Bia Brazilit mullakin nykyisin housuina ja sit yleensä joko Better Bodiesin semmottii pitkähihainen ribbipaita tai jotain toppiyhdistelmää, riippuen reenistä ja pyykkipäivän venymisestä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, vois laittaa heti siguun "Lökäpöksyt RY" :D Mä oon niin helposti vietävissä, että kun olin Kluuvin SportHeavyssä, niin ihanainen myyjä Ulla sai mulle myytyä noi GASP:in pögät, kun vain vähän hehkutti. Damn, I´m easy ;)
Kyllä kireämmätkin pöksyt menee joskus, mutta noissa lölleröissä tunnen itseni vähän enemmän koitoisaksi
...ja niitten kanssa semmonen puman kopiopaita :D oli ihan pakko laittaa siitä kuvakin tänne ku sen on niin hieno ^^ se on kirkkaan vaaleenpunanen ü.....
Mä olin hieman pettynyt tilatesssani better bodies:n paitoja. Se materiaali on ärsyttävän karheaa ihoa vasten. Kivan näköisiä, mutta mikä niistä topeista tekee niin karkeat? 89%polyamid (meryl),11% elasthan (lycra) lining 100% polyester.
Tosiaan noista "napapaidoista"... Tietäiskö joku mistä löytäis treenipaitoja (lyhythihaisia tai hihattomia) mitkä olis helmasta vähän pitempiä??? Ettei napa näkyis aina kun jotain kurkottelee...en oo mistään löytäny...