Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
kallista on...

Piti just kans hehkuttaa jc:n "painitoppeja", ovat yllättävän hyvälaatusia ja pitkiä, jee!! Muuten harmittaa kans noitten treenivaatteiden kohtuuttomalta tuntuva hinnottelu, ei millään raaskis näin pienipalkkasena maksaa topista viittäkymppiä ja housuista satasta, mut minkäs teet... Onneksi ovat sentään kestäviä.

Ostin Bahialta sellaisen Pezzin valkoisen topin, joka poistu valikoimasta. Sisällä myös "rintsikkatoppi". Mulla on kuitenkin luonnottoman pitkä selkä, joten se oli aavistuksen lyhyt. Nyt myyn sen jos joku on kiinnostunut. Laitan myyntiin se huomenna tonne myyntipalstalle. Kiinnostuneet voi laittaa jo vaikka nyt mailia tai privaa. Kuvia huomenna....

Röhnischin housut ovat aivan ehdottomat! Normaalisti käytössä takamuksesta istuvat, leveälahkeiset pöksyt, joissa kiristysnartsa nilkassa (lyhyenä ihmisenä lahkeiden pituus aiheuttaa usein päänvaivaa, grr). Kuumat kesätreenit heilahtaa polven alle yltävissä 'röhniksissä'.

Onko kukaan tilannu tuolta Nike:n verkkokaupsta treenivaatteita?

http://www.nike.com/nikewomen/

Himoitsen tuolta pariakin vaatekappaletta, mutta en ole vielä uskaltautunut tilaamaan. Jostain syystä noita Nike Womanin vaatteita löytyy tosi huonosti mistään. :(

Mulla ainakin lähes kaikki vaatteet juuri tuolta Nikelta ja ihan pelkän kuvaston perusteella olen kaikki vaatteni tilannut eli mitään en ole sovittanut. Kaikki vaatteet on todella hyviä, mutta toppien koot täytyy aina miettiä koska Nikellakin tapana tehdä ns. napapaitoja joistain paidoista. Kuitenkin Nikella mielestäni paraslaatuisia vaatteita kuin kellään muulla. :)

Heipä hei. Sellainen kysymys että onko ongelmia housujen pituuksien suhteen? Better bodiesin vaatteet on ihania mut että lahje riittäisi niin koko pitäisi olla xl :) Entä Davidin housut? Mistä tilaatte vaatteenne? netin kautta saattaisi olla helpointa kun asuu takapajulassa..

Heipä hei. Sellainen kysymys että onko ongelmia housujen pituuksien suhteen? Better bodiesin vaatteet on ihania mut että lahje riittäisi niin koko pitäisi olla xl :) Entä Davidin housut? Mistä tilaatte vaatteenne? netin kautta saattaisi olla helpointa kun asuu takapajulassa..

Kyllä Adidaksen, Röhnischin, Davidin ja Better Bodiesin housuissa jää auttamatta lahkeet lyhyiksi pidemmällä. Bia Brasilin ja Brasil sulin pöksyissä lahjetta yleensä se 90 cm ja se kyllä piisaa. Samoin Niken Xtra long -mallit, yksi tuollainen on muuten löytynyt myös Better Bodiesiltakin joskus taannoin. Capreissa ei sitten niin väliä, ne voi olla lyhyemmätkin :D

Iso t-paita ja lökäpöksyt. Hikoilen reippaasti treenin aikana, mutta on siinä muutakin ajateltavaa joten puuvilla käy ihan bra. :D

Käytiin tos kesälomalla Wrangen myymälässä ja sieltä tuli ostettua hirvee kasa BetterBodies releitä. Niitä on tullu käytettyä, ihan kivoja :)

... Mun frendi oli messissä ja kysy et mikäs toi tommonen merkki on kun BUTTER bodies... :offtopic: ... Huvittavaa :)

:offtopic:

Onko kukaan tilannu tuolta Nike:n verkkokaupsta treenivaatteita?

http://www.nike.com/nikewomen/

Oonko mä ainut, vai onko nuo verkkokauppojen sivut liian epäselvät? Ja hitaat ladata? Bia Brazililla on ainoa verkkokauppa jonka sivuilta mä löydän ne vaatteetkin ja nekin vilahtelee siinä sivun reunassa valikossa liian nopeasti. Mutta hei, mähän olenkin tyhmä bodari -ilman lihaksia:david:

Minä punttailen Puman vaatteissa, sellanen musta toppi sis. ommelluilla rintsikoilla ja violetit tehostenauhat, samaa sarjaa housut. Ihanaa materiaalia, hiki haihtuu ja vaatteet joustaa mukavasti joka liikkeen mukaan. Sitten joinain leveä perse-päivinä :D adidaksen mustat löysät ohuet training pantsit ja adidaksen valko-pinkki toppi. Onlyn vihreät frotee ( vai mitä lie ) verkkarit ollu myös kovassa käytössä.

Hikoilen kun pieni sika, eli tekokuituiset t-paidat:rock:. Sopivia treenihousuja on yllättävän vaikea löytää, tällä hetkellä punttailen shortseissa tai capreiksi ponnareilla muunnetuissa juNppahousuissa tai vastaavissa:D. Täytyy varmaan joku päivä lähteä Helsinkiin shoppaamaan, täältä maalta ei tahdo löytyä oikein mitään, kun ne samat vaatteet on kaupoissa vuodesta toiseen...

Mikä ihme siinä muuten on, kun noi "urheilu" t-paidat on lähes aina semmosia hemmetin napapaitoja?! (vai onko mulla vaan pitkä selkä:jahas:). Kiva vedellä selkä puolpaljaana menemään...

Hikoilen kun pieni sika, eli tekokuituiset t-paidat:rock:. Sopivia treenihousuja on yllättävän vaikea löytää, tällä hetkellä punttailen shortseissa tai capreiksi ponnareilla muunnetuissa juNppahousuissa tai vastaavissa:D. Täytyy varmaan joku päivä lähteä Helsinkiin shoppaamaan, täältä maalta ei tahdo löytyä oikein mitään, kun ne samat vaatteet on kaupoissa vuodesta toiseen...

Mikä ihme siinä muuten on, kun noi "urheilu" t-paidat on lähes aina semmosia hemmetin napapaitoja?! (vai onko mulla vaan pitkä selkä:jahas:). Kiva vedellä selkä puolpaljaana menemään...

Sama vika rahikaisella. Muoti ei oo suosinu pitkäselkäsiä immeisiä aikoihin, vasta nyt alkaa saada tavallisia t-paitoja Hennarilta tarpeeks pitkänä, ettei napa vilku. Vielä kun sama suuntaus jatkuis urheiluosastoille....

Uusimassa h&m:n kuvastossa on ihan kivannäköiset ja ennenkaikkea halvat (14,90) = "merkittömät" college caprit, taidanpa tilata...:) Yleensä en uskalla housuja tilata mistään postimyynnistä, ainakin sopivien farkkujen löytäminen on tuskaa (niitä ei selvästikään ole suunniteltu tällaiselle perseelle/reisille:D), mutta menköön tällä kertaa.

Röhnischin ja La Pirouette - merkkiset tuotteet on tällähetkellä lemppareita. Kalliita vain mutta kannattaahan noihin satsata.
Hikoiluun taipuvainen kun olen niin ihan perus t-paidat ja collegehousut olisivat yhtä kuin helvetti.

Toisinaan tulee sitten ostettua myös näitä halvempi -> H&M:n esimerkiksi, ihan kivoja ja hyviä sieltäkin on löytynyt vaikkei nyt ehkä laadullisesti aina niin hyviä olekkaan.

Sama vika rahikaisella. Muoti ei oo suosinu pitkäselkäsiä immeisiä aikoihin, vasta nyt alkaa saada tavallisia t-paitoja Hennarilta tarpeeks pitkänä, ettei napa vilku. Vielä kun sama suuntaus jatkuis urheiluosastoille....

Mää löysin anttila uudesta postimmyyntikuvastosta Adidaksen hihattoman topin ja siinä riitti selkääkin :) Pitäisköhän tilata toinenkin... :rolleyes:

:offtopic:

Oonko mä ainut, vai onko nuo verkkokauppojen sivut liian epäselvät? Ja hitaat ladata? Bia Brazililla on ainoa verkkokauppa jonka sivuilta mä löydän ne vaatteetkin ja nekin vilahtelee siinä sivun reunassa valikossa liian nopeasti. Mutta hei, mähän olenkin tyhmä bodari -ilman lihaksia:david:

No onhan noi Niken sivut vähän hitaat, mutta ein nyt mahdottoman hitaat kuitenkaan. Eikä noi nyt mun mielestä mitenkään hirveen epäselvät ole. On nimittäin tullut kyllä vierailtua paljon epäselvemmilläkin vaatefirmojen sivuilla.

Olen jäänyt koukkuun Bahianetstoren vaatteisiin. Varsinkin housuja ois pakko saada koko ajan lisää, ja olinkin taas tilaamaisillani kahdet uudet, mitä olin katellu aikasemmin, mutta eipäs siellä enää ollut tarjolla kumpiakaan. Nopeat syö hitaat. Toivottavasti uutuuksia tulee taas pian, et pääsee taas shoppailemaan... Mulla on treenivaatteet viimisen päälle, mut tavallisista vaatteista tulee tingittyä, eli ostelen vaan Hennarilta LOGG-merkkisiä t-paitoja ja toppeja eri väreissä, kun ne on niin halpoja ja kestäviä.... Taidan olla aika omituinen. Yleensä kai ihmiset panostaa enempi niihin arjen käyttövaatteisiin.

Better Bodiesilta oli tullu taas ihania uusia vaatteita. Wrangelle laitoin tilauksen taas kerran. Limetin vihreä toppi oli aivan pakko saada. Vaikka ei oikeaa tarvetta ois ollutkaan.... :D Töissä tulee tilailtua, ja välillä tuntuu et tili menee ennenku tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom