Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bricktop sanoi:Jyväskylän Minimanissa näytti olevan tota Tribulusta, kapseleina. Kai se sitä samaa tavaraa on. Muutenkin näytti aika suuri valikoima olevan kaikenlaisia lisäravinteita, liekö hyvälaatuisia?
Kai ne samaa paskaa on... Nyt on "ilmaset" murot liikenteessä, mutta ne kiertää kaverilta toiselle kun kukaan ei pysty syömään niitä. Eli jos ei maistu niin seuraavalle.. me halutaan vaan testi loppuun. ;)Bricktop sanoi:Jyväskylän Minimanissa näytti olevan tota Tribulusta, kapseleina. Kai se sitä samaa tavaraa on. Muutenkin näytti aika suuri valikoima olevan kaikenlaisia lisäravinteita, liekö hyvälaatuisia?
Toivo elää edelleen... josko se voima olisi jäänyt pohjalle.Kuuraparta sanoi:purkin pohja näkyy jo, ei minkään näköistä vaikutusta ole mulla ollut.
Dolomite sanoi:Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan. Otan 4-5 kapselia päivässä noi annostus ohjeet on turhia.. 80 kiloset voi vetää 6-8 kerralaan.
Vähä jotain perusteluita?Dolomite sanoi:Hyvin tuntuu ainaki mulla toimivan.
Dolomite sanoi:Kyllä pidän ja tulokset ovat nousseet sekä paino noussut vaikka yritin pitää diettiä :curs: Ajattelin kokeilla nostaa annostusta 6 kapseliin koska on 2 purkkia noita kapseli muodossa olevia. Sattaa kyllä olla Placebo vaikutusta mene ja tiedä...