Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikun mä pistän ne kapseleihin ja teen testin loppuun...Dreamer sanoi:Saapas: yritin lähettää hotmail osoitteeseesi viestiä, mutta et vastannut. Mitään pakkis privaa en voi lähettää, kun en ole VIP.
Yrittäisin kyllä syödä sen tribuluksen kuin mies!
Kuule kyllä voi! Ja mä olen juonut sentään maailman pahinta huonosti tehtyä perunakiljuakin 15 vuotiaana monta litraa. :yrjo:8Balls sanoi:Oo nyt saapas kunnon viemäri ja ime ne tribut kitusiin !!! :evil:
Ei mikään nyt noin pahaa voi olla !!!
Mitenkäs nuo kapselit sitten suljetaan, jos niitä kotikonstein tekee? Tekisi mieli laittaa kalanmaksaöljy kapseleihin, kun ei oo sen maku oikein mun mieleen.Saapas sanoi:Eikun mä pistän ne kapseleihin ja teen testin loppuun...
Kävin tänään kysymässä apteekissa, 2000 kpl 13€.
Mä mietin tota aivan sama...teemupii sanoi:Mitenkäs nuo kapselit sitten suljetaan, jos niitä kotikonstein tekee? Tekisi mieli laittaa kalanmaksaöljy kapseleihin, kun ei oo sen maku oikein mun mieleen.
Saapas sanoi:Mä mietin tota aivan sama...
Ja toinen askarruttava kysymys on, että miten se jauhe pistetään niihin.. ?
:D :D
Kragoth sanoi:No perkele, on sitä kiljuakin tullut juotua useeseen otteeseen, niin kyllä tuon tribuluksenkin pitäisi alas mennä