Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Mun tribulustesti loppui aika lyhyeen. Voi jumalauta miten kamalan makuista tavaraa, siis käsittämätöntä. Semmoista mustaa nuuskan näköistä kökköpaskaa, aivan hirvittävän pahaa. Tuota olis sitten pitänyt vetää mukamas 30 gemmii päivässä, juuei. Vaikka toi toimisikin, niin olisi kyllä aika vaikeaa vetää.

Itse yritin myös kokeilla tuota jauhemaista tribulusta aikaisemmin talvella, mutta kesken jäi myös se kokeilu. Eli aivan hirvittävän makuista (ja hajuista) paskaa on tuo jauhemuodossa oleva tribulus. Haju ja maku tulevat läpi vaikka jauheen sotkisi mihin tahansa vahvan makuiseen nesteeseen. Loppujen lopuksi tuli yökkäysreaktio jo siitä kun tribuluksen haju leijaili avatusta purkista nenään... :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Mun tribulustesti loppui aika lyhyeen. Voi jumalauta miten kamalan makuista tavaraa, siis käsittämätöntä. Semmoista mustaa nuuskan näköistä kökköpaskaa, aivan hirvittävän pahaa. Tuota olis sitten pitänyt vetää mukamas 30 gemmii päivässä, juuei. Vaikka toi toimisikin, niin olisi kyllä aika vaikeaa vetää.
Suomalaisella sisulla heh heh...
Elikäs kamelinpaska maistuu kamelinpaskalta mikä tuli todistettua. :kakka:

rafael30 sanoi:
:lol2: Eli tribulus nosti ensimmäisellä käyttökerralla estrot neiti-tasolle. Minkä näköistä pöperöä sieltä pussista paljastui? :kuvia:

Semmoista tumman kaakaojauhon näköistä aivan H-E-L-V-E-T-I-N pahan ja pistävän hajuista skeidaa. Miten tuommoinen aromi voi olla edes mahdollista? Joissain toimivissa roinissa on niin pahat sivarit, ettei niitä voi vetää. Sama pätisi tribuun jos se toimisi, sen ottaminen olisi niin vastemielistä, että mieluummin jättäisi ottamatta.

Mike sanoi:
Ota nenästä kiinni ja litku kurkkuun tollee pystyy juoda melkee mitä vaan!

Tuo minulle, niin voin testata (etkös sinäkin asu Tampereella). Tällä hetkellä en käytä mitään lisäravinteita, niin tulee todella hyvä lähtökohta vertailuun.

Mike sanoi:
Semmoista tumman kaakaojauhon näköistä aivan H-E-L-V-E-T-I-N pahan ja pistävän hajuista skeidaa. Miten tuommoinen aromi voi olla edes mahdollista? Joissain toimivissa roinissa on niin pahat sivarit, ettei niitä voi vetää. Sama pätisi tribuun jos se toimisi, sen ottaminen olisi niin vastemielistä, että mieluummin jättäisi ottamatta.

Ota nyt :whip: Tää on mielenkiintoista! Ja jos sulla on vielä lisäksi omat testot alhaalla niin näkis miten käy.

TERÄSTÄ SELKÄRANKAAN !!! :whip:

Mike sanoi:
Jaa-a, puolueetonko en ole? Meinaatko sä ihan tosissas että alan valehtelemaan nyt sitten että "juu toimii ihan homona", meillä ei edes ole tota myynnissä. Ihme pälli koko jätkä.

Ja sä oot ihan vitun hyvä käsittään asioita väärin. Tarkoitin sitä, että olet ainakin aikaisemmin ollut melko jyrkästi tribuluksen toimivuutta vastaan. Ei tällä oo kaupan kanssa mitään tekemistä. Ja huomautan nyt että en yritä väittää että tribulus toimii.

Powerhousu sanoi:
Ja sä oot ihan vitun hyvä käsittään asioita väärin. Tarkoitin sitä, että olet ainakin aikaisemmin ollut melko jyrkästi tribuluksen toimivuutta vastaan. Ei tällä oo kaupan kanssa mitään tekemistä. Ja huomautan nyt että en yritä väittää että tribulus toimii.

No olen ollut tribuluksen toimivuutta vastaan, mutta vain näyttöjen puutteen takia. Ei mulla ole mitään intressejä ollut ikinä tribuluksen myyntiin, sama se mulle on jos joku molo sitä ostaa. Jos kerran epäilet että olisin puolueellinen, niin miksi olisin edes koko testiä ilmoittanut, saati sitten perunut sitä? Olisinhan voinut sanoa kokeilemattakin "paskaa, ei toiminut yhtään". Ei kannata Housu aina niin kamalan negatiivisesti ajatella mun tekemisiä.

8Balls sanoi:
Ota nyt :whip: Tää on mielenkiintoista! Ja jos sulla on vielä lisäksi omat testot alhaalla niin näkis miten käy.

TERÄSTÄ SELKÄRANKAAN !!! :whip:
Samaa mieltä tahtoo kuulla mitä tapahtuu!

Joku vapaaehtonen nyt vaan testailemaan, Tampereen pojista joku noutamaan Mikeltä purkki ja eikun nauttimaan mausta... :urjo: Ite en oo tätä ees harkinnut, mutta vois sitä ainakin keskustella niiden hehkuttajien kanssa henkevästi tosiasioista...

Mike sanoi:
Ei kannata Housu aina niin kamalan negatiivisesti ajatella mun tekemisiä.

Ei niin... Sori... Ajatelin vaan että jos oot pelkästää periaatteesta tribulusta vastaan, niin siitä voi tulla tavallaan negatiivinen placebovaikutus. Eli se pienikin hyöty häviää koska et usko siihen. Mutta periaatteestahan ei ollut kyse. :piis: & :haart:

Timba79 sanoi:
Joku vapaaehtonen nyt vaan testailemaan, Tampereen pojista joku noutamaan Mikeltä purkki ja eikun nauttimaan mausta... :urjo: Ite en oo tätä ees harkinnut, mutta vois sitä ainakin keskustella niiden hehkuttajien kanssa henkevästi tosiasioista...
Joo, sovin miken kanssa että käyn huomenna hakemassa purkin ja testaan.
Saas nähdä miten käy... Pakkohan se on alas saada :D

rafael30 sanoi:
No ei varmana tule. Vai mitä näillä lisäravinteilla tarkoitat?

Miten niin ei tule? Jos käyttää muita lisäravinteita, esim. kreatiinia, glutamiinia yms. niin sitten ei tiedä, että mikä niistä aiheutti mahdollisen 10kg lisäyksen penkkiin.

Ja en myöskään käytä/ole käyttänyt mitään "vahvempia" aineita.

Omasta mielestä tribuluksen testaus perstuntumalla on aika turhaa.
Placebo-vaikutuksen pois sulkeminen ja mahd. tulokset pitäisi selvittää mittauttamalla testo- ja LH-arvot verestä ennen ja jälkeen testin.
Veren testopitoisuus kun vaihtelee muutenkin niin monesta syystä.
Lisäksi vielä treenin, ravinnon, levon jne. pitäisi pysyä aika vakiona koko testin ajan.
Mutta ymmärrän että mittauttaminen maksaa aika paljon, joten ei tuossakaan mitään järkeä ole pelkästään jonkun kotitestin takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom