SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Eiks voi käyttää stringejä pelkästään? Mä ostin BA:lta jotkut alennuksessa olevat mustavalkoharmaaraidalliset pöksyt ja ne on ihan superhyvät! Pääväriltään siis enemmän vaaleat kuin tummat, ihanaa matskua, suht paksut ja ei näy mustat pikkarit läpi.

Mulla on noiden housujen kanssa kyllä vähän se ongelma että ne ei tahdo pysyä jalassa niin ettei niitä tarvisi koko ajan korjata jostain kohdasta. En tiiä onko se normaalia mutta mun mielestä joko kukaan muu ei sitä salilla tee tai sitten ne tekee sen piilossa :D Oon kyllä laihtunut aika paljon ja aikomus on laihtua edelleen, mutta nää uudetkin tuntuu kyllä vyötäröstä ihan napakoilta mutta sitlti tuntuu että vähän valuu. Vai liekkö johtuu jenkkiksistä että se vaan tuntuu siltä... Ei oo koskaan silti vielä housut tippunu :D

No nyt on sitten kaikki nähty - kirjaimellisesti.

Olin eilen lähdössä salilta ja kun olin "eteisessä" pukemassa kenkiä jalkaan, niin satuin vilkaisemaan salin puolelle. Reidenloitontaja on sijoitettu strategisesti päin kenkähyllyä ja siinä oli tyttönen treenaamassa. Vilkaisun jälkeen tuli sellainen siis-mitä-mä-näinkään-fiilis ja katsoin uudelleen. Jokaisen loitonnuksen loppuvaiheessa tytön mustat ohuempaakin ohuemmat salitrikoot paljastivat venyessään läpinäkyväksi selvästi häppärit. Yritin siinä järkytykseltäni pitäytyä ihan omissa kengännauhoissani, mutten voinut olla miettimättä, että miten ihmeessä kaikki voi paistaa pienintäkin yksityiskohtaa myöten sekä salihousujen että alushousujen läpi - vai olikohan tyttö yrittänyt välttää noita rajoja jättämällä alemman kerroksen pois?

Mua ei kyllä häiritse näkyvä pikkuhousun raja. Ei oma eikä muiden.
Mutta mua ei kyllä häiritse läpi nöpöttävät nännitkään. Kaikilla ihmisillä on pikkuhousut ja nännit. Niitä arkisempia asioita ei olekaan.

Häppäreiden näkyminen läpi saattais jo häiritä muakin! :eek:

Nanzu ei oo hyviä stringejä kai kokeillutkaan! ;)
Mun stringit on sellaista ohutta, pehmoista ja joustavaa materiaalia, (ei narut) niin ne ei kyllä revi persvakoa verille kyykätessä. :D
Stringien kanssa ei oo koskaan sellainen olo että pikkarit on huonosti. Ennemminkin on sellainen olo niinku niitä ei ois ollenkaan. Tavallisten pikkareiden kanssa joutuu monta kertaa treenin aikana jossain piilossa kiskomaan niitä paremmin. Ne meni aina persvakoon ja ahisti. :mad:

Hmm... ehkä Titte ei ole itse puolestaan kokeillut hyviä mummopöksyjä. :)

Mulla ei ole koskaan ongelmia vakoon menevistä pöksyistä, kun käytän maailman epäseksikkäimpiä ja ehdottomasti takakappaleeltaan riittävän leveitä pikkareita. Finnwearin pöksyt kiroan syvimpään kankkulan kaivoon ja Sloggillakin on useita malleja, jotka eivät vain toimi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että en pidä vakoon menevistä pikkareista ja ehdottomasti en halua niitä stringeinä sinne tunkeakaan... :cool:

Mie käytin nuorempana stringejä, mut nyt vanhana tätinä tykkään mummoalkkareista. Treenatessakin kivemmät, paits osa mun alkkareista on sen verran kulahtaneita et pitää salilla aina vaivihkaa kaivella niitä ahterista :D

Salilla joko jossain t-paidassa/hihattomassa ja jumppamammahousuis/verkkareis taikka ihan penkkitrikoissa. Riippuen vähän että olenko voimanostoa treenaamassa vaiko enemmän jumppameiningillä liikenteessä. Kummankinlaista treeniä kun tulee tehtyä.

Alushousuista puheenollen, meettekö salille ihan peruskalsareissa vai jossain urheiluteknisissä? Onko sellaisia edes olemassa? Puuvillaisiin jää ikävästi hikisiksi siinäkin kohti kun urheiluvaatekangasta oleva paita on jo kuiva, niin mietin oisko niitä alushousujakin tarjolla vastaavasta materiaalista?

Onhan niitä teknisiäkin alkkareita. Mie hikoilen lenkkipolulla salin satujumppieni sijaan joten salilla en moisia tartte. Lenkilläki tosin riittää tällä hetkellä jotkut keinokuituiset eikä ns viralliset urheilupöksyt.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Treenatessa pienemmät alushousut on pop. Rullautuu takapuoleen kuitenkin, niin mitä vähemmän kangasta sen parempi. :P Trian myötä on juoksuyms.treeneissä tullut tutustuttua siihen kommandovaihtoehtoonkin. Eipähän rullaudu.

Ite olen päätynyt useimmiten käyttämään salilla bikinien alaosia yms. uikkaripikkareita. Toimii miulla. En tiiä sit toimisko kellekään muulle ;-)

Kellään kokemusta Boom Bodyn housujen kokoluokista? Suurin osa näyttää olevan OneSize ja Bia Brasilin OneSize kokemuksella että OneSize tarkottaa xs-s kokoisille. Ja itse olen kuitenkin M-L kokoa...

Onko kukaan tilannut tuolta Donna Shapelta rytkyjä? Hienon näköistä vermettä olisi tarjolla vaikka lampaiden syötäväksi asti, mutta en löytänyt pikaisella googletuksella käyttäjäkokemuksia. Yleensä nuo FB:n mainostamat puljut paljastuvat enemmän tai vähemmän vedätykseksi. Yhyy.

Mä käytän tällasia sloggin alkkareita, näitä hipster ja string mallisina. Nää on mun mielestä kaikista mukavimmat päällä :)

Liitteet

• 7611790003367_kuva1.jpg
    7611790003367_kuva1.jpg
    25,3 KB · Katsottu: 280
Alushousuista puheenollen, meettekö salille ihan peruskalsareissa vai jossain urheiluteknisissä? Onko sellaisia edes olemassa? Puuvillaisiin jää ikävästi hikisiksi siinäkin kohti kun urheiluvaatekangasta oleva paita on jo kuiva, niin mietin oisko niitä alushousujakin tarjolla vastaavasta materiaalista?

Mä ostin Sportiasta semmoiset shortsimalliset jotka tukee (siis nostaa) löysää pakaraa ettei näy löllyminen kun juoksen tiukoissa trikoissa. On rajattomat. Näissä on n. 20 cm korkea yläosa joka tukee myös häpykukkulan ja navan välistä aluetta etu- ja takapuolelta. Sopivat tosi hyvin piktiin lenkkeihin (menen taas juoksemaan 10 km BrändÖluffeniin, ens vuonna tähtään puolimaratooniin). Etupuolella lukee StayInPlace.

http://www.timarco.com/fi/stay-in-place/alusvaatteet/naisten-alushousut

Toiv. linkki auttaa sua löytämään omasi :)

Mä käytän tällasia sloggin alkkareita, näitä hipster ja string mallisina. Nää on mun mielestä kaikista mukavimmat päällä :)

Just nuo kuvassa olevat menee niin perseenvakoon kuin perseenvakoon voi mennä... Ostin joskus johonkin juhliin kun piti olla rajattomat ohuen mekon alla. Heitin roskiin kolmannen käyttökerran jälkeen. Makuasioista ei näemmä voi kiistellä :rolleyes:

Taitaa kyllä pakaran mallillakin olla jotain tekemistä... Mulla on usein persvakoonpainumis-ongelmien lisäksi, että jalanaukko puristaa tai että housut nousevat edestä napaan ja takaa juuri ja juuri peittävät kankut. Jos siitä sitten yrittää nostaa takaa ylöspäin niin painuvat entistä syvemmälle... Paitsi inhottavan tuntuinen kun kankut vilkkuvat niin myös hassun näköinen kun alkkareiden ylälinja on 5 cm korkeammalla edestä kuin takaa... Iso persekö? En ainakaan tunnusta...

Suositut

Back
Ylös Bottom