SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Äää! Nyt tuli sellainen olo, että on pakko mennä päivittämään vaatekaappia. Tuli tunne, että tarvitsen mm. kaikkea.. :D Ajattelin, että vois käydä katsastamassa tuon uuden XXL urheilukaupan Kluuvissa ja katsoa, että mitä sieltä löytyy.. Ainakin joskus Tammiston putiikista sain todella edullisesti treenivaatteet.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko täällä kompressiovaatteiden käyttäjiä? Crossfit-saleilla noita näkee paljon, itselläni ei ihan ymmärrys riitä satasen trikoisiin, osaisiko joku valaista ovatko mainostetut vaikutukset oikeasti niin toimivia, että kannattaa maksaa itsensä kipeäksi? :D

Noista kompressiovaatteista.. Mulla on Reebokin kompressiotrikoot, enkä oo varsinaisesti huomannut niissä siitä kompressiosta hyötyä. Sen sijaan tykkään ko. pöksyistä siksi, että ne on mukavan napakat ja imartelevat :D Zeropointin tuotteita löytyy kolmet: yhdet sukat ja kahdet säärystimet. Niistä oon huomannut eron normaaleihin sukkiin verrattuna. Ja sukissa sen eron huomaa vielä selkeämmin kuin säärystimissä. Jos jalat tuntuu "raskaalta" / väsyneiltä, niin tuntia ennen treeniä zeropointit jalkaan ja jalat vetreytyy sopivasti. Pitkiä työvuoroja, joissa joutuu seisomaan/kävelemään paljon, tekevä treenikaverini myös kertoi testanneensa kompressiosäärystimiä/sukkia töissä. Suositteli siihenkin käyttöön. En ole pystynyt käymään juoksulenkillä pitkään aikaan, mutta varmasti testaisin ko. sukkia/säärystimiä jos lähtisin lenkille. Portaita kipittäessä noi on ollut aina jalassa. Ja hei, tukisukathan ne oikeesti on, joten seuraavalle pitkälle lentomatkalle lähtee mukaan! ;)

Kyllä minun Zeropointin säärystimet suht helpot ovat pukea, vaikka napakat ovatkin. Tosin viime aikoina L-koko on tuntunut yhä napakammalta (pohje paksuuntunut...?). Sukista en tiedä, mutta säärystimien ohjeissa on, ettei niitä saisi pitää pitkiä aikoja jalassa esim. lentomatkoilla.

Kyllä minun Zeropointin säärystimet suht helpot ovat pukea, vaikka napakat ovatkin. Tosin viime aikoina L-koko on tuntunut yhä napakammalta (pohje paksuuntunut...?). Sukista en tiedä, mutta säärystimien ohjeissa on, ettei niitä saisi pitää pitkiä aikoja jalassa esim. lentomatkoilla.

Mulla on vaikeuksia pukemisessa siis jo ihan varpaista lähtien, eli saada edes jalkapöydän yli ja nilkkaan niitä :D En tiedä miksi, jotenkin ne on musta vaan ihan saaaaatanan tiukat. Tämä ei muuten häiritse mutta pukeminen on ollut kunnon tahtojen taistelua joka kerta :lol2:

Säärystimiä ei varmaan saa käyttää pitkillä lennoilla siksi ettei se puristus ole optimaalinen. Tukisukissa/lentosukissa puristus pitää lähteä jo alhaalta, eli ei saa olla katkonaista kohtaa nilkassa. Silloin sellaiset kompressiosukat ovat oikea valinta, muuten voi alkaa puristamaan väärällä tavalla nilkan kohdalta.

Mun on nykyään pidettävä tukisukkia jatkuvasti, tai alkaa pohkeita kivistää siinä määrin, ettei meinaa saada nukahdettua. Mikä lie vanhuusoire sekin. Haaveilen kunnon pohjehieronnasta....

Tässä on ratkasu kamojen mukana pitoon lenkillä ja oman puhelimen Galaxy S3 saan ainakin mahdutettua just ja just tuonne pussin sisälle :)
SPIbelt - Small Personal Item Belt

Tuolta sivulta siis voi tilata "vyölaukun". Muistaakseni niitä on myös vedenkestävästä materiaalista, niin ei pitäis hien päästä vaikuttamaan puhelimeen...

kyllä sinne menee isompiki, mä tungen jättiläis samsung note 2 (15×8cm) spibelttiin :)

Mun mustista ei näy mutta niin rohkea en ollut että olisin ostanut niitä valkoisia joita näkyy olevan... :wtf: Ei niin että osaan valkoisia vaatteita yleensäkään pitää. :)

Ostaostaosta!! Ne on todella napakat ja ah, niiiin motivoivat jalassa. :haart:

Meille on avattu uusi Bodystock. Hyvästi rahat ja tervetuloa superkalliit treenipökät joita on päässyt ihastelemaan tähän asti vain netissä ja juuri ja juuri onnistunut olemaan tilaamatta verukkeella "haluaisin hypistellä niitä ensin". Tänään käyn hakemassa yhdet Sixdeucet ja voi olla että huomenna haen toiset... Onneks muutan kohta pois täältä :D

E: iiaks, mistä ostit Labellamafiat? :)

Yllättävänki monista treenihousuista näkyy läpi, kun pyllistää. Tälläkin viikolla on tahtomattaan todistanut usean kanssatreenaajien alushousujen (stringien) värejä :D BetterBodiesin pöksyjä ainakin ollut. Ihmekös tuo, kun miespuolinen kaveri sanoi taannoin yhden naisten kuntokeskuksen mentyä kiinni ja nuorten naisten määrän selkeän lisääntymisen jälkeen, että hänellä on vaikeampi keskittyä ;)

Mä ostin ne mun Labellamafiat Body actionilta, mutta tilaamalla vaikka Jenkeistä ne saa kyllä halvemmalla.. Mä maksoin 79e, enemmän kuin mistään treenivaatteesta koskaan.. On ne silti IHANAT!

Oletteko huomannu, että SportsDirect on nostanu toimituksen hintaa :( Viel marraskuussa tilasin 3,99 euron posteilla, nyt toimitus maksaa alkaen 8,99 euroa. :down:

Mä just tilasin tuolla 9 euron posteilla, mutta enpäs ollut muistanutkaan, että olis aikaisemmin ollut halvempaa. Yli satasella tuli taas iso säkillinen vaatetta, eipä se postikulu tuossa paljoa tuntunut, kun todella laadukkaita jokainen vaate ja niin halvalla.

Tuskailin täällä jo varmaan vuosi tai pari sitten, että tarvisin ne uudet juoksuliivit, mutta kun en saa Shock Absorbereja puettua... No, mun oli nyt vaan pakko ostaa sellaiset, koska edelliset liivit oli niin räjähtäneet, venyneet ja vanuneet. Tosi hyväthän noi SA:t on, mutta kyllä se pukeminen melkoista rituaalitanssia on. :D Ehkä opin joskus!
Henkkamaukasta löysin tosi kivoja ja halpoja toppeja BJJ:n, siis sellaisia missä ei ole mitään metalliosia, jotka pureutuvat ikävästi selkään kun hierotaan matossa. Toisissa on etumuksessa vähän toppausta, mistä tykkään. Tulee silti edelleen puettua kaksi toppia päällekäin. BJJ:ssa teippaan nännit, joten sitä pojotusongelmaa ei niin ole. Pitäiskö vaan alkaa teipata salillekin?! :D
Mutta joo, menkää Henkkamaukkaan. Siellä on hyvää kivaa halvalla!
Ainiin ja jostain postimyynnistä ostin talvijuoksutrikoot. En ole vielä oikein päättänyt tarkeneeko niillä; meinaa toosa jäätyä. Onhan trikoissa eri kiva juosta ja hyvältähän ne näyttää, mutta pitääks seuraavaksi ostaa jotkut lämmitettävät kalsarit?!

Mä oon nyt todella tykästynyt KappAhlin treenivaatteisiin, siis ne on ihan parhaita! Etenkin niiden trikoot koska ne on paksua ja jämäkkää laadukasta materiaalia eikä sellaista harsomaista ohutta mistä näkyy alusvaatteet (ja selluliitit) läpi! Ostin elokuun lopulla kauhean kasan KappAhlista jollain 50-70% alella ja myös Cubuksesta tuli jotain hankittua. Gina Tricotissakin on kivoja, ja olen tosiaan ihan normivaatekauppojen urheiluosastoja alkanut hyödyntämään entistä enemmän.

KappAhl on kyllä mun suosikki Ginan ohella. Ne värit ja kuosit, aaaah :haart: Kirjoittelin blogiinkin jutun kuvineen noista tamineista kun viimeksi kävin ostamassa: Treenivaatevarasto uuteen uskoon ja tsemppihenki taivaisiin! | Queen of Everything

Siis ne KappAhlin treenivaatteet on aivan ihania! Kivoja värejä ja kuoseja ja hyvänlaatusen tuntunen kangas. Mulla on pari t-paitaa ja yhdet trikoot ja aina kun meen siinä kirkkaan vihreessä paidassa salille, tulee heti ilonen mieli :). Lisäksi plussaa, että kokoja on vähän isommillekkin, eikä niitä ole hinnalla pilattu.

Ylempänä mainitusta läpinäkymisongelmasta johtuen en osta muita kuin Niken housuja (ja itse asiassa suurin osa paidoistakin on), kun ovat riittävän paksuja, eivätkä ole kiiltäviä. Kärsii kyykätäkin :D Juoksuhousuissa on jotain muitakin merkkejä, mutta siinä ei tartte pyllistellä samalla tavalla, eli voi olla vähän kevyempikin matsku.

Kiitoksia niille jotka on täällä vinkannut H&M:n treenivaatteita! Intersportissa olin jo ihan epätoivoinen kun en löytänyt mitään kelvollisia pöksyjä, mutta hooämmältä löyty tosi hyvä malli jossa oli jopa kaksi kuosia mistä valita. :D
Shock Absorberilta oli myös Sokoksella uusi(?) toimiva liivimalli, jonka pystyy pukemaan ihan niinkun tavan rintsikat (selässä kahdet hakaset mutta lähekkäin tosiaan) mutta antaa ainakin mulle oikein hyvän tuen.

Tänään tein löytöjä Tokmannista, joka myy LaGear-merkkisiä urheiluvaatteita. Housuista ei kokemusta, mutta toppeja löytyy kaksi ja tänään ostin topin lisäksi myös t-paita -mallisen treenipuseron. Hauskaa sinänsä, että topissa riitti M-koko ja t-paidassa vasta XL :D Hintaa tuotteilla oli alelaarissa 7e/kpl (ovh 19,95). Napakan oloista kangasta, kestänee aikansa.

BiaBrazilin housuista ei näy läpi. Niken pöksyjä parit myös itsellä, tosin toisissa on kohta polven kohdalla reikä (mavet menneet tarpeeksi läheltä jalkoja? ;))

Mä oon käyttänyt viime kesästä lähtien Lidlin lenkkareita treenitossuina. Niillä oon käynyt salilla ja juossut juoksumatolla puolen tunnin lenkkejä. Nää on ollut ihan parhaat tossut ja ne vieläkin ihan kuin uudet. Mun mielestä ihan verrattavissa kalliiden merkkien lenkkareihin, toki jotkut Niken FreeRunin tuntuu ihan erilaiselta. Mun käytöllä ja tarpeilla nää 19,90 tossut on huiput :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom