisi tehdä.

Toissapaivana sain paatokseen.

Hauiksille suora tanko, ojentajille ranskalainen myoskin suoralla tangolla. Kummassakin painoa 40 kiloa. (20kgtanko+10 paissa)

Sarjat meni jokseenkin nain:

PAIVA 1
hauis: 26, 21, 16
ojentajat: 23, 18, 14

PAIVA 2
hauis 26, 21, 15
ojentajat 22, 18, 15

PAIVA 3
hauis 25, 21, 14
ojentajat 23, 18, 14

Pumppi oli aivan mieleton joka treenin jalkeen ja ranteet huusi hoosiannaa!! :rock: Sarjat positiivisesti ihan loppuun saakka. Kreatiinia vedin 20 grammaa päiväs, kalorit reilusti plussalla, proteiinia each day +300grammaa.

Hauis vahvin lihasryhmä ehkä, ojentajat heikoin :itku:

Mitta:

Alussa: 45.1 (millin tarkkuudella :jahas:)
2 paivan jalkeen treenin loppumisesta: 46.3 ja mieleton turvotus paalla.

Veikkaan etta jaa muutama milli, kun 4 paivan paasta mittaan taas. +- kaloreilla menen nyt tammikuuhun asti, saaa nahda jaako mitaan kateen.

e: mulla tehoaa paremmin lyhyemmat toistomaarat.

Back
Ylös Bottom