Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla Optimum Tribulus 625mg kapseli x 2 päivässä parin kuukauden ajan aiheutti lievää karvojen kasvun lisääntymistä mm. rinnassa ja yleisesti testompaa oloa (panetusta) ja kyllä tuloksissakin selkeesti näkyi - massaa ja voimaa tuli reilusti enemmän lisää kuin mitä "kuurin" lopettamisen jälkeen suunnilleen samoilla treeniohjelmilla.

Miksi tota pitäis kiskoa 30g päivässä, sitä en tajua? Eihän sitä vaikutusta ehdi viikossa vielä huomata vaikka kiskois kuinka paljon menemään...

En kiellä etteikö omalla kohdallani myös placebo olis voinut vaikuttaa, oon niin helposti suggestoitavissa, ja niin natu kuin olla voi. Kannattaa siis uskoa jos haluu että toimii ;)

Ainiin saisikohan luontaistuotekaupoista tms. gelatiinikapseleita? Niihin olis kätevä laittaa tota jauhoa, menis varmaan helpommin alas.

Noniin Saapas, nyt sulla pitäs olla jauhot käytössä. Miten kävi ekan annoksen kanssa, lensikö :urjo: ,vai menikö sisulla?? :evil:

Timba79 sanoi:
Noniin Saapas, nyt sulla pitäs olla jauhot käytössä. Miten kävi ekan annoksen kanssa, lensikö : yrjo: ,vai menikö sisulla??
Jos joku haluaa tulla hakemaan pälkäneeltä tribulusta, lähettäkää privaa :D :D
On siis NIIN karmeeta tavaraa että ei helvetti! :urjo:
Sekotin 8g rypsiöljyyn ja jäi kyllä ekaan suulliseen. Se näyttääkin niin järkyttävältä, muistuttaa hajultaa ja näöltään aika paljon nuuskaa. :yrjo:

Tosin, mä voisin ostaa gelatiinikapseleita apteekista ja "pullottaa" sen niihin.
Koska mä haluan testiä miten toi toimii, mutta ei tota syö erkkikään. Mä en itse asiassa edes ymmärrä miten tuollaista valmistetaan jauhotavarana. :evil:

Seuraavana vuorossa dreamer, sitten joona...

Onko se pahempaa kuin oksennus? :kuola:

mattibodari sanoi:
Seuraavana vuorossa dreamer, sitten joona...

Onko se pahempaa kuin oksennus? :kuola:
No on pahempaa!
Kyllä mä sen pistän pillereihin ja kiskasen alas.. Näätte vielä! :evil:

No voi morjens! Tämähän on varsinainen farssi, kun miehiä kaatuu kuin heinää tribuluspurkin edessä :) Itse kiskaisin jauhetribulusta purkillisen sekoittamalla sitä rahkamössöön, eikä ollut mitään ongelmia. Liekö eri valmistajien jauheet sitten täysin erilaisia...

Saapas sanoi:
No on pahempaa!
Kyllä mä sen pistän pillereihin ja kiskasen alas.. Näätte vielä! :evil:

Mites imeytyskö se limakalvoilta mitenkään jos paat nuuskan tyylillä sen huuleen :thumbs:

elekee ottako mua tosissanne,pannaan toiki idis tyhmyyden ja väsymyksen piikkiin

efuman sanoi:
Mites imeytyskö se limakalvoilta mitenkään jos paat nuuskan tyylillä huuleen
Perseessähän on limakalvo eikä tietääkseni hajuaistia.
Tribulusjauhe voin sisään ja möykky vähäksi aikaa pakkaseen... :thumbs:
Ai ai tätä testiä on kiva seurata...väliraportteja kehiin,kun vaan löytyy maku-hermoton testaaja.

Helvetti, että naurattaa kun lukee isojen poikien tribulus testailua :) :) :)

Alkaa muistuttamaan sitä Hemohes skandaalia..

Antakaa jollekkin kylähullulle, jota ei pieni denaturointikaan haittaa, se kyllä juo sen :)

lähetä mulle vaan ostin itse tribulus terestristä joka on kapseleissa, en kyl oo paljoa muutoksia huomannu 2vk aikana ja 2kapselia päivässä.

kimmo2543 sanoi:
Perseessähän on limakalvo eikä tietääkseni hajuaistia.
Tribulusjauhe voin sisään ja möykky vähäksi aikaa pakkaseen... :thumbs:
Ai ai tätä testiä on kiva seurata...väliraportteja kehiin,kun vaan löytyy maku-hermoton testaaja.

Heh heh kuulin joskus jonkun sankarin kastaneen tamppoonin vahvaan viinaan ja nauttineen sen tuolla tavalla. Tais olla se heppu vähän :david:

Jaa, laintanpa minäkin kokemukset jakoon. Kokeilin niitä kapleseita 4kpl/vrk, muutaman eka kerran jälkeen tuli pää kipeäksi, ja pulssi kohosi. :eek: Mitään treenaamista auttavaa vaikutusta en havainnut. Niin, ja jo se kapselipurkki haisee skunkin tamppoonille.

meltorauta sanoi:
Jaa, laintanpa minäkin kokemukset jakoon. Kokeilin niitä kapleseita 4kpl/vrk, muutaman eka kerran jälkeen tuli pää kipeäksi, ja pulssi kohosi. :eek: Mitään treenaamista auttavaa vaikutusta en havainnut. Niin, ja jo se kapselipurkki haisee skunkin tamppoonille.

Minkä merkin tribulusta kokeilit?

Ei se jauhe nyt niin pahaa ole, vaikka pahaa onkin. Lusikalla suuhun ja vettä päälle samantien, niin kyllä sen kestää.. :)

Saapas: yritin lähettää hotmail osoitteeseesi viestiä, mutta et vastannut. Mitään pakkis privaa en voi lähettää, kun en ole VIP.

Yrittäisin kyllä syödä sen tribuluksen kuin mies!

Suositut

Back
Ylös Bottom