SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin tuossa joku viikko sitten minäkin Nike Legend -pöksyt. Kuviolliset, tiukat. Tykkään muuten kovasti, tarpeeksi korkea vyötärö + kangas on niin paksua ja napakkaa ettei tarvi pelätä että kontti tai selluliitit näkyy läpi, mutta ne on kieltämättä todella lämpimät.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse ostin tänään Superhotit :p Oon rakastunut, tuntuu ihan mielettömän hyviltä jalassa ja on hienot ja kestävän oloiset. Kuulemma pitkin kesää uusia kuoseja tulossa, varmaan pakko mennä seuraavan palkan tultua vähän hypistelemään.. kokeilin samalla reissulla Biatkin, mutta nämä istuivat itselleni paremmin. Mahtipöksyt!

Vaikka olen omannut kohtuu huonon itsetunnon,mikä kyllä tässä kohonnut vauhdilla,niin oon käyttänyt tyköistuvaa paitaa ja housuja.muuten en esim farkuissa käytä ikinä pillimallisii,mutta salilla ne on must

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ostin tuossa joku viikko sitten minäkin Nike Legend -pöksyt. Kuviolliset, tiukat. Tykkään muuten kovasti, tarpeeksi korkea vyötärö + kangas on niin paksua ja napakkaa ettei tarvi pelätä että kontti tai selluliitit näkyy läpi, mutta ne on kieltämättä todella lämpimät.
Onko nää pysyneet sulla kuosissaan? Mä ostin muutama kuukausi sitten Niken 2.0 Legend maastokuvioisena ja kulahtivat jo parissa kuukaudessa, värit haalistuneet, aavistus nukkaa havaittavissa ja ovat vähän lörpähtäneetkin. Harmittaa, kun eivät kuitenkaan olleet ihan halvimmasta päästä. Mietin että onko ongelma vain nämä kuvioidut vai käykö näin myös yksivärisissä? Odottaisin 70 euron housujen kestävän käyttöä (2-3 kertaa viikossa) kauemmin kuin pari kuukautta. :(
Olen pessyt nurin käännettynä ilman huuhteluainetta 40 asteessa.

Mulla on seittemät Niken Legendit, vanhimmat ostettu varmaan kolme vuotta sitten ja on hyvässä kunnossa. Oon kuullut just noista maastokuvioisista aika huonoja kokemuksia, itelläkin on ne kahdessa eri värissä mut ei kai sit oo niin aktiivisessa käytössä mulla, koska on nekin vielä hyvässä kunnossa.

Oho, no sitten varmaan ongelma on vain noissa kuviollisissa.
Onko kellään kokemusta Anarchy Apparelin trikoista? Onko riittävän paksua ettei näy pikkarit läpi ja vyötärö tarpeeksi korkea ettei pyllyvako vilku kyykätessä? Kivoja värejä näyttäisi olevan. :p

Onko nää pysyneet sulla kuosissaan? Mä ostin muutama kuukausi sitten Niken 2.0 Legend maastokuvioisena ja kulahtivat jo parissa kuukaudessa, värit haalistuneet, aavistus nukkaa havaittavissa ja ovat vähän lörpähtäneetkin. Harmittaa, kun eivät kuitenkaan olleet ihan halvimmasta päästä. Mietin että onko ongelma vain nämä kuvioidut vai käykö näin myös yksivärisissä? Odottaisin 70 euron housujen kestävän käyttöä (2-3 kertaa viikossa) kauemmin kuin pari kuukautta. :(
Olen pessyt nurin käännettynä ilman huuhteluainetta 40 asteessa.

Aika kovalla viiveellä tulee vastaus, mutta joo, on pysyneet hyvinä. Olen käyttänyt salilla pelkästään noita samoja siitä saakka kun ne ostin eli 2-3 kertaa viikossa ja ovat pitäneet muotonsa. Syyskesällä myös lenkkeilin niissä joskus. Olen pessyt pöksyt kerran viikossa neljässäkympissä oikein päin. Nyt kun 6 kk kulunut, rupeaa kuosissa näkymään pientä kulumista jonka huomaa läheltä. Harkitsin tuossa juuri toisen parin ostamista.

Olisin muuten halunnut juuri nuo maastokuvioiset, ilmeisesti ihan hyvä ettei niitä sattunut löytymään.

Oho, no sitten varmaan ongelma on vain noissa kuviollisissa.
Onko kellään kokemusta Anarchy Apparelin trikoista? Onko riittävän paksua ettei näy pikkarit läpi ja vyötärö tarpeeksi korkea ettei pyllyvako vilku kyykätessä? Kivoja värejä näyttäisi olevan. :p

Itsellä on violetit, kuviolliset, Anarchyn trikoot ja on ihan parhaat päällä! Ohuet, liukkaat ja viileät päällä. Voisin kuvitella, että kesäkuumilla aika miellyttävät päällä. Itse kun en tykkää shortseja käyttää yhtään.
On tosiaan aika ohuet, mutta vyötärökaistale tosi leveä, että ainakin itsellä stringit jää just sen alle "piiloon" eikä kyykätessäkään näy mitään läpi. Ainoo miinus siitä, että hajoo helposti, jos esmes rannetukien tarranauhat pääsee raapiin. Itsellä ainakin nyppyynty heti kun tarttu niihin kiinni, joten en oo ees uskaltanut niitä käyttää mave-päivinä... Ainakaan vielä kun on suht tuoreeltaan ostetut pöksyt! :D

Mie tykkään salilla treenata lökäpöksyissä ja collegepaidassa. Toki paidan alla sitten joku treenitoppi jos tulee liian kuuma. Trikoita en ole ikinä tykännyt käyttää salilla, se on jotenkin kiusallista ja vielä kun käy tuollaisella örmysalilla niin ei oikein kehtoo... Juoksussa sitten asianmukaiset trikoot vaikka näytänkin niissä aika koomiselta. Tänään tulikin postissa uudet juoksupöksyt, juoksutakki ja maastokipittelykengät, hii! Vaikka muuten tykkään enemmän talvesta niin nyt kyllä odotan innolla että nuo lumet sulaa ja pääsee polkuja rämpimään! Tällä hetkellä metsälenkit taivallan piikkipohjaisissa vaelluskengissä :p

Onko kellään kokemusta Anarchy Apparelin trikoista? Onko riittävän paksua ettei näy pikkarit läpi ja vyötärö tarpeeksi korkea ettei pyllyvako vilku kyykätessä?

Mie ostin sellaiset Suomi-pökät noilta, kun tulivat just muutama kuukausi sitten valikoimiin. Ne kun on pääväriltään valkoiset, niin mustat pikkarit näkyy läpi erittäin selkeästi. Samoin valkoiset. Oli pakko hankkia ihan ihonvärisiä alushousuja ilman saumoja Lindexiltä, jotta noita voi käyttää. Ja siltikin ne on tosi tiukat ja saa mut hämilleen. Ainakin kannattaa ottaa kokoa tai kahta isommat, jos nuo meinaa hankkia.

Mä erehdyin toisen Nike Legend -parin sijasta ostamaan Casallin harmaat treenipökät. Ne näyttää tosi kivalta, kunnes perseeseen tulee treenatessa tumma hikiläikkä. Varsinainen tuotekehittelyn ihme, treenivaate joissa ei voi hikoilla. Oli vielä hemmetin kalliit >:(

^ Hih. Ymmärrän tuskan kalliiden treenihousujen ollessa kyseessä.

Itse hikoan heti kun sormeani nostan kuin pieni possukka. Alkuaikoina treenasin löysissä collareissa, jotka ovat kyllä tosi kivat ja tykkään kovastikin, mutta just tuon hikiläikkäongelman vuoksi olen vaihtanut teknisiin treenilegginsseihin.

Ensimmäiset tekniset pökät hankin sen kerran jälkeen, jolloin sain ihan aavistuksen verran ihmetteleviä katseita, kun siirryin vaaleanruskeissa collareissani kunnon prässirääkin jälkeen eteenpäin: housut olivat niin märät, että jalkojen välissä levisi sellainen tummempi märkä läikkä reisien puoliväliin saakka. Muut varmaan luulivat mun pissineen pöksyyn... Tuli kuitenkin treenattua treeni loppuun ihan pokalla.

Nykyään sitten kanniskelen märkää hikipyyhettä ympäriinsä, kun tekniset vaatteet siirtävät hien istuimille yms...

Häiritseekö teitä jos salilla trikoiden läpi näkyy alushousujen rajat? Pyrittekö välttämään sitä jotenkin kuten käyttämällä stringejä?

Häiritseekö teitä jos salilla trikoiden läpi näkyy alushousujen rajat? Pyrittekö välttämään sitä jotenkin kuten käyttämällä stringejä?
VPL on mun mielestä lähtökohtasesti negatiivinen asia kaikissa paikoissa ja tilanteissa, ei koske ainoastaan treenivaatteita ja -paikkoja. En nyt hengiltä ahdistu jos näin käy mutta treenikassia pakatessa ja vaatekaupassa pidän mielessä.

VPL on mun mielestä lähtökohtasesti negatiivinen asia kaikissa paikoissa ja tilanteissa, ei koske ainoastaan treenivaatteita ja -paikkoja. En nyt hengiltä ahdistu jos näin käy mutta treenikassia pakatessa ja vaatekaupassa pidän mielessä.
Mikä on VPL? Mä en jaksa välittää rajojen näkymisestä yhtään, sekin on tarpeeksi haasteellista valita pikkarit jotka eivät treenatessa mene persvakoon :nolo:

Mä ostan aina sen verran paksut trikoot, että läpi ei näy. Itseäni siis haittaa kyllä.

En kyllä katso toista kertaa muita, jos heillä näkyy läpi, ellei kyseessä ole joku tosi räikeä kombo; kuten kirkkaan violetit narustringit valkoisten trikoiden alla kyykätessä - tätä siis todistin viime sunnuntaina ja tunnustan, että tuli tuijotettua, että eikö toi jo satu... itse en kykenisi treenaamaan stringeillä vaan käytän saumattomia mummomallisia peruspikkareita. Yritin joskus nuoruusvuosina käyttää stringejä, kun "ne ovat ihan yhtä mukavat ellei mukavammatkin kuin tavalliset", ja p**kat sanon minä. Mielestäni läpi paistavat stringit pistävät silmään muutenkin enemmän kuin jotkut peruspöksyt niiden voimakkaamman seksuaalisävytteisyyden vuoksi.

Mikä on VPL? Mä en jaksa välittää rajojen näkymisestä yhtään, sekin on tarpeeksi haasteellista valita pikkarit jotka eivät treenatessa mene persvakoon :nolo:
Visible Panty Line http://www.urbandictionary.com/define.php?term=VPL
vpl.jpg

No noita ko. rajoja on vaikea ehkäistä 100 %, ellei ole puristamattomat ja saumattomat pökät päällä (tai kulje kommandona). Itselläni ongelma on siis läpinäkyvyyden kanssa, kun ulkopuolinen voi todeta paitsi alushousun mallin myös värin ja parhaimmillaan/pahimmillaan jopa materiaalin...

Suositut

Back
Ylös Bottom