Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kimmo2543 sanoi:
Perseessähän on limakalvo eikä tietääkseni hajuaistia.
Tribulusjauhe voin sisään ja möykky vähäksi aikaa pakkaseen... :thumbs:
Ai ai tätä testiä on kiva seurata...väliraportteja kehiin,kun vaan löytyy maku-hermoton testaaja.
LOL :lol2: Tämmösissä threadeissa tulee aina kaikki vaihtoehdot käytyä läpi... :)

rafael30 sanoi:
Kuinkas monella on samanlainen tilanne kuin minulla, eli runsaasti ylimääräisiä kapseleissa olevia tribuja kaapissa odottamassa vanhenemistaan? Jotenkin tämä testi pitää saada tehtyä, kun kerran kiinnostus heräsi.
Just sattusin vilasemaan laatikkoon minkäs merkkinen purkki mulla olikaan jäänyt talteen jokunen vuosi sitten... :D

Koitan ensi viikolla aloittaa satsin tuhoamisen.

Edit. Joskus toisessa tribulus-threadissa mainitsinkin, mutta muinoin tuli otettua 3 kapselia tyhjään mahaan joskus klo:9 illalla kun piti mennä vielä salille treenaamaan. Auto ei sitten startannut tms. ja jäi puntti väliin. Menin yllättävän aikaisin nukkumaan, joskus klo:10. Outoa oli se, että heräsin yöllä useita kertoja ja aina näin valveilla ollessani "mörköjä". (olin hiukan alle 20, joten ei ollut kovin normaalia). Esim. tuolin selkänojalla olleet pyyhe ym. vaatteet näytti joltain vanhalta tuijottavalta äijältä jne. Piti laittaa oikein lukuvalo päälle ja tarkistaa tilanne... Että semmosta silloin... :D

Joskus muinoin kerroin testanneeni kyseiset tribulus tuotteet ja voi äiti mitä kakkaa nostin annoksen jopa niin että otin 2x6 kapselia päivässä kokeilu kesti n. 8 vk samalla treenasin ku hullu ravinto oli kunnossa mutta 8 viikon aikana ei tullu lihaa muualle ku jääkaappiin . Joten en suosittele kenellekkään ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE !!!!!!!

tiieitiijuu sanoi:
eikös pakkiksen makunurkkaus neuvo sotkemaan kaiken mikä maistuu :kakka: kaakaoon ja taas maistuu.. :D
Pitää paikkansa...tribuluskin maistuu kaakaopirtelöltä sen jälkeen. :kippis1:
Taitaa testaajat olla luovuttanu,kun ei tuu väliraportteja?
Pitääköhän pyytää TM:ää testaamaan tai Bodaus-lehteä,kun PT ei pysty.
:urjo:

Kenellä ne jauhot nyt on vai onko koko testi lakaistu maton alle?

moses sanoi:
nostin annoksen jopa niin että otin 2x6 kapselia päivässä kokeilu kesti n. 8 vk samalla treenasin ku hullu ravinto oli kunnossa mutta 8 viikon aikana ei tullu lihaa muualle ku jääkaappiin .

Tuo on jo outoa ettei missään näy, oli tribulusta tai ei ... :D

8Balls sanoi:
Kenellä ne jauhot nyt on vai onko koko testi lakaistu maton alle?
Joops, ne on mulla vielä, mä koitan kerätä rohkeutta ja saada ne alas. En saanut niitä pirun kapseleitakaan, eli "raakana" vedettävä. :urjo:

kimmo2543 sanoi:
Perseessähän on limakalvo eikä tietääkseni hajuaistia.
Tribulusjauhe voin sisään ja möykky vähäksi aikaa pakkaseen... :thumbs:
Ai ai tätä testiä on kiva seurata...väliraportteja kehiin,kun vaan löytyy maku-hermoton testaaja.

Limakalvojaha on ympäri ämpäri ihmistä Eika äinoastaan penaalissa

Saapas, nyt vedät ne tribulukset asenteella alas. Sekota ne vaikka desiin vettä ja juot sen niin, ettet hengitä juodessa ollenkaan. Sen jälkeen vedät vaikka pari mynthol-pastillia naamaan ja vedät henkeä vasta sen jälkeen.

Jos saan vähän kritisoida tätä tribulustestiä, niin eikö Saapas ole hieman liian nuori tähän? Jätkä on 18v. Tuossa iässähän käynnistyy se paras kehitysvaihe muutenkin, kun pituuskasvu on pysähtynyt jne...
Testaajana pitäisi olla joku, joka on treenannut jo 10 vuotta natuna ja jonka kehitys on nykyisin todella hidasta. Tosin onhan se parempi, että edes joku testaa... :)

Kuuraparta sanoi:
1~kk.
Se toimii sittenkin...
naamani on täyttynyt finneillä!

Olisit hieronut sitä naaman sijasta suoraan hauiksiin? :hyper:

jk ;)

Yhden tuttavan kans joskus aikoinaan tilattiin nuita tribulus kapseleita ja ei kyllä kummallakaan vaikuttanu yhtään mitään.

Joko ne Miken tribulus-murot on syöty vai kiertääkö ne taas postissa kohti uusia koe-eläimiä? :)

Jos joku nyt harkitsee lähettävänsä niin lähettäkää tänne. Oon mä syönyt monta kiloa Wrangen soijaakin raakana ja se on jo aika järkyttävää kamaa, joten menee tuokin varmasti alas...vaikka väkisin...

Timba79 sanoi:
Jos joku nyt harkitsee lähettävänsä niin lähettäkää tänne. Oon mä syönyt monta kiloa Wrangen soijaakin raakana ja se on jo aika järkyttävää kamaa, joten menee tuokin varmasti alas...vaikka väkisin...
Muistaisin edellisenkin kaverin uhonneen vastaavaa... ;)

Tosiaan olisi hyvä saada se sellaiselle kaverille jolle se uppoaisi mahaan asti.. Kusti on saanut polkea sen pöntön takia aika reilusti jo.

So far... tribulus-testien perusteella voidaan sanoa että aine toimii. Postin kesähessun reidet on kasvaneet n.10cm. :)

Mä sain yhdeltä tuttavalta purkillisen noita tribulus kapseleita (625mg) oon nyt vedelly niitä pari viikoa sillai et treenipäivänä 6kpl ja välipäivinä 3-4kpl. En oo huomannu mitään suoranaisia vaikutuksia mutta finnei on tullu aivan v*tusti ja parrankasvu on aavistuksen (hyvin vähän) nopeampaa. Seksuaalista vietettä se ei oo tippaakaan lisänny siis ei oo panettanu norm. enempää. Palautumiseen en oo myöskään huomannu muutoksia tulleen. Eli on niillä pakko olla jotain vaikutusta, en vaan tiedä vaikuttaako se testotasoihin vai johonkin aivan humpuukki juttuihin.

Proteos sanoi:
Muistaisin edellisenkin kaverin uhonneen vastaavaa... ;)

Tosiaan olisi hyvä saada se sellaiselle kaverille jolle se uppoaisi mahaan asti.. Kusti on saanut polkea sen pöntön takia aika reilusti jo.

So far... tribulus-testien perusteella voidaan sanoa että aine toimii. Postin kesähessun reidet on kasvaneet n.10cm. :)

Tänne vaan niin kokeillaan!! Kyllä mä sen alas saan ja ois mielenkiintosta kokeilla, mutta mielenkiinto loppuu siihen järkyttävään hintaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom