TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme sarjaa päivässä kolmena päivänä peräkkäin,samaa liikettä salilla esim kahdelle eri lihasryhmälle,eikö se tunnu vähältä kun menee tekemään salille,ja sitten heti pois..?en epäile ttt:n toimivuutta mutta ihmettelen vain .

Itse ajattelin juuri samalla lailla. Kolme sarjaa per lihasryhmä kuulostaa aika vaisulta. Käytiin kaverin kans tekemässä tuo haballe ja ojentajille, ja täytyy sanoa ettei edes tehny mieli tehdä enempää kun kolme sarjaa per liike. Oli meinaan niin infernaalinen polte käsissä tuon jälkeen (kaikki sarjat loppuun asti:hyper: ).

Juuri kuten izze sanoi. Jos sarjat on oikeasti tehty loppuun saakka, niin ei tosiaan tee mieli tehdä lisää.

Tietysti jos jättää toistot vaikka 5-10 toistoa vähempään mitä kykenisi kovalla tsemppauksella, niin sitten varmaan tuntuu, että olisihan sitä voinut enemmänkin tehdä.

Onko jollain muka oikeasti kasvanut lihas tulehduksen kautta, eli tulehdusarvot pompanneet "kattoon"?

Cosmo sanoi:
Tehdäänkö noi liikkeet vuorotellen vai ensin toinen liike 3x ja sitten toinen???

En tiedä.mutta itse aion yrittää tätä lähiaikoina ja aion tehdä sarjat superina eli vuorotellen ilman palautusta

Cosmo sanoi:
Tehdäänkö noi liikkeet vuorotellen vai ensin toinen liike 3x ja sitten toinen???

Ensin vaikka haukka 3x ja sen jälkeen ojentaja 3x.

Onhan tuo tullut vedettyä ilman kreaakin, mutta nykyään se kreatiini on niin halpaa, että mieluummin vetää sitä sitten kanssa samalla.

Tonza sanoi:
Onhan tuo tullut vedettyä ilman kreaakin, mutta nykyään se kreatiini on niin halpaa, että mieluummin vetää sitä sitten kanssa samalla.

toimiks sulla ilma kreaa, kerran siis kokeilin tota ja ei kasvanu milliikään, bulkil olin mutta kreaa ei

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nyt ihan justiin ole ilman kreaa tehnyt, mutta muistikuvat on semmosia, että silloin joskus aiemmin olisin niihinkin kokeiluihin ihan tyytyäinen ollut.

Viittiskö joku kertoa mitä tua TTT-treeni oikein tarkottaa??? olis kiva kokeilla sitä mutta kun ei oo hajuakaa mitä pitää sisällä jne...?

Mulla on hanska kasvanu 6 senttiä, joulukuusta 2005. Ihan omalla reenillä, ja voimapainotteisesti. Sarjoja ehkä maks. 9 ja toistoja 6 - 10, yleensä kaseja. Pääliikkeenä on ollu suoralla tangolla ja on vieläkin, sillä kolme kovaa sarjaa, jonka jälkeen hammeria narulla/kp ja sit viel scottia/keskitettyä kp. Noin ainakin mulla on kasvanu. Ja pyrin myös siihen että hanskaan tulee voimaa eikä senttejä väärässä suhteessa. Onhan se nyt aika naurettavaa et sul on 45cm hanska ja sit riuhdot 50 kilolla hauista kun vieressä on kaveri jolla kädessä 10 senttiä vähemmän ja samat painot:D

kynäri88 sanoi:
Viittiskö joku kertoa mitä tua TTT-treeni oikein tarkottaa??? olis kiva kokeilla sitä mutta kun ei oo hajuakaa mitä pitää sisällä jne...?
kynäri88 sanoi:
niin että saisko hieman sitä opastusta??:):)
Lue ensin tuo läpi. Jos vielä tarvit opastusta, niin luet tämän TTT ketjun.

TTT tarkoittaa Triple Treat Treeniä, kuten tuolta ekasta linkistä selviää. :rolleyes:

Bodaaja sanoi:
Mulla on hanska kasvanu 6 senttiä, joulukuusta 2005. Ihan omalla reenillä, ja voimapainotteisesti. Sarjoja ehkä maks. 9 ja toistoja 6 - 10, yleensä kaseja. Pääliikkeenä on ollu suoralla tangolla ja on vieläkin, sillä kolme kovaa sarjaa, jonka jälkeen hammeria narulla/kp ja sit viel scottia/keskitettyä kp. Noin ainakin mulla on kasvanu. Ja pyrin myös siihen että hanskaan tulee voimaa eikä senttejä väärässä suhteessa. Onhan se nyt aika naurettavaa et sul on 45cm hanska ja sit riuhdot 50 kilolla hauista kun vieressä on kaveri jolla kädessä 10 senttiä vähemmän ja samat painot:D

ja paljonko painoa on tullut lisää, sillä on aika suuri merkitys tuloksen kannalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom