Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pyh, ei sitä moskaa kukaan normaalilla makuaistilla varustettu ihminen pysty syömään :hyper:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai se hinta nyt niin järkyttävä ole, halvimillaan alle 20 eurolla saa purkillisen.
No joo, onhan tuokin tietysti paljon tuotteesta joka ei välttämättä vaikuta mitenkään...

Juu, vaimo on uhannut erolla jos vielä aukaisen kerrankin Tribo1 purkin sisätiloissa. Kerran aamupalapöydässä tein kunnon drinksun tribosta ja vaimon oli juostava vessaan oksentamaan.

Haju täytyy olla joidenkin nenään todella paha, koska vaimoni on sulattanut taholtani kaikenlaiset temput ennen tätä, mutta tästä ei meilläkään neuvotella :D

Onhan tuo haju vähän pistävä, mutta aina on alas mennyt. Tosin olen ollut huomaavinani että Akne / hyötysuhde on huono. Eli iho menee huonoon kuntoon vain pienen buustin takia, joten jätän tästä edes väliin vaikka se auttaakin hieman palauttelussa. Varsinkin Nolvan kanssa se saa aikaan todellisia vaikutuksia, mutta kuten sanottua, jätän jatkossa väliin iho-oireiden takia.

Nooh... Mites tribu-testit edistyy? Vai onko tribulus edelleen "undisputed" ja taas on yksi uljas pakkislainen lyöty kanveisiin... :(

Jos ei murot maistu niin laittakaa Timballe. Eikös sieltä löytynyt seuraava herkkusuu. :)

Jyväskylän Minimanissa näytti olevan tota Tribulusta, kapseleina. Kai se sitä samaa tavaraa on. Muutenkin näytti aika suuri valikoima olevan kaikenlaisia lisäravinteita, liekö hyvälaatuisia?

Bricktop sanoi:
Jyväskylän Minimanissa näytti olevan tota Tribulusta, kapseleina. Kai se sitä samaa tavaraa on. Muutenkin näytti aika suuri valikoima olevan kaikenlaisia lisäravinteita, liekö hyvälaatuisia?

Samat kamat siellä on myynnissä mitä Wrangella, että en mene sitten laadusta sanomaan sen enempää...

Bricktop sanoi:
Kai ne samaa paskaa on... Nyt on "ilmaset" murot liikenteessä, mutta ne kiertää kaverilta toiselle kun kukaan ei pysty syömään niitä. Eli jos ei maistu niin seuraavalle.. me halutaan vaan testi loppuun. ;)

Millasilla annostuksilla te ootte tota vetäny ja mikä on se suositus? Kannattaa varmaan ihan reilusti ottaa yli ohjeen jos meinaa tulokset selvästi huomata, jos koko paska edes toimii.

Nostellaanhan tääkin taas ylös. Eli kukas sitä testiä tällä hetkellä tekee? Ne alkuperäiset tribulukset ovat vaihtaneet omistajaa niin tiuhaan tahtiin, että ainakin minä olen ihan ulkona testin tekijän nimimerkistä. Ovatko ne toimineet testin tekijällä???

Ei sitä ainakaan mulle oo lähetetty.... :D Eikös se edellinen koekaniini sanonut jossain välissä että purkin pohja jo paistaa, kansa kaipaa nyt loppuraporttia. :rock:

Mä oon nyt vähän yli viikon "kuuritellut" weiderin tribulusta.
Annoksena on se käyttöohjeen mukainen 3 kapselia päivässä, yhdessä muistaakseni 650mg ja tarkoitus vetää niitä kuukausi.
Emmä odottele liikoja, mutta ihan piruuttani testaan, kun on käynyt mielessä pari vuotta ja puhettakin on riittänyt.
Mulla on reenivihkossa ylhäällä viimeisen puolen vuoden treenit, niin siitä on sitten hyvä katsoa onko niistä sitten minkäänlaista hyötyä ollut.
Niin vielä ei ole potkinut tribulukset.

Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan. Otan 4-5 kapselia päivässä noi annostus ohjeet on turhia.. 80 kiloset voi vetää 6-8 kerralaan.

Dolomite sanoi:
Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan. Otan 4-5 kapselia päivässä noi annostus ohjeet on turhia.. 80 kiloset voi vetää 6-8 kerralaan.

No kuinka se sinulla on toiminut? Pidätkö treenipäiväkirjaa vai "tuntuu" vain potkivan?

Kyllä pidän ja tulokset ovat nousseet :hyper: sekä paino noussut vaikka yritin pitää diettiä :curs: Ajattelin kokeilla nostaa annostusta 6 kapseliin koska on 2 purkkia noita kapseli muodossa olevia. Sattaa kyllä olla Placebo vaikutusta mene ja tiedä...

Dolomite sanoi:
Kyllä pidän ja tulokset ovat nousseet :hyper: sekä paino noussut vaikka yritin pitää diettiä :curs: Ajattelin kokeilla nostaa annostusta 6 kapseliin koska on 2 purkkia noita kapseli muodossa olevia. Sattaa kyllä olla Placebo vaikutusta mene ja tiedä...

Kyllähän lähes kaikilla tulokset koko ajan nousee jos treenaa, mutta onko ne nousseet huomattavasti nopeammin? Esimerkkejä, tyyliin "kyykky nousi 10kg viime kuussa ja nyt Tribuluksen aikana 20kg kuussa"?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom