Vantaalla Sprintt meni seuraavasti, olin todella pettynyt aikaan, mutta ensi vuonna paljon paremmin
Uintiaika: 00:11:31
Pyöräilyaika: 00:55:27
Juoksuaika: 00:30:10
muutama suuri virhe tuli tehtyä valmistautumisissa sekä itse kisasuorituksen aikana, jotka on helposti korjattavissa niin aika ja samalla mukavuus paranee huomattavasti.
- Olin suht leveärenkaisella hybridillä liikenteessä ja se ero maantiepyörään on JÄÄTÄVÄ. Muistan pyöräilyn alettua ohittaneeni kaverin, jolla oli ongelmia lukkopolkimien kanssa ja totesin oman vauhdin olevan "hyvää", kunnes kilpailija sai lukot kiinnitettyä niin kaveri tuli n. 10km/h heittämällä ohi ja tajusin, että pyöräily on taputeltu aika pitkälti jo alkuvaiheessa, kun ei tuolla minun painavalla hybdridillä oikein pääse eteenpäin. Ostan maantiepyörän nyt syksyllä suoraan.
- Märkäpuvusta lyhyelläkin matkalla oli huomattavasti apua ja sen ostamista suosittelen, se kannattelee mukavasti ja meno on nopeampaa. Itsellä oli broidin puku lainassa, mutta internetistä poistan seuraavan:
http://www.wiggle.co.uk/orca-trn-full-sleeve-wetsuit/
- Lippis kannattaa ottaa mukaan ja käyttää sitä, oikeesti.
- Energiapatukat / geelit suorituksen aikana on hyvä keksintö
- pyöräilyasu/juoksuasu märkäpuvun alle, jottei vaihtamiseen kulu turhaa aikaa
- Voittajat ei tehdä uinti eikä pyöräilyosuudella, juoksuosuudella huomas konkreettisesti kenellä oli vielä paukkuja jäljellä ja kenellä ei.
- On aikamoinen shokki reisille pyöräillä täysiä 23kilsaa ja suoraan lähteä juoksemaan, joten sitä vaihtoa kannattaa treenata, jotta jalat tottuvat nopeammin