Hmm. ok. Kiitos vastauksista. Eli täytynee välillä tehdä näitä yhdistelmä treenejä. Jos vaan sitä perus pk-lenkkiä mieluummin sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Adriftillä torilla fillari myynnissä?
Minkälaista pyörää siellä kaupitellaan? Ei ainakaan tietääkseni pitäis olla mun pyörä :D
Treenatteko triathlonia ajatellen crosstrainerilla? Itse tykännyt tehdä intervalleja varsinkin crossarilla! Ens kesänä voimarinteellä sastamalassa 5.7.2015 sprinttimatka !
Ootko jättäny voimailuhommat ja siirtyny kestävyys hommiin? Minkälaisesta lähtökohdista lähdet? Mikä kiinostaa kuninkuuslajissa?
Mielenkiinosta kysyn, itse en harrasta.
Joo, ainakin päälajina lopettanut voimailun tällä hetkellä! lähtökohdat oli sinänsä surkeat, että olin 3vuotta maannut ja olin vaan plösö. Mut kiinnostuin ihan siitä, koska kyseessä on tosissaan kuninkuuslaji ja varsinkin kuninkuulasji itsensä voittamisessa!
Triathlon on auttanut mut oikeelle tielle urheilun suhteen ja olen nyt kehittynyt mahtavaa vauhtia ! Ens kesänä ekat kisat! ai ai kun odotan innolla! Kunhan eletään ja ollaan ja terveen pysyy!
Ens kesänä ekat kisat! ai ai kun odotan innolla! Kunhan eletään ja ollaan ja terveen pysyy!
Olkaa tarkkana, kun harjoittelette tätä kuninkuuslajia! ;)
Triathlon vie äärirajoille - nämä vammat vaanivat kestävyysurheilijaa
Talven treenitunnit on pyörineet viikoittain 6-12 välillä ja tuon on pakko riittää. Ei perheellinen työssä käyvä vaan pysty repimään enempää laadukasta treeniä. Ainakaan meikäläinen tässä elämäntilanteessa. Maratonin jälkeen meinasin ottaa suoraan käyttöön Antti Hagvistin triathlon kirjan ohjelman viimeiselle 10:lle viikolle ja lisätä siihen yhden painonnostotreenin viikoittain.Fillarointi on tällä hetkellä ihan arvoitus. Talvella tuli cyclolla treenattua ja satunnaiset spinning vedot. Yhden testilenkin perusteella pitäisi kulkea edes jotenkin.