TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taas täytyy todeta että on kyllä hyvä tyyli saada tumppuun lisää ympäryyttä. Sentti tuli lisää. :rock:
Jaa, että kolmessa päivässä sentti hauikseen lisää. :jahas: Aika hyvin näyttää juu toimivan :rolleyes:

Itsellä kans kokeilussa toi ohjelma ja niinhän se on, että kokeiles viikon päästä mitata uudestaan, uskosin että puolisenttiä pienempi tulos tulee olemaan kuin nyt. Mutta eiköhän sillä jotain kasvua saa aikaan, toivottavasti kerta itselläkin meneillään toi.

Edelleen, jos viikossa tulee 1cm hauikseen, suurin osa siitä on takuuvarmasti tulehdusta tai läskiä. Niin se vain on. Ette taida edes käsittää paljonko 1cm lihasta käden ympärillä muuttaa käden ulkomuotoa.

Edelleen, jos viikossa tulee 1cm hauikseen, suurin osa siitä on takuuvarmasti tulehdusta tai läskiä. Niin se vain on. Ette taida edes käsittää paljonko 1cm lihasta käden ympärillä muuttaa käden ulkomuotoa.

Luultavasti se on tulehdusta. Uskon myös, että TTT-treeni voi toimia joissain tapauksissa shokkihoitona käsille ja lihaa voi tulla, jos kehitys on kovasta reenistä huolimatta jämähtänyt paikoilleen pitkäksi aikaa. Esimerkkinä vaikka treenin kehittäjä.

ps, 1cm ei muuta paljon paskaakaan IMO. Monilla saattaa handut olla sentinkin verran eri kokokset (myös kilpailevilla bodareilla) eikä se näy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nyt löytäny muutakaan hauiskääntöön liittyvää tredii, enkä jaksanu tehdä uutta, niin kysyn sitten tässä. Eli mitä mieltä porukka on hauiskäännön tekniikasta, eli pitääkö se teidän mielestä tehdä melkein alas asti vai jätättekö sen ns. puoleenväliin, kuten nämä puolikyykyt yms. Kun tuol salilla näkyy joitaki et se käsivarsi tekee n. 90 asteen kulman vaan siinä hauiskäännössä, eli ylhäältä 90 astetta kääntyy ja siitä sit takaisin. Sillä kyllä saa ihan hirmuisia rautoja liikuteltua, mutta mun mielestä näin ajateltuna tuntuma varmaan on tosi paska ja muutenkaan ei varmaan saa kovin hyvin pumppia haukkariin tollein tehden. Mitäs muut mieltä? Mites kehitys pitkällä tähtäimellä?

En nyt löytäny muutakaan hauiskääntöön liittyvää tredii, enkä jaksanu tehdä uutta, niin kysyn sitten tässä. Eli mitä mieltä porukka on hauiskäännön tekniikasta, eli pitääkö se teidän mielestä tehdä melkein alas asti vai jätättekö sen ns. puoleenväliin, kuten nämä puolikyykyt yms. Kun tuol salilla näkyy joitaki et se käsivarsi tekee n. 90 asteen kulman vaan siinä hauiskäännössä, eli ylhäältä 90 astetta kääntyy ja siitä sit takaisin. Sillä kyllä saa ihan hirmuisia rautoja liikuteltua, mutta mun mielestä näin ajateltuna tuntuma varmaan on tosi paska ja muutenkaan ei varmaan saa kovin hyvin pumppia haukkariin tollein tehden. Mitäs muut mieltä? Mites kehitys pitkällä tähtäimellä?

Tuota noin, ite tykkään tehä että lasken ne painot alas asti. Itselleni toimii ainakin paremmin, mutta joskus saatan tehdä ensin sarjan et teen loppuun asti ja sit heti perään "pumppi" sarjan että nopeesti väännän sitä 90 asteen hauiskääntöö... Mut se on varmaan taas näitä mielipidekysymyksiä.

Otin tuossa aamulla mitat hauiksesta ennenkö olin syönyt mitään ja eilen en käynyt salilla ja tiistaina loppui tämä TTT kuuri ja nyt on siis torstai aamu, eli 2 päivän jälkeen voi varmaan jo aikalailla todeta ton realistisen kasvun? No jos en ole ihan hakoteillä tässä niin sellaiset 0.5cm sain itse käsiin lisää kokoa TTT:ellä:)

Tulehdus tuollaisen jälkeen voi kestää pitkäänkin... Mittaa parin viikon päästä uudestaan, voit yllättyä!

Rajota nyt hyvä mies jo noita tulehdus juttujasi, tuskimpa tulehduksesta kyse on kun toistot nousee päivä päivältä ja yleensä TTT:stä seuraava treeni ao. lihaksille on yhtä juhlaa..

no mittailin tossa tänään ja oli se 0.5cm kasvanu. Syynä voi olla vaatimattomalle kasvulle selän revähtäminen toisen päivän sarjoissa(viimeset meni puoliksi heijareilla) ja en pystyny enää kunnolla 3päivänä hauista treenaamaan. no sarja kestävyys nyt kuitenkin kasvoi parilla toistolla joka sarjassa :) ojentajissa silti oli aika järkyttävää tuo kehitys ja sarjapituudet kasvoi siten et ekapäivänä (30, 28, 24) ja toisena päivänä lisäsin vielä 2.5kg painoa ja vedin samat, kun taas kolmantena päivänä meni jo (30,30,28) :)

Pitääpi koittaa. Miten pitkään ootte noudattanut kyseistä ohjelmaa? On täs nyt hiihtoloma nii pitääpi koittaa ma,ti,ke tolleen.
Siis onko tässä ehdoton sääntö että tehdään vain noita tiettyjä liikkeitä tää 3 päivää ettei vahingossa eksytä penkille? Että muut liikkeet haittaavat sitten kyseistä treeniä? Ja onko kreatiinin käyttö ehdoton maksimaalista tulosta hakiessa, meinaan kun ei löydy kaapista tollasta :(

Pitääpi koittaa. Miten pitkään ootte noudattanut kyseistä ohjelmaa? On täs nyt hiihtoloma nii pitääpi koittaa ma,ti,ke tolleen.
Siis onko tässä ehdoton sääntö että tehdään vain noita tiettyjä liikkeitä tää 3 päivää ettei vahingossa eksytä penkille? Että muut liikkeet haittaavat sitten kyseistä treeniä? Ja onko kreatiinin käyttö ehdoton maksimaalista tulosta hakiessa, meinaan kun ei löydy kaapista tollasta :(
Korkeintaan kuukauden välein käyttäisin. Kyllä muuten kroppaa voi normaalisti tehdä, mutta selkätreenit saattaa kusta jonnin verran... Ilman kreatiinia voi aivan hyvin tehdä.

Oon nyt käyny lähes koko keskustelun läpi ja olen erittäin skeptinen tätä treeniä kohtaan... Olisi mukava saada, jonkun kokeneen ja asioista tietävän treenaajan mielipide TTT:stä (esim. Mike, Hulkki, ironteme tai vastaava).

Itse en edes hauiksille voi tehdä tällaista treeniä kyynärtaivetulehduksen takia, enkä muillekaan lihaksille uskalla tehdä tulehdusten pelossa. Voisi luulla, että sentti on aivan mahdoton saada viikossa pysyvästi, ja uskon sen olevan turvotusta, joka johtuu tulehduksesta.

Mutta en tosiaan tiedä, kun en ole kokeillut. Olisi vain kiinnostavaa kuulla kokenee treenaajan mielipide asiasta. :piis:

Oon nyt käyny lähes koko keskustelun läpi ja olen erittäin skeptinen tätä treeniä kohtaan... Olisi mukava saada, jonkun kokeneen ja asioista tietävän treenaajan mielipide TTT:stä (esim. Mike, Hulkki, ironteme tai vastaava).

Itse en edes hauiksille voi tehdä tällaista treeniä kyynärtaivetulehduksen takia, enkä muillekaan lihaksille uskalla tehdä tulehdusten pelossa. Voisi luulla, että sentti on aivan mahdoton saada viikossa pysyvästi, ja uskon sen olevan turvotusta, joka johtuu tulehduksesta.

Mutta en tosiaan tiedä, kun en ole kokeillut. Olisi vain kiinnostavaa kuulla kokenee treenaajan mielipide asiasta. :piis:

Ei noin saa sanoa, tai kaikki pakkiksen 15-vuotiaat, jotka ovat kasvattaneet käsiään senttitolkulla viikon sisällä, suuttuvat sinulle:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom