TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tässä TTT:ssä on mielestäni sellanen vaikutus, että lihasmassasta ei tule tiukka. Eli lihas on vähän "läskin" tapaista. Ei nyt mitään läskiä siis todellakaan vaan ei niin kiinteätä lihasta. Sen takia jotkut ei tätä suosi? Sanokaa nyt ihmeessä jos oon täysin väärässä.

Btw jos tätä kokeilee niin kuinka pitkiä aikoja vedätte ja onko kreatiini aivan pakollinen vai riittäiskö mahdollisesti esim. Hyvä ruokailu ja paulattava?

Elikkäs tässä TTT:ssä on mielestäni sellanen vaikutus, että lihasmassasta ei tule tiukka. Eli lihas on vähän "läskin" tapaista. Ei nyt mitään läskiä siis todellakaan vaan ei niin kiinteätä lihasta. Sen takia jotkut ei tätä suosi? Sanokaa nyt ihmeessä jos oon täysin väärässä.

Btw jos tätä kokeilee niin kuinka pitkiä aikoja vedätte ja onko kreatiini aivan pakollinen vai riittäiskö mahdollisesti esim. Hyvä ruokailu ja paulattava?

Kyllä, olet täysin väärässä. Lihas on aina lihasta, eikä ole olemassa mitään löysää läskin tapaista lihasta.

Ohjeissahan lukee että 3 peräkkäistä päivää ja max 1krt/kk. Kreatiini ei ole pakollista, syöt vaan tarpeeksi ja otat ehkä palkkarin mukaan niin pitäs kasvaa :thumbs:

Jos tää treeni toimii näin hyvin, (2cm viikossa habaan) niin miksei kaikki sitten reenais kaikkia lihaksia aina tällä?

Jollain toimii ttt ja jollain ei,riippuu aika monesta tekijästä,itte väänsin kerran 3 kk aikana ttt ja muutenkin haban 2 kertaa viikossa oikein huolella ja kaiken vaivan palkka 1 cm.No onhan se jo sentään 47cm,vähän lohduttaa.:D .

En jaksa testata. En usko, että kehitys olisi mitään dramaattista tälläkään ohjelmalla, ainenkin minulla toimii parhaiten tyyli: raiskaa kädet kerran viikossa. Jotenkin tuntuu, että jos habaan saa nopsaan lihaa sentin, kaks ~ 2 viikossa, niin se myös lähtee suht äkkiä, ellei kokoajan sitten jatka tuota TTT treeniä. Se mikä tulee hitaasti, myös lähtee hitaasti:D

En jaksa testata. En usko, että kehitys olisi mitään dramaattista tälläkään ohjelmalla, ainenkin minulla toimii parhaiten tyyli: raiskaa kädet kerran viikossa. Jotenkin tuntuu, että jos habaan saa nopsaan lihaa sentin, kaks ~ 2 viikossa, niin se myös lähtee suht äkkiä, ellei kokoajan sitten jatka tuota TTT treeniä. Se mikä tulee hitaasti, myös lähtee hitaasti:D

Tällä itsekkin lohduttaudun.:D

Itse kokeilin juuri tätä ohjelmaa.
Hauista ja ojentajaa tein samalla painolla, joka oli 35kg.

Ensimmäinen treeni meni haballa 25,21,17 ojentajilla 24,20,16

Toinen treeni: haba 27,25,19 ojentajat 25,22,18

Viimeinen: Haba 32,27,19 ojentajat 28,22,20

Olin tosi yllättyny kun esim. toi hauis tulos nousi vaan :hyper:
Positiivista se kai vain on ja itse ohjelma tuntui ainakin hyvälle. Mittaillu en ole mitään, mutta kaippa nää narut ny edes vähä kasvo ;)

Ite raiskaan kädet 3 kertaa viikossa ja hyvin on toiminut:thumbs: . Täysin loppuun asti ei tietenkään saa joka treenissä mennä, mutta kaks kovaa hanskatreeniä+yks tappotreeni viikossa tuntus toimivan:D . Mulla palautuu aika nopsaan käsilihakset kun vaan venyttelee kunnolla treenin jälkeen ja illalla uudestaan. Tosin liikkeitä en tee kuin yhen per treeni ja sarjoja 3. Kunnon tapposarjoissa käytän pitkiä supereita, esim. hammer-kääntö johon heti perään keskitetty hauiskääntö yhdellä kädellä scottissa kumpaakin 3 sarjaa 15 toistoa. Tuon jälkeen tuntus kädet olevan lähes Greg Valentinon tasoa, kunnes katsoo peiliin:lol2:

Joko olen puusilmä tai sitten ei vaan parista ekasivusta mitä luin sattunut silmään :D Niin jäi vähän epäselväksi, että suositellaanko muuta treeniä viikon aikana? Eli siis voiko tuota treenata samaanaikaan oman ohjelman kans kunhan jättää vaan haukkarit ja ojentajat vekeen kun nehän tulee jo tossa TTT ohjelmassa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voitkai sinä siinä samalla jalkoja vääntää, mutta ei mitään rintaa tai selkää. Ja toisekseen tohon ei mene kun se 3pv plus palautukset..

No voitkai sinä siinä samalla jalkoja vääntää, mutta ei mitään rintaa tai selkää. Ja toisekseen tohon ei mene kun se 3pv plus palautukset..
No jos pitäs samalla jaloille sen kevyenä viikkona :) ajattelin testata tossa ens viikolla :) pitää kattoo paljo saa "lihaa" tämmösen 63kg kynäniskan hanskaan :)

jep... :D no lähinnä tuo 1cm tavoitteena... :) kun nyt kuitenkin puhutaan aika matalista mitoista kehitys on varmaan parempi :) Vielä ois semmonen kysymys että tehdäänkö nuo sarjat vuorotellen vai? esim. hauis 3x sitten ojentajat 3x?

jep... no lähinnä tuo 1cm tavoitteena... kun nyt kuitenkin puhutaan aika matalista mitoista kehitys on varmaan parempi Vielä ois semmonen kysymys että tehdäänkö nuo sarjat vuorotellen vai? esim. hauis 3x sitten ojentajat 3x?

Joo, tehdään ne just noin.

Otetaan taas käyttöön tällä viikolla toi ttt. Käsivarren paksuus tänä aamuna oli n.47cm oikiassa ja vasurissa n.46cm. Liikkeiksi otetaan ranskis scott-tangolla ja hauiskääntö scott-tangolla.

sama kait tuota on kokeille kerta tuollasta on tarjolla, vähän arveluttaa vaan toi kolme peräkkäistä päivää samaa lihasta mutta pitää ensi viikolla testata:D

Ite ajattelin ens viikolla ottaa käyttöön. Pari kysymystä vielä heränny kyseisestä ohjelmasta. Voisko sarjoja tehdä supersarjana ojentajia ja hauiksia vuorotellen? Saisko sillä paremmin kehitystä vai vetäiskö se sitten vaan pahemmin tukkoon? :o

Haha, kokeilin itsekkin. En käyttänyt kreatiinia, tulosta kyllä tuli! Ongelmana huomasin itelläni ainakin sen, että tangolla nostaessa ton 3 päivää vasen haukkari oli sen verran paskana, että hyvä jos kahvikupin jakso pöydältä nostaa. En tiedä mikä siinä on mut hauis treeneissä vasuri väsyy noin 20 toistoa ennenkun oikeen puoleinen. :D

oon 2 kertaa kokeillu kesällä ja pari kk sitten..kesällä ei oikein tullut mitään ja kun koitin uudelleen 3 päivänä iski kuume:curs: eli tumppu ei kyllä mielestäni kauheasti kasvanut mutta haukkarin tulokset kyllä nousi:D pitäisi kokeilla ilman että flunssa pilaa kaiken...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom