Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas monella on samanlainen tilanne kuin minulla, eli runsaasti ylimääräisiä kapseleissa olevia tribuja kaapissa odottamassa vanhenemistaan? Jotenkin tämä testi pitää saada tehtyä, kun kerran kiinnostus heräsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oo nyt saapas kunnon viemäri ja ime ne tribut kitusiin !!! :evil:

Ei mikään nyt noin pahaa voi olla !!!

Dreamer sanoi:
Saapas: yritin lähettää hotmail osoitteeseesi viestiä, mutta et vastannut. Mitään pakkis privaa en voi lähettää, kun en ole VIP.

Yrittäisin kyllä syödä sen tribuluksen kuin mies!
Eikun mä pistän ne kapseleihin ja teen testin loppuun...
Kävin tänään kysymässä apteekissa, 2000 kpl 13€. En ostanut, kun olisi tarvinut tilata erikseen, kun ei hyllystä löytynyt.
Ja mulla ei muuten ole hotmailia. Signituressa on mailini.
8Balls sanoi:
Oo nyt saapas kunnon viemäri ja ime ne tribut kitusiin !!! :evil:

Ei mikään nyt noin pahaa voi olla !!!
Kuule kyllä voi! Ja mä olen juonut sentään maailman pahinta huonosti tehtyä perunakiljuakin 15 vuotiaana monta litraa. :yrjo:

Saapas sanoi:
Eikun mä pistän ne kapseleihin ja teen testin loppuun...
Kävin tänään kysymässä apteekissa, 2000 kpl 13€.
Mitenkäs nuo kapselit sitten suljetaan, jos niitä kotikonstein tekee? Tekisi mieli laittaa kalanmaksaöljy kapseleihin, kun ei oo sen maku oikein mun mieleen.

teemupii sanoi:
Mitenkäs nuo kapselit sitten suljetaan, jos niitä kotikonstein tekee? Tekisi mieli laittaa kalanmaksaöljy kapseleihin, kun ei oo sen maku oikein mun mieleen.
Mä mietin tota aivan sama...
Ja toinen askarruttava kysymys on, että miten se jauhe pistetään niihin.. ?
:D :D

Se pitää vaan huuhtoa alas jollain hyvänmakuisella juomalla, kuten wrangen liquid aminolla.

Noissa jauhoissa on eri valmistajien välillä mieletön ero? Boost4you:n Tribox jauhe ei mun mielestä ole edes pahan makuista. ihan helposti menee alas. vaan eipä ole mitään vaikutuksiakaan ollut unettomuutta lukuunottamatta.

Minulla menee lähes kaikki alas.
Soija ihan helposti, riisiproteiini ihan helposti, kaikki juomat mitä olen juonut menevät helposti vaikka osa maistuukin paskalle ja yrjölle.

Mutta mikä minä olen muille valittamaan...Ihmiset ovat yksilöitä, jokainen kokee asiat eri tavalla, toiset ovat herkempiä jne.
Mutta jos tänne sen lähetätte niin voisinpa melkein vannoa henkeni kautta sen juovani :david:

Nonnih, tilasin kaverin kautta gelatiinikapseleita 500kpl ja ilmeisesti saan myös lainata pillerintäyttökonetta. Ilmeisesti saan ensi viikolla tavarat ja sen jälkeen armoton testi päälle. :D
Kaveri on töissä apteekissa.

Kragoth sanoi:
No perkele, on sitä kiljuakin tullut juotua useeseen otteeseen, niin kyllä tuon tribuluksenkin pitäisi alas mennä:)

Kilju on hyvää... :kuola:

Tämähän on ihan suoraan tekniikan maailma testaa juttuja :D
Nyt vaan kaikki odottamaan että mikä on testi tulos, vai joko sen voi arvata.. :rolleyes:

No päivitystä tilanteeseen, eli onko ollut vaikutuksia?

Kyllä sen kymmenkertaisen annoksen jauheena mä ainakin viime syksynä alas sain (SF-protein Tribo tuote), mutta yhdyn siihen että samanlaista sotkua se on kuin erikoisturbohiivalla käytetty kirkastamaton kiljukin, eli alas menee mut ei todellakaan hyvän maun takia. Niin en mielestäni saanut mitään hyötyä. Tuloskehitys ja lihasmassa pysyi samanlaisena ja alapään mittari ei ainakaan värähdellyt yhtään sen herkemmin.

Suositut

Back
Ylös Bottom