Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
screwdriver sanoi:
Omasta mielestä tribuluksen testaus perstuntumalla on aika turhaa.
Placebo-vaikutuksen pois sulkeminen ja mahd. tulokset pitäisi selvittää mittauttamalla testo- ja LH-arvot verestä ennen ja jälkeen testin.
Veren testopitoisuus kun vaihtelee muutenkin niin monesta syystä.
Lisäksi vielä treenin, ravinnon, levon jne. pitäisi pysyä aika vakiona koko testin ajan.
Mutta ymmärrän että mittauttaminen maksaa aika paljon, joten ei tuossakaan mitään järkeä ole pelkästään jonkun kotitestin takia.
Eiköhän aine silloin toimi jos tulokset nousee ja treeni kulkee paremmin kuin ennen "kuuria"?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saapas sanoi:
Eiköhän aine silloin toimi jos tulokset nousee ja treeni kulkee paremmin kuin ennen "kuuria"?

Niin, eikö tulokset voi nousta ja treeni voi kulkea muutenkin joskus paremmin? :jahas:

screwdriver sanoi:
Niin, eikö tulokset voi nousta ja treeni voi kulkea muutenkin joskus paremmin? :jahas:
Olis aika yhteensattuma jos vain sen aikaa (eli pari viikkoa) kun käytät tribulusta treeni kulkee paremmin.
Ei tarvi olla noin skeptinen. Kohtahan se nähdään toimiiko. :)

Saapas sanoi:
Olis aika yhteensattuma jos vain sen aikaa (eli pari viikkoa) kun käytät tribulusta treeni kulkee paremmin.
Ei tarvi olla noin skeptinen. Kohtahan se nähdään toimiiko. :)

No eihän siinä mitään makuhermojen lisäksi menetä jos kokeilee.
Mutta edelleen en pidä kovin 'luotettavana' yhdemiehen testinä perstuntumalla tehtyä testiä.
Oma epäily kys. tuotetta kohtaan johtuu siitä ettei se millään tavalla vaikuttanut verestä mitattuihin arvoihin.

Saapas sanoi:
Joo, sovin miken kanssa että käyn huomenna hakemassa purkin ja testaan.
Saas nähdä miten käy... Pakkohan se on alas saada :D
Ja ensimmäisen kokeilun jälkeen et pysty ottamaan enää lisää tuota ja Dreamer hakee purkin sinulta. Sen jälkeen minä haen sen Dreameriltä jne. Loppujen lopuksi kaikki tampereen pakkislaiset ovat maistaneet teelusikallisen tribulusta. :D Loppu kaadetaan Tammerkoskeen vappuna... ja kustaan porukalla päälle.

Joona sanoi:
Ja ensimmäisen kokeilun jälkeen et pysty ottamaan enää lisää tuota ja Dreamer hakee purkin sinulta. Sen jälkeen minä haen sen Dreameriltä jne. Loppujen lopuksi kaikki tampereen pakkislaiset ovat maistaneet teelusikallisen tribulusta. :D Loppu kaadetaan Tammerkoskeen vappuna... ja kustaan porukalla päälle.
Joo, toi vois olla ihan hyvä jos kukaan ei sitä alas saa :D
Tosin kun sen juo rypsärin seassa alas, niin se menee liukkaasti eikä välttis maistu niin paljoo. Ihan itse kekkasin ton! :thumbs:

:D

Nyrkki sanoi:
Ota nenästä kiinni ja litku kurkkuun tollee pystyy juoda melkee mitä vaan!

Vakuutan käsi Raamatulla että se jauhe on niin PERKELEELLISEN PAHANMAKUISTA JA -HAJUISTA että se tulee läpi vaikka puuduttaisi koko pään. Haju hyökkää päälle jo silloin kun avaa sen purkin.

Entä jos pitää nenästä kiinni jo ennenkun avaa sen purkin? :)

Mä en sokeroimatonta puolukkasurvosta oo ikinä onnistunut syömään irvistämättä, mutta kun pitää nenästä kiinni niin se onkin melkein mautonta.

Nitsku sanoi:
Vakuutan käsi Raamatulla että se jauhe on niin PERKELEELLISEN PAHANMAKUISTA JA -HAJUISTA että se tulee läpi vaikka puuduttaisi koko pään. Haju hyökkää päälle jo silloin kun avaa sen purkin.
Ehkä tribuluksen teho perustuu sen miehisen tunteen synnyttämään testohurmokseen, kun on saanut jotain niin paha-aromista tungettua väkisin kurkusta alas? ;)

Saapas sanoi:
Joo, sovin miken kanssa että käyn huomenna hakemassa purkin ja testaan.
Saas nähdä miten käy... Pakkohan se on alas saada :D

Jeps ja raporttia sitten tänne! Minkälaista annostusta aattelin käyttää? sitä Miken 10 kertasta vai jotain pienempää??

Plussana tähän taivaalliseen makuun ja hajuun sisältyy tribulus-röyhtäykset joita päästelet loppupäivän :urjo:

ps. maku ja haju sisältyy röyhtäyksiin :)

Timba79 sanoi:
Jeps ja raporttia sitten tänne! Minkälaista annostusta aattelin käyttää? sitä Miken 10 kertasta vai jotain pienempää??
Aattelin eka ottaa muutaman päivän 15g (pitää eka varmistaa ettei tuu komplikaatioita jos on niin jytyä tavaraa :D ) ja sen jälkeen nostaa korkeemmalle, ehkä jopa kymmenkertaiseen annostukseen. Saa nyt nähdä, paha sanoa tarkasti. :)

Tribuluksen vaikutusmekanismi on siis sama kuin ammoniakilla, jota haistellaan painonnostokisoissa :arvi:

Suosittelen vetämään sen tribuluksen suoraa purkista lusikalla naamariin,
kaverit jo kokeili tossa pari viikkoo sitten :evil:
Lyhyesti:
1. Löysin laatikon pohjalta tribulus kapseleita
2. Lupasin 25e sille joka syö 3 kapselin edestä tribulus jauhoo.
3. pojat aloittaa innoissaan tienaamaan rahaa.
4. vessa on täynnä kakovia äijiä vesilasi kourassa. Jumalauta sai nauraa.

Jos sitä ei kukaan kurkustansa alas saa niin pistätkää mulle, nimim makuhermot tuhoutuneet Heraclesin takia.
Uppoo kaikki mätitahnasta mursun läskiä myöten.
Mike tietää

Juha1 sanoi:
Jos sitä ei kukaan kurkustansa alas saa niin pistätkää mulle, nimim makuhermot tuhoutuneet Heraclesin takia.
Uppoo kaikki mätitahnasta mursun läskiä myöten.
Mike tietää
Heracles on ihan hyvää. Helposti menee alas sellainen 5-6kg/kk. :kippis1:

Mike sanoi:
Siis mä otin tosi pienen kulauksen siitä ekasta 30g satsista ja maku oli suussa monta tuntia. Se on käsittämättömän pahaa tavaraa. Jos sekoitetaan Ettania ja 100% hydrolysaattia sekaisin, voidaan saada tuommoinen maku aikaan.

Jospa se onkin sitä? :)

Eräs loistava tapa peittää maku kuin maku on laittaa tabascoa paperituppoihin ja tunkea ne nenään. Se kirvelee vähän ja kyyneleet valuu silmistä, mutta mitään ei kerta kaikkiaan haista eikä maista. Toi idea syntyi kaverin loistavasta ideasta kun mun piti kiireessä vetää alas puol pakettia pakasteseitiä kun en ehtinyt lämmittää sitä. Toi seiti toisaalta ei ole maultaan kovinkaan vahvaa, mutta toi oli sen verran toimiva menetelmä, että varmaan tribuluskin uppoisi. ;)

Piti ihan avata yks tribukapseli ja kokeilla onko se oikeesti niin kauheeta. Odotin kyllä jotain vielä hirveempää, mutta voin sanoa että Saappaalla on aika miehekäs työ edessään jos meinaa tuota tosissaan saada 30g päivässä alas.

Nyt ymmärrän miksi se jauhe oli kapseleissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom