Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö teillä bahian housut haise jotenkin "teolliselta" :D ? Joo ehkä vähän oudosti muotoiltu lause, mutta omat bahian pinkki-mustat treenihousut haisee edelleen sellaiselta käsittelyaineelta, vaikka housut on pesty suht monta kertaa.

No joo, yleensä käytän Reebokin tai Niken jazzhousuja treeneissä, paitana on sitten joku tavallinen ei-lököttävä t-paita. Body actionilta olen tilannut parit housut, joissa on kivoja printtitekstejä :) .

Tilasin kahdet Bahian-housut ja ovat ihan älyttömän hyvät. Kangas on napakkaa, mutta ihanan joustavaa, vyötärö on ihan just sopivalla korkeudella.

Paidoista lempimerkkejä ja käytössä hyväksi todettuja ovat David ja Adidas.

"Ostin tänään stockalta ihanat mexx sportin caprit, jotka muuten tiukat mut sit tos lahkeen suusta polven alta väljemmät, tavallaan suora lahje. Sit siihen samaan sarjaan toppi. Molemmat mustia ja tummanpinkit tehoste tikkaukset...tosi ihana ja materiaali on ihan ylellistä!!!
"

Mulla taitaa olla Mexxiltä kans samanmalliset housut kun sulla. Mustat sekä tumman vihreät. Mustissa pinkkiä ja turkoosia tikkausta vähän, ja vihreissä (oikeastaan ruskeissa) pinkkiä myös. Materiaali on aivan törkeän hyvä, joustaa hyvin muttei näy viimeisetkään muhkurat läpi :D
Toivottavasti löytyy noita kaupasta vielä senkin jälkeen kun eivät enää kestä :)

Treenailen Bahian pöksyissä. Kolmet pitkälahkeiset ja yhdet on capri pituiset. Toppina Bahian toppeja ja pari H&M ikivanhaa, ja ikivihreetä, heh.

Olen nyt vasta älynnyt kuinka tärkeetä on olla kunnon lämmön kannalta pitkähihainen aina reenissä mukana, ainakin aluksi. Ja kun pitää pidempiä taukoja niin pysyy lämpö yllä kokoajan.

Olen harkinnu myös college housuja trikoiden päälle alkulämmittelyn ajaksi.. täytynee ottaa käytäntöön!

Onko kokemuksia Body Actionin housuista? Otin riskin ja tilasin parit. Pysyykö värit ja muoto pesuista huolimatta? Bahioista olen tykännyt todella paljon mutta haluaisin nyt vähän lökömmät housut.

Muakin kiinnostaisi nuo Body Actionin housut. Erityisesti lahjepituus, koska oon mallia persjalka. Eli onko joku peräti mitannut tai käytännössä tappijalalle hyväksi havainnut :)? Hesan treenileirillä oli yhdellä tytöllä aivan ihanat BA:n housut, joiden tilaamisesta haaveilen :kuola:.

Muakin kiinnostaisi nuo Body Actionin housut. Erityisesti lahjepituus, koska oon mallia persjalka. Eli onko joku peräti mitannut tai käytännössä tappijalalle hyväksi havainnut :)? Hesan treenileirillä oli yhdellä tytöllä aivan ihanat BA:n housut, joiden tilaamisesta haaveilen :kuola:.

Mulla on nyt kahdet Bodyactionin housut (tänään sain juuri nuo toiset :haart: ). Ihan sairaan makeita vaatteita, mutta housuissa juurikin tuo lahjeongelma, sillä multa pituutta löytyy 158 cm. Eli lahkeet auttamatta 10-15 cm liian pitkiä. Mutta tähänpä on niin tottunut, että ei mikään ongelma. Ompelukone tai uusi ystäväni silitysnauha (vai mikä lieneekään mikä sinne lahkeeseen sulaa) käyttöön ja hienot tulee!

Mulla parit housut tulossa, takin olen sieltä tilannut aikaisemmin. IHANIA vaatteita :kuola: Hyvä kuulla että housut on tarpeeksi pitkiä, mua jännitti just se lahkeenpituus kun olen 170 pitkä ja todella usein lahkeet jää liian lyhyiksi. Innolla odottelen pakettia saapuvaksi :haart:

Mulla on nyt kahdet Bodyactionin housut (tänään sain juuri nuo toiset :haart: ). Ihan sairaan makeita vaatteita, mutta housuissa juurikin tuo lahjeongelma, sillä multa pituutta löytyy 158 cm. Eli lahkeet auttamatta 10-15 cm liian pitkiä. Mutta tähänpä on niin tottunut, että ei mikään ongelma. Ompelukone tai uusi ystäväni silitysnauha (vai mikä lieneekään mikä sinne lahkeeseen sulaa) käyttöön ja hienot tulee!
No voi rähmä, pahalta kuulostaa :(. Ompelijaks musta ei tosiaan ole. Tuollaista nauhaa olen joskus kokeillut, mutta heti jos oli joustavaa kangasta niin se ei kestänyt kovin montaa pesua. Jaa, olisko ne sitten kehittynyt (en ole nyt siis useampaan vuoteen kokeillut). Mistä hankit nauhaa?

Mistä hankit nauhaa?

Ostin Sokokselta. Se on sellaista läpikuultavaa kankaan tapaista nauhaa. Oli kyllä vähän ongelmallista saada se tarttumaan noihin toisiin housuihin jostain syystä. Farkkuihin tarttuu paremmin...Parasta ois sellainen muovinen verkkonauha, jota tuli kerran Ikean verhojen mukana, sellainen ei vaan ole sattunut silmään missään kaupassa. Tai sit jos viimeinkin ostais oman ompelukoneen, kun tämän saman ongelman kanssa saa aina taistella. Ei aina jaksa raahata uusia housuja kaverin luo ommeltavaksi :D

Body Actioneissa tosiaan piisaa lahkeissa pituutta ja se on plussaa! 175-senttinen olen ja sekä M- että L-koossa on lahje ollut sopivan pituinen, L-koossa jopa ehkä liian pitkä :eek:

Yläosissa tilanne on sitten aivan toinen. M-koon paitaa en pystynyt kunnolla edes sovittamaan, vaikka en todellakaan mikään hirveä kaappi ole (vai olisinko...?:rolleyes: )

Pakko hehkuttaa, kun olen ilmeisesti kuitenkin lökäpögä-treenihousujen ystävä, niin noita GASP:in pöksyjä. Tämmöiselle tapille (160cm) sellaiset s-koon treenihouhut on just hyvät, vaikka ovatkin miesten housuja. Mii laik :haart:

Pakko hehkuttaa, kun olen ilmeisesti kuitenkin lökäpögä-treenihousujen ystävä,
niin noita GASP:in pöksyjä. Tämmöiselle tapille (160cm) sellaiset s-koon treenihouhut on
just hyvät, vaikka ovatkin miesten housuja. Mii laik :haart:

No hitto, oon usein miettinyt et pitäs vaan ostaa sellaset.:D Ite jopa alitan ton 160cm, niin oon
jotenkin automaattisesti aatellut, että ne pöksyt olis aikamoisen kokoiset. Tällä hetkellä
kuitenkin mennään bia brazilin housuilla, ja ne vasta hyvät onkin.

Pakko hehkuttaa, kun olen ilmeisesti kuitenkin lökäpögä-treenihousujen ystävä, niin noita GASP:in pöksyjä. Tämmöiselle tapille (160cm) sellaiset s-koon treenihouhut on just hyvät, vaikka ovatkin miesten housuja. Mii laik :haart:

Ooh, lisää GASP:in pöksyjen ystäviä :haart: ! Itselläni on kanssa yhdet, collegekangasta enemmän, joustaa joka suuntaan. Ja S-koon treenihousut ovat myös juuri sopivan kokoiset, mitä nyt vähän lahkeita joutui lyhentämään, kun tälläinen pätkäjalka olen :rolleyes:

Voitais perustaa Lökäpöksyt RY. :love:

Ooh, lisää GASP:in pöksyjen ystäviä :haart: ! Itselläni on kanssa yhdet, collegekangasta enemmän, joustaa joka suuntaan. Ja S-koon treenihousut ovat myös juuri sopivan kokoiset, mitä nyt vähän lahkeita joutui lyhentämään, kun tälläinen pätkäjalka olen :rolleyes:

Voitais perustaa Lökäpöksyt RY. :love:
Heh, vois laittaa heti siguun "Lökäpöksyt RY" :D Mä oon niin helposti vietävissä, että kun olin Kluuvin SportHeavyssä, niin ihanainen myyjä Ulla sai mulle myytyä noi GASP:in pögät, kun vain vähän hehkutti. Damn, I´m easy ;) Kyllä kireämmätkin pöksyt menee joskus, mutta noissa lölleröissä tunnen itseni vähän enemmän koitoisaksi :)

Tapit huomio!

Mä hermostuin totaalisesti, kun sovittelin Niken yms. treenihousuja. Ei tämmöiselle 163-senttiselle ne lahkeet kelpaa, kompastun vaan (eihän ne ole kuin ehkä 12 cm liian pitkät :rolleyes: ). Mutta yllätys yllätys, Espritillä oli aivan ihania ja täydellisen kokoisia ja muotoisia ja oloisia housuja! :rock: Ostin yhden lökärit ja yhdet sellaiset joissa pepusta ja reisistä tiukat mutta lahkeet suorat ja löysähköt. Ja täydellisen pituiset!!!

Kolmannetkin ihanuudet olisi Espritillä olleet, mutta rajansa kaikella. Plus että nuo tiukemmat maksoivat vain 35e kun ihan vastaavat Niken ja Röhniscin housut olivat tuplasti kalliimmat... Lökärit maksoi 55e, mutta ne kestänevät pitkään kun kerrankin ei lahkeet laahaa maata.

Mulla on joitain Espritin urheilupaitojakin/ tank-toppeja ja ne on kyllä tosi hyviä. Kestävät hikoilua eivätkä ala haista.

Edit: Röhnischin housuja saa kuulema myös 5cm normaalia pidemmillä ja lyhemmillä lahkeilla, mutta ainakaan meidän Inter-Sport ei pidä varastossa mutta tilaavat pyynnöstä. Ei vaan minuakaan tuo 5cm paljon lämmitä. :D

Yläosissa tilanne on sitten aivan toinen. M-koon paitaa en pystynyt kunnolla edes sovittamaan, vaikka en todellakaan mikään hirveä kaappi ole (vai olisinko...?:rolleyes: )

:offtopic:

Et todellakaan ole hirveä kaappi, olet ehana kaappi :D
P.s. Videokuvassa Helgalla on muhkeat olkapäät ja jumalattomat kädet :eek:

Mun mielestä ne bahian housut on parhaita...niillä kun nyt jumpattu kuukausia niin en voi enää kuvitellakkaan muita, tuntuis ihan kalsareilta:D

Gaspin ystävä täälläkin, mun lempparit on camot, niillä on hyvä vipeltää menemään :haart: tosin ei salilla...

Suositut

Back
Ylös Bottom