Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Bia Brazilit mullakin nykyisin housuina ja sit yleensä joko Better Bodiesin semmottii pitkähihainen ribbipaita tai jotain toppiyhdistelmää, riippuen reenistä ja pyykkipäivän venymisestä :D

Heh, vois laittaa heti siguun "Lökäpöksyt RY" :D Mä oon niin helposti vietävissä, että kun olin Kluuvin SportHeavyssä, niin ihanainen myyjä Ulla sai mulle myytyä noi GASP:in pögät, kun vain vähän hehkutti. Damn, I´m easy ;)

Noniih, sinne meni :D!
Joo, muistan kun Ullan kanssa puheltiin noista myös, mutta menin ostamaan nää housut toisaalta, kun on tätä uudempaa mallistoa :)!

Kyllä kireämmätkin pöksyt menee joskus, mutta noissa lölleröissä tunnen itseni vähän enemmän koitoisaksi :)

Sama homma, yleensä jalkapäivänä tulee käytettyä kireämpiä housuja, että näkee polven asennon jne, mutta kyllä lökäpöksyissä tosiaan tuntee olonsa mukavammaksi muita treenejä tehdessä :).
Onko sulla itselläs Mesh-kangasta vai mitäs?

Hmm, millonkohan tulis lisää uutta kivaa mallistoa...:lol2:

Otetaanko Lökäpöksyt RY:hyn lisää jäseniä? :lol2:

Tällä hetkellä tosin vielä vain haaveilen GASP:in pöksyistä kun en pääse minnekkään sovittamaan niitä enkä uskalla tilata netistä sovittamatta :(. Vai onko Oulussa mitään liikettä joka myisi noita? Minkä mallisia GASP:in housuja teillä on? Oon miettiny että M-koko vois olla semmonen mikä menis ehkä mun päälle. Vai onko M jo ihan purje? :rolleyes:

Iyari: Juu Meshiä löytyy mun bögistä. Ovat alennus-ostastolta napatut, sellaiset harmaat, joissa pieni GASP:in merkki vasemman reiden yläosassa. Ehanat :haart: Haisevat varmaan kohta aikalailla, kun en malttaisi pestä :eek: Pittäis kyllä hommata toisetkin, mutta olen luvannut olla törsäilemättä liikoja..

Kcuf: Uujea, welcome to da club :D Mulla ainakin housu on periaatteesa mallia "purje" eli hyvin löysät. Itseasiassa tuohon haarojen kohdalle jää aina sellainen pussi, että näyttäis ihan kun olis munat :lol2: S-koko on ainakin mulle just passeli, löysää tilaa riittää, mutta lahje ei raahaa maata. M-koosta en tiiä yhtään, mutta luulisin että lahkeen mittaa on kasvatettu, koska noi ässät on sillai tosi lyhkäset.

Just hain postista yhdne Body actionin housut, IHANAT :kuola: Lahkeissankin oli tarpeeksi pituutta mulle. Ainut vaan että on aika kapea vyötärö noissa, en tosiaan oo kovinkaan isokokoinen ja mullekin se vyötärökaistele oli vähän tiukka. Kokona siis M.

Mää käytän MiaTuotteen vaatteita. Ei mee mikskään vaikka kuinka pesee ja pitää :) Erityisesti tykkään siitä, että he tekevät modaukset samaan hintaan, kun esmes meikä tarttee balettipukuunsa lisäsenttejä pituuteen, niin se onnistuu vaivatta.

miullaki on ny käytössä semmoiset niken poikien kolitsilökäpöksyt ja niitten kanssa semmonen puman kopiopaita :D oli ihan pakko laittaa siitä kuvakin tänne ku sen on niin hieno ^^ se on kirkkaan vaaleenpunanen ü. itekkin oon ajattelu gaspeja ostaa mutta kun ne on niin kalliita :S

jos olis ollu nii paidasta olisin ottanu vielä jonku Cottagecheese version :D thaimaassa ei varmaan vaan tunneta tota raejuustoo...

Liitteet

• tuna.webp
    tuna.webp
    24,8 KB · Katsottu: 397
...ja niitten kanssa semmonen puman kopiopaita :D oli ihan pakko laittaa siitä kuvakin tänne ku sen on niin hieno ^^ se on kirkkaan vaaleenpunanen ü.....

Hahaha, toi paitahan on ihan helmi! Perhana, löytyisiköhän nettikauppaa josta vois vastaavanlaisia tilailla :D

Mä olin hieman pettynyt tilatesssani better bodies:n paitoja. Se materiaali on ärsyttävän karheaa ihoa vasten. Kivan näköisiä, mutta mikä niistä topeista tekee niin karkeat? 89%polyamid (meryl),11% elasthan (lycra) lining 100% polyester. Juurikin se sisätoppi on niin inhottavan tuntuinen päällä,että taidan kohta heittää menemään molemmat topit (varmaan sama kuin polttais 50 e setelin,mutta vituttaa enemmän katella niitä kaapissa kun en kuitenkaan tule ikinä päälläni pitämään).
Kuvien perusteella voisin tilata BB:n vaatteita enemmänkin, mutta pelkään, että muutkin niiden vaatteet ovat samaa materiaalia.

Mä olin hieman pettynyt tilatesssani better bodies:n paitoja. Se materiaali on ärsyttävän karheaa ihoa vasten. Kivan näköisiä, mutta mikä niistä topeista tekee niin karkeat? 89%polyamid (meryl),11% elasthan (lycra) lining 100% polyester.

Mulla on useita better bodiesin toppeja käytössä (yksi sisätopilla) ja oon kyllä tykännyt. En ole huomannut, että materiaali olisi jotenkin karheempaakaan kuin muillakaan valmistajilla. Voisiko olla joku maanantaikappale tämä sinun toppisi? Jos kerran olet tilannut topit, niin voithan aina palauttaa ne. Tai voisko sitä sisätoppia koittaa leikata pois?

Mä tilasin kans housut perjantaina, kohta näen onko ne jo tulleet kun menen kotiin :hyper: En oo noita toppeja uskaltanut tilata kun epäilen, että ne on kaikki mallia napapaita ja se ei oo hyvä :urjo:

Tosiaan noista "napapaidoista"... Tietäiskö joku mistä löytäis treenipaitoja (lyhythihaisia tai hihattomia) mitkä olis helmasta vähän pitempiä??? Ettei napa näkyis aina kun jotain kurkottelee...en oo mistään löytäny...

Henkkamaukalla on minusta ollut vähän pidemmät mallit perus-painijaselkätopista eri väreissä, ja treeni-t-paitakin oli minulle vähän liiankin helmakas.

Tosiaan noista "napapaidoista"... Tietäiskö joku mistä löytäis treenipaitoja (lyhythihaisia tai hihattomia) mitkä olis helmasta vähän pitempiä??? Ettei napa näkyis aina kun jotain kurkottelee...en oo mistään löytäny...

Musta better bodiesin topitkin on pidempiä kun bahian topit.

semmosia pidempiä hihattomia paitoja saa vaikka JC:stä. ite käytän paljon näitä jcn painijantoppeja esimerkiks salilla, mutta muutenki melkein jokapäivä :D ne on ihan huippuja! ja kestää pesun, toisin kuin henkkamaukan vaatteet, mikä lörpähtää ekassa pesussa. eikä edes maksa kuin 20e/2kpl. suosittelen! värejäkin on laidasta laitaan ^^

Suositut

Back
Ylös Bottom