Oletko Jambo tsekannut hanen tulokset esim netista? Veikkaan etta se on joku kisa mista ei ole tulostusta ;O)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei IM2, aloitin just uuden talon rakennusprojektin. Olen tutkinut ns. 'endless pool' hankintaa. Kyseessa on madeinusa brandi ja niita myydaan siella kuten 'hot cakes'. Tunnetko yhtaan asiaa ja oletko siella mahdollisesti kokeillut tata. Taalla olen tiedustellut mahdollisuutta 'koeajoon' mutta ei ole viela onnistanut!
Oletko Jambo tsekannut hanen tulokset esim netista? Veikkaan etta se on joku kisa mista ei ole tulostusta ;O)
Kiva kuulla palautetta etta uimarit pitavat 'endless pool' hyvana hankintana. USA dollari on nyt edullinen etta laitteen saisi suht edullisesti. Ei kai muuta kun tilaamaan!
Silloin kun siirryin juoksupuolelta triathlonin syovereihin 3 vuotta sitten niin tiesin etta kustannuksia tulee vahan enemman kuin pelkasta juoksuharrastuksesta. Joskus kylla tuntuu etta kulut menee ihan pilviin, en edes enaa uskalla laskea mita tama harrastus maksaa loppujen lopuksi per kausi! En tosin valita! Maksoi mita maksoi, ehdottomasti paras sijoitus jonka olen koskaan tehnyt. Tytar 13v on erittain tunnollinen treenaaja ja ainoastaan ajan kysymys kun menee ohi vanhasta isaukosta. Olen sita mielta etta jos lapsilla riittaa intoa niin vaikka lainatuilla ja varastetuilla eteenpain!!!!!