TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Marchi- sanoi:
Jau
Kohan kokeilin, on sitä muutkin taaperot miinuksella kokeilleet jos luet koko threadin läpi. Ja IMO ne pluskalorit eivät olisi välttämättä auttaneet asiaan juurikaan... Taisi olla vain liian pitkä tauko tälläisistä happotreeneistä ylipäätään. Mitään 30:n sarjoja ole tehnyt pitkään aikaan.
Ok, ihan aluksi täytyy sanoa, että en usko tämän treenin tuovan mitään muuta kuin korkeintaan tulehduksen käsiin. Mutta vielä enemmän tästä on järki kaukana jos asiat tehdään miinuskaloreilla. Huvikseen vaan rääkkäät käsiäsi vaikka kasvu on käytännössä mahdotonta miinuskaloreilla? :jahas:

toolate sanoi:
Huvikseen vaan rääkkäät käsiäsi vaikka kasvu on käytännössä mahdotonta miinuskaloreilla? :jahas:

Älä ole liian skeptinen, mene Supermassan kanssa väittelemään voiko dieetillä kasvaa käden ympärysmittaa.

toolate sanoi:
Ok, ihan aluksi täytyy sanoa, että en usko tämän treenin tuovan mitään muuta kuin korkeintaan tulehduksen käsiin.
Se on sitten aikamoinen kestotulehdus kun on tuntunut jäävän yhtä pysyväksi kuin perinteisen treenin lihaskasvukin. :lol2:

Olisin odottanut koirankakka treenaajalta hiukan avoimenpaa suhtautumista, mutta ei, 9 sarjaa on sitten lihakselle 3 päivän aikana mahdottomuus ilmeisesti. :rolleyes:

Pitäsköhän tämä kokeilla? Olen sopivasti dieetilläkin tämän kuukauden.

No ehkä kuitenkin jätän MAHDOLLISET kokeilut bulkille.

-Marchi- sanoi:
Älä ole liian skeptinen, mene Supermassan kanssa väittelemään voiko dieetillä kasvaa käden ympärysmittaa.
Niin no enhän mä tosiaan tiedä mitä aineita sä oot alkanut vetään.
-- Edit --
Niin ja vaikka tiedän, että sä Marchi on aika rautainen nuorukainen (ainakin jos naisilta kysytään :rolleyes: ) niin en lähtis sua vertaamaan Savolaiseen.
Fatso sanoi:
Se on sitten aikamoinen kestotulehdus kun on tuntunut jäävän yhtä pysyväksi kuin perinteisen treenin lihaskasvukin.

Olisin odottanut koirankakka treenaajalta hiukan avoimenpaa suhtautumista, mutta ei, 9 sarjaa on sitten lihakselle 3 päivän aikana mahdottomuus ilmeisesti.
No se nyt oli oma mielipide ja tosiaan ilman henkilökohtaista kokemusta. Olen mä sentään joskus ajatellut tuota testata omille narukäsille. Ollaan nyt avoimempia ja vedetään epäilyt takaisin kunnes pääsen tuota kokeileen. Eli sitten jos/(kun) vaihdan DCn metodeista pois testaan ensimmäisen TTT-treeniä käsille.

toolate sanoi:
Niin no enhän mä tosiaan tiedä mitä aineita sä oot alkanut vetään.
-- Edit --
Niin ja vaikka tiedän, että sä Marchi on aika rautainen nuorukainen (ainakin jos naisilta kysytään :rolleyes: ) niin en lähtis sua vertaamaan Savolaiseen.

LOL. Ihan hemmetin hyvää piikittelyä. I love IT!:D En mä itteäni verrannut Savolaiseen, mutta kerroin vain että on se kasvaminen mahdollista dieetilläkin kunhan unohtaa sen erään raamatunprofeettoihin verrattavan jumalasi (juttujen todenperäisyydestä päätelleen) puheet ja treenaisi välillä jopa kovaakin. :)

-Marchi- sanoi:
LOL. Ihan hemmetin hyvää piikittelyä. I love IT!:D En mä itteäni verrannut Savolaiseen, mutta kerroin vain että on se kasvaminen mahdollista dieetilläkin kunhan unohtaa sen erään raamatunprofeettoihin verrattavan jumalasi (juttujen todenperäisyydestä päätelleen) puheet ja treenaisi välillä jopa kovaakin. :)
Naah, miksi treenata kovaa kun voi päästä helpommallakin. Oonhan mä jotain juttua kuullut et aloittelijat ainakin voisivat lihasmassaa miinuskaloreilla lisätä, joten kaipa tuo sitten sinunkin kohdalla on mahdollista :)

AGR sanoi:
Ohhoh. TTT onpi takana. Mittanauha näyttää molempien hauisten ympäryysmitan kasvaneen tasan 1 cm. TTT:stä on tosin vasta viikko. En käyttänyt kreatiinia lisäksi olin aavistuksen miinuskaloreilla. Kolmea lihasryhmää treenasin.

^^Quottaan itteäni...

Noniiin. Nyt on taas kulunut aikaa TTT:stä ja on aika mitata käsiä uudestaan. En ole reenannut käsiä tässä välissä.
Ero ennen treeniä on silmin nähtävä. Hauis on paljon kovempi, öh.. värähtelevämpi, ja tiukemman näköinen paketti kuin ennen (tisseistäni puhumattakaan). En osaa paremmin selittää joten nyt mitataan.

Ylimääräinen sentti on yhä tallella!
Uusi TTT lähtee kiertoon pian. Nyt uskallan minäkin luvata, että toimiihan se!

:zzzz: taitaa olla paras nyt mennä nukkumaan kun sen verran väsynyttä tekstiä pukkaa..

Helvetin skeptinen asenne on itsellänikin tuota kohtaan ja varmasti vielä koitankin tuota jossain vaiheessa bulkilla tai ei. Oon niin säälittävä tuon ruokavalion ja liikkumisen suhteen, ettei mulla onnistu dietit eikä bulkit. Voimatasot kasvaa pikkuhiljaa mut paino pysyy samana. Haba on kasvanut jotain sentin viimeisen 1,5 vuoden aikana :( Jos tuolla treenillä pääsis ees pariksi päiväksi tulehduttamaan hauiksensa niin vois sitten ottaa kuvan mittanauhasta kun 40 menee rikki. Säälittävää...

Tosin voimatreeniähän tässä on pääasiallisesti harjoitettukin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ToughGrip sanoi:
Helvetin skeptinen asenne on itsellänikin tuota kohtaan ja varmasti vielä koitankin tuota jossain vaiheessa bulkilla tai ei. Haba on kasvanut jotain sentin viimeisen 1,5 vuoden aikana :(

Mullaki oli varauksellinen asenne koko TTT:tä kohtaan ja jännäkakka housuissa äsken mittasin valmiina pettymään ja purskahtamaan itkuun, epätoivon kyynelihin.. Lähes 2 vuotta pysyny hauiksen ympäryys samana mutta nyt se sitte otti ja kasvo. Jos kaikki keinot on kokeiltu eikä tulosta tule niin kannattaa ehdottomasti koittaa tuota metodia. Varovaisuutta toki kannattaa nourattaa ettei mee paikat paskaksi. Varsinkin jos lihakset on tottumattomat ton tyyppiseen reeniin tai ylipäätänsä reeniin. Aloittelijalle en suosittelisi koska se voi mennä (kokeneellakin) helposti sellaseksi rykimiseksi ja sitte napsahtaa.

Ai niin munhan piti mennä :zzzz:

Juu. Vähän pelottaa senkin puoleen, että normitreenissäkin tulee habat aina kunnolla kipeeksi ja vaikka tekee ihan kympin sarjojakin hitailla negatiivisilla niin tunne on sen verran pakottava, et tekee jo parin sarjan jälkeen heittää pyyhe kehään. Pelkkä leuanveto yleensä riittää saamaan hauberit kipeeksi ja siksi teenkin ne nykyään rintapäivänä.

Täytyy sano että jätin keskiviikon eli viimeisen TTT treenin väliin, mutta ette uskokkaan kuinka särkee ojentajia sekä hauksia tänään torstaina. :D Jos mä vähän reilummal kädel kävisin haalimaan hiilareita koneeseen et nää kädet nyt ennen pääsiäistä palautuisi.

-Marchi- sanoi:
Täytyy sano että jätin keskiviikon eli viimeisen TTT treenin väliin, mutta ette uskokkaan kuinka särkee ojentajia sekä hauksia tänään torstaina. :D Jos mä vähän reilummal kädel kävisin haalimaan hiilareita koneeseen et nää kädet nyt ennen pääsiäistä palautuisi.
Äääh, annat mennä vaan miinuskaloreilla.

toolate sanoi:
Äääh, annat mennä vaan miinuskaloreilla.

Niin annankin, mut ihan sun mielikseks laitoin et voin olla myös yhden päivän plussalla. :)
Oli ihan pakko vaan avautuu kui paljon näit käsiä oikeesti särkee. Helvetisti.

-Marchi- sanoi:

Heh, vaikket sä Marchi olisikaan kun jauhanu paskaa täällä Pakkiksella, niin kuittailemaan takasin olet oppinut aika hyvin. Tuli heti mieleen ne DC-miesten "ekumeeniset kiistat" mitä välillä näkee.

-"Eiei, uskon että Dante puhui tässä verrainnollisesti hauiksen ympäryksestä, tarkoittaen lihaskasvua yleensä"

-" Kyllä, mutta jos pyhän Danten tekstejä katsoo laajemmassa kontekstissä voi käsityksen laajentaa myös koko elämää hallitseviksi opeiksi"

-" Aivan, olen ruvennut käymään paskallakin Danten neuvomalla tavalla, 3 viikkoa puristan pakroilla täysiilä, ja päästän jännityksen hitaasti, sitten kruisailen viikon ja paskon rennosti"

Ei millään pahalla, mulla ei ole mitään DC:tä vastaan. Hyvä tsydeemi, mutta DC-immeiset tuppaa välillä naurattaan.

RRKalle sanoi:
Heh, vaikket sä Marchi olisikaan kun jauhanu paskaa täällä Pakkiksella, niin kuittailemaan takasin olet oppinut aika hyvin.

Ah-ah-ah-ah Staying Alive, Staying Alive...

Nyt on jo perjantai ja sattuu vieläkin käsiin niin perhanasti. Jääpussit olen ojentajiini teipannut, joista ainakin oikeanpuolimmainen on äärettömän pipi. :D

jorkki88 sanoi:
miten ootte/tulisi lämmitellä ennen tätä treeniä?
Emmä ainakaan sen kummemmin lämmitelly ku yleensäkään ennen käsien treenaamista. Vähän käsien pyörittelyä ja säkin hakkaamista...

Back
Ylös Bottom