TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulipa tässä mieleen kysäistä, että miksi nuo toistomäärät pitää olla noin pitkiä? Iselleni kun tuli ajatus, että jos tekisi ensimmäisen sarjan tosi keveillä painoilla yli 20 toistoa (lämmittely/pumppi) ja seuraavat 3 sarjaa niin kovilla painoilla että menee se 8-12. Tätä sitten tehtäisiin 3 päivää. Tässäkin tapauksessa ideana olisi, että nuo toistot nousee tuota 8-12 ylemmäksi. Nyt kun ollaan enemmän massankasvatus alueella niin eikö lihakset "kasvaisi" enemmän.
Itse olen nyt tehnyt toisen päivän reenit ja ajattelin laittaa kommenttia kun koko setti on tehty. Reenit on vedetty ttt ohjeen mukaisesti enkä ole säveltänyt omia. Täytyy myöntää, että käsissä tuntuu oikein mukavalta :kippis1:

hateman sanoi:
Tulipa tässä mieleen kysäistä, että miksi nuo toistomäärät pitää olla noin pitkiä?

Sen takia että tuolla toistomäärällä tuntuu tällä ohjelmalla homma toimivan :)
Mitä alemmas toistomääriä tuossa laskee sitä rankemmaksi homma käy hermostolle ja hops, eipä sitten kykene seuraavan päivän treenissä edes samaan.

WOW!!!
Tätä mun on kokeiltava takareisilleni!!!
Vielä kun tähän Joulun jälkeiseen pöhötykseen lisää kreatiinipöhön, ni on varmasti ISO olo!!! :rolleyes:
:curs: Kokeiltava silti! ;)

eilen tuli Ensimmäinen ttt reeni tehtyä (hauikset ja ojentajat) ja tänään on paikat niin saatanan kipeet :D että kai sitä pitäs vielä jaksaa ne 2 muutakin kertaa vielä :D no katellaan.. kreatiinia ja protskuu nyt aattelin käyttää vähä enemmän jos palautuis vähä paremmin... ja tottakai syödä enemmän. mutta ilmoittelen tän myöhemmin onko käsi kasvanut.

pakkorako sanoi:
eilen tuli Ensimmäinen ttt reeni tehtyä (hauikset ja ojentajat) ja tänään on paikat niin saatanan kipeet :D että kai sitä pitäs vielä jaksaa ne 2 muutakin kertaa vielä :D no katellaan.. kreatiinia ja protskuu nyt aattelin käyttää vähä enemmän jos palautuis vähä paremmin... ja tottakai syödä enemmän. mutta ilmoittelen tän myöhemmin onko käsi kasvanut.

elikkä tänään olis pitäny olla salilla toinen ttt treeni mutta särki siis niin paljon käsiä että ei mitää rajaa yöllä enkä saanu oikee unta.. voi helvetti aattelin että nyt ei pysty kyllä enään jatkamaan tätä ja tein tänään ihan normaalin selkä teenin.. no sit aattelin ihan muuten vaa että olisko käsi kasvanu vaikka en odottanutkaan mitään tulosta niin käteen oli tullut 1,1 senttii lisää. :hyper:
olin sillee että wtf. ja mittasin 2 kertaa uuestaa :D mutta kyllä se vaan oikein mitattu on :D no kyllähän tota kreatiinia kunnon annokset tuli vedettyy ja sillee mutta joo.. kyllä varmasti koitan ens kuussa uudestaan ja ihan koko ttt-n tällä kertaa vetää.. :)

Huippu juttu tuo ttt reeni !
Mittasin haban reeniä edeltävänä päivänä. jännitettynä hauis 48,5cm ja "löysänä" 44,5cm. no niin. tein hauikset ja ojentajat ttt reeni ohjeiden mukaan kolme kertaa peräkkäisinä päivinä(ma,ti,ke) erittäin huolellisesti. pidin loppuviikon lomaa salilta. kahden viikon päästä mittasin käden uudelleen, tulos:käsi jännitettynä 48cm (ainoastaan 5mm oli kadonnut) ja "löysänä" 45,3cm, eli 8mm tullu lisää. sitten mittasin siittä viikon päästä hauisreenin päätteeksi kun käsi oli komeasti pumpissa, tulos edelleen 48cm. normaalisti pumpissa 49,5cm. johtopäätös:1,5cm lähti hauiksesta noin vähällä vaivalla! Suosittelen kaikille joilla on mielestään liian isot kädet. sentistä kahteen lähtee ihan helposti POIS ! Voi hyvän tähen!

vielä edelliseen lisää. toi ehkä voi toimia jos on vasta vähän aikaa reenannu mut ku kymmenvuotisjuhlareeni on ovella ja on kunnolla sen ajan reenannu ni eipä taida tepsiä. tehtiin kolmen kaverin porukassa toi reeni ja kaikilla löysään käteen 5-10mm lisää ja jännitettynä tai pumpissa ei kasvua kelleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo, mullakin on tullu ihan omalla ohjelmalla 4 senttiä kolmessa kuukaudessa, joten luulen että aloittelija saa habaan kokoa vaikka onanoimalla kahdesti päivässä, okei huono vitsi hehe...mutta toi sentti ja aikamäärä on totta, ja kasvua tulee edelleen. Ilmeisesti ne heijarit ei paljon vaikuta kun silläkin tekniikalla tulee lisää.

viimeviikolla tein ojentajat tolla ttt:llä ja sentti tuli lisää(42->43):) . Nyt alkavalla viikolla ajattelin tehdä haukkarit. Onko kukaan tehnyt tuota treeniä scottipenkissä?

focker sanoi:
viimeviikolla tein ojentajat tolla ttt:llä ja sentti tuli lisää(42->43):) . Nyt alkavalla viikolla ajattelin tehdä haukkarit. Onko kukaan tehnyt tuota treeniä scottipenkissä?

muistakaa nyt treenata muutakin kuin habatsua ja ojentajaa (:

olen kokeillu scottipenkissä iloisesti toimii.

focker sanoi:
Miksikäs et tehnyt ojentajia ja hauiksia samaan aikaan? Kädet on kyllä ihanassa kunnossa sen jälkeen. :hyper:

-Lauri- sanoi:
Miksikäs et tehnyt ojentajia ja hauiksia samaan aikaan? Kädet on kyllä ihanassa kunnossa sen jälkeen. :hyper:

Niin, alkuperäinen ideahan on kuten sanoitkin että ne tehtäisi samalla kertaa molemmille liikkeet.

nimenomaan, ja samalla treenikerralla voi hauiksien ja ojentajien lisäksi tehdä vaikka pohkeetkin samalla systeemillä. Näin mä ainaki tein.

Joonaz sanoi:
muistakaa nyt treenata muutakin kuin habatsua ja ojentajaa (:

olen kokeillu scottipenkissä iloisesti toimii.

treenaan pelkästään hauberia ja ojentajaa, ja vieläpä pelkästään ttt:llä.:david:
No ei nyt sentään. En tee koskaan noita samana päivänä, kun sitten putoaa painot toisesta liikkeestä niin reippaasti. näin ainakin minulla.

Tulokset

Laitanpa palauteeni tänne kuten aiemmin kerroinkin. Tein hauiskääntöä seisten kulmatangilla ja ojentaljille ranskalaisia.
Reenit menivät tällä tavalla.
HK 30x25 18 15 28 20 16 30 21 19
Oje 35x20 18 16 24 21 18 25 20 20
Creaa tuuppasin menemään sen 20g:tä päivässä kun sattui justiin alkamaan tankkaus jakso. Vasen ojentaja oli ensimmäisessä reenissä kipeä ja pelkäsin, että se pilaa tulevat parit seuraavat reenit. No näin ei kuitenkaan käynyt vaan 3:na reeni päivänä ojentaja ei ollut enää ollenkaan kipeä ja reenit pystyi vetäämään oikein hyvin.
Sinänsä ihme juttu oli se, että kädet olivat 2:n reeni päivän jälkeen eniten tietosia rääkistä. Ensimmäisenä lepopäivänä reenien jälkeen ei tuntunut mitään kipua ja olisi voinu mennä vaikka salille :). Luulen, että painot olivat hieman alakanttiin ja tein liian puhtaita toistoja. Joten rääkki ei ollut sitä mitä sen olisi pitänyt.
Lopuksi kuitenkin totean, vaikka senttejä (mm) ei tullutkaan lisää niin ttt oli oikein mukava kokeilu normi punttailun välissä.

Mitäs ootte mieltä, uskaltasko tuohon ottaa forkut myös? hauis ja ojentaja ainakin tulee. Rintaa ja pohkeita ehkä joskus myöhemmin. :) mutta forkut on jo normaalissa hauistreenissä muutaman sarjan jälkeen aika tukossa, niin onnistusko tehä vaikka rannarulauksia seläntakana noiden jälkeen?

Entäs miten venyttely treenin jälkeen, normaalisti?
Huomenna lähtee kokeiluun.mutta nyt nukkumaan menen. kello alkaa olla jo liian paljon ja jutut liian sekavia.

Millainen koko ohjelmasta käytännössä tulisi, jos tätä ttt-treeniä käytettäisiin? Siis, muille lihaksille, millaisia treenipäiviä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom