SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri tässä yksiä Brasil suleja päälle mallaillessa mietityttää, miten tiukat näitten on sallittua olla ilman, että kyykätessä ratkeaa. :D Isompi koko todennäköisesti repsottaa vyötäisiltä. Eiköhän nää testiin jää, varahousut treenikassiin, höhö.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä oon kokeillu joitakin ohuella toppauksella, mutta silti vähän näkyy, yleensä oon sit vaan vetäny nänniteppiä :D Ja 2XU:t mulla onkin, ja tällä hetkellä lempparit, mutta perse tosiaan kuultaa niistä läpi. Ne vaan repeää pian tätä menoa, jos en saa hyviä vaihtureita kiertoon mukaan. Ja mä oon siis kokoa L, että sikäli mulla näkyy perse muutenkin helposti läpi Nikeistä ym. koska ahteria löytyy :D

E: tarvii tsekata se Casalin valikoima
E2: @MissFitless mahdatko pystyy linkittämään tänne?

eikös se ole kiihottavaa kun tiedät miesten kuolaten katsovan sinua?

eikös se ole kiihottavaa kun tiedät miesten kuolaten katsovan sinua?

En tiedä tartuinko nyt trolliin, mutta mä olen salilla treenaamassa ja keskityn siihen 100%. En käy salilla hakemassa huomiota tai kalastelemassa kehuja miehiltä tai naisilta. Jos joku pitää minua viehättävänä treenikuteissa, tukka sekaisin puhisten, niin siinähän pitää. En kuitenkaan tietentahtoen kulje nännit nöpöttäen, vakoani esitellen tai käyttäen liian lyhyitä shortseja ja pyrin näitä välttämään.

Kaikenlaista ihanaa Gazozin verkkokaupassa alennuksessa, koossa xs ja s :( mäkin jonain päivänä vielä! :puntti:

Kukaan ei kysynyt, mutta tuli ketjusta mieleen kertoa, että jos joku muukin saa niskajumin topeista jotka menee yhtään epäkkään päältä, niin Casallin Ideal on pelastus. Tietenkin isot ryntäät vaatii juostessa ne ristiin menevät olkaimet, mutta jos vähemmällä tuella pärjää, niin suosittelen.

Jäljitin juuri niskajumini näihin epäkkäänkuristajamallisiin toppeihin, joihin myös luottotoppini lukeutuu. :confused:
Tästä johdannaisena seuraava kysymys: osaako joku suositella tän Idealin lisäksi muita liivimalleja, jotka eivät hinuroisi niskassa? Saisivat olla mielellään semisti topatut, mutta kaikkeahan ei voi saada. Ensiviikolla täsmäiskua keskustaan ja toppiosasto uusintaan.

Urheilurintsikoista kiinnostaa sen verran, jos jollain on nänniongelmaa (treenatessa pitkät päällä), että millaisilla vermeillä treenaatte, ettei nännit näy mikäli sikäli se teitä edes .
Mä olen paininut tän ongelman kanssa oikeastaan aina, minulla kun nuo nännit on ihan vakionakin mallia silmänpuhkoja. Tupla t-paita ei auta, teippailut vähän. Vahvasti topatut liivit toki, mutta kun tuon rintavarustuksen puolesta sellaisille ei olisi tarvetta (ja muutenkin ilman on huomattavasti mukavampaa), niin en millään haluaisi pitää niitä. Salilla pidän hihatonta hupparia, joka peittää ainakin sen verran, ettei irstaudesta ulos potkita. Töissä ja vaikka iltapuvun kanssa sitten ne on saatava piiloon kunnolla, mutta se on eri asia. Aina välillä päätän, että antaa sojottaa, kyllä minä katseet kestän, mutta täytyy kai sitä muitakin ajatella.

käytän nykyään lähinnä Tampereen GAZOZin ja LIDLin valikoimia, plus rytkyy mitä saanu palkintoina
kisavoitoista, arvostelukappaleina bloggarina tai lahjoituksina tukijoukoilta yms. diilirytkyi... vaatteet
ja kengät mitkä ostan on tosiaan GAZOZia...

Onko kellään Anarchy Apparelin trikoita? Kestävätkö käyttöä? Mä olen kuolannut noita aika ajoin jo pitkään ja nyt on ehkä pakko ostaa kun parit vanhemmat trikoot jäävät nyt eläkkeelle.
Niken Legendin maastokuvioidut menivät tosi nopeasti huonoon kuntoon. Ostin ne viime syksynä ja nyt ne lentävät roskiin, kangas ei ole enää napakkaa ja värikin haalistui aikoja sitten.
Sportamoresta BLACC trikoot eivät pysy päällä, valuvat koko ajan ja vyötärönauha on onneton. Käytän näitä kotitrikoina pitkän hupparin kanssa. Uwearin trikoot ovat haaroista oudon lörpähtäneet ja hiostavat ahterista, ei hyvä. Lisäksi mulla on jotkut mustat perusjuoksutrikoot Nikelta, ne ovat ihan hyvät. Ja sitten parit hyvät juoksutrikoot lenkeille (Newline & Asics). Mutta jumpalle ei ole nyt sellaisia kunnollisia jotka a) pysyisivät päällä valumatta ja b) näyttäisivät hyvältä jalassa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Urheilurintsikoista kiinnostaa sen verran, jos jollain on nänniongelmaa (treenatessa pitkät päällä), että millaisilla vermeillä treenaatte, ettei nännit näy mikäli sikäli se teitä edes häiritsee?
Minä käytän joskus ohuiden, ei niin topattujen urheilurintsikoiden kanssa sellaisia silikonisia nännisuojia, tarkoitettu siis juuri nännien peittämiseen. Koska ovat silikonia, tarttuvat hyvin ja lähtevät ilman minkäänlaista kipua pois. Ne vain "lätkäisee" paikalleen ja menoksi. :)

Nopealla googlauksella esim. tällaiset: http://www.merittabra.fi/Bye-Bra-naennisuoja

Kätevät myös, jos pitää esim. jotain toppia tai mekkoa ilman rintsikoita.

Omani olen ostanut jostain Seppälästä/Lindexiltä tai H&M:ltä, en muista. Jostain näiden perusrättikauppojen alusvaateosastolta sieltä, missä on silikoniolkaimia jne.

Hei leidit kertokaapa mitkä vois ollla hyvät reenikengät. Mulla on nyt Lonsdalen korkeavartiset kengät mutta voisin tarvita(haluta) uuet. Converseja ja niiden kopioita on ollu mutta en tykkää. Sportsdirectin selasin mutta en tykänny mistään niistä mitä sieltä löyty :D

Hei leidit kertokaapa mitkä vois ollla hyvät reenikengät. Mulla on nyt Lonsdalen korkeavartiset kengät mutta voisin tarvita(haluta) uuet. Converseja ja niiden kopioita on ollu mutta en tykkää. Sportsdirectin selasin mutta en tykänny mistään niistä mitä sieltä löyty :D

Millaisista tykkäisit? Matala- vai korkeavartisista, painonnostokengistä vai enempi lenkkarimaisista? :)

Käytän ite kolmia kenkiä treeneistä riippuen. Reebok Urlead korkeavartinen, neonkeltainen tossu yläkropan reeneissä. Tasainen pohja ja löysä kenkä, oikeasti vissiin tanssikenkä. Matalavartinen Reebok Nano tai Vivobarefootit jalkatreeneissä. Converseista en tykännyt minäkään.

Sportamoressa on kivannäköisiä kenkiä. En tosin ole koskaan tilannut sieltä, joten ei ko. kaupasta ole kokemusta.

Millaisista tykkäisit? Matala- vai korkeavartisista, painonnostokengistä vai enempi lenkkarimaisista? :)

Käytän ite kolmia kenkiä treeneistä riippuen. Reebok Urlead korkeavartinen, neonkeltainen tossu yläkropan reeneissä. Tasainen pohja ja löysä kenkä, oikeasti vissiin tanssikenkä. Matalavartinen Reebok Nano tai Vivobarefootit jalkatreeneissä. Converseista en tykännyt minäkään.

Sportamoressa on kivannäköisiä kenkiä. En tosin ole koskaan tilannut sieltä, joten ei ko. kaupasta ole kokemusta.

Nii hei ton sportamoren unohin kokonaan! sielt oon muistaakseni tilannu yhet Niken kengät mut niit oon käyttäny vaa spinnkng tunneilla.

Oon tykänny noista Lonsdalesta kyl muuten mut alkaa olee kulahtaneet ni varmaan saman tyyppisii. Ja sopii niiden housujen kans mitä käytän salilla. Vois melkee ettii saman kaltaset mut musta-valkosena tai muun värisenä :D

Gazozillahan on vastaavan tyyppiset tossut (ainakin ulkonäön perusteella) kuin mitä Lonsdalen tossut on. Onko täällä kellään kokemusta niistä, kuinka hyvin kestävät käyttöä, pitävätkö muotonsa, hengittävätkö? Mulla myös Lonsdalet, jotka alkaa vähitelllen kaivata päivitystä, ja noita Gazozin tossuja olen alustavasti silmäillyt.

Onko kellään Anarchy Apparelin trikoita? Kestävätkö käyttöä? Mä olen kuolannut noita aika ajoin jo pitkään ja nyt on ehkä pakko ostaa kun parit vanhemmat trikoot jäävät nyt eläkkeelle.
Niken Legendin maastokuvioidut menivät tosi nopeasti huonoon kuntoon. Ostin ne viime syksynä ja nyt ne lentävät roskiin, kangas ei ole enää napakkaa ja värikin haalistui aikoja sitten.

En tiedä onko materiaalia sittemmin parannettu, mutta vuosi sitten ostamani ovat ainakin ihan luokatonta p*skaa. Legendit ja Six Deucet ovat supernapakkaa superlaatua noiden rinnalla. Mitkä tahansa halpisketjujenkin trikoot menevät hiertymäkestävyydessään ja materiaalin laadussaan ohi. Istuvuuskin semiouto, eli lähinnä lyhyehkölle, lyhytselkäiselle narupohkeet omaavalle. Harmi näin, koska ihan kivoja kuosejahan noissa on.

Gazozillahan on vastaavan tyyppiset tossut (ainakin ulkonäön perusteella) kuin mitä Lonsdalen tossut on. Onko täällä kellään kokemusta niistä, kuinka hyvin kestävät käyttöä, pitävätkö muotonsa, hengittävätkö? Mulla myös Lonsdalet, jotka alkaa vähitelllen kaivata päivitystä, ja noita Gazozin tossuja olen alustavasti silmäillyt.

Luca sneakersit? Mulla on kolmessa värissä, kahdet sali- ja yhdet katukäytössä. Taitaa ekoilla olla jo pari vuotta ikää eikä ole murentuneet tai menneet paskaksi, toki alkavat näyttää jo vähän elämää nähneeltä. Edelleen kuitenkin ajavat asiansa. Varpaat vähän hikoaa kyllä, mutta ei nuo mitkään pahimmasta päästä hikilenkkarit ole.

E. katukengät alkaa olla vähän kannasta romahtaneet vissiin, mutta oonkin käyttänyt niitä aika yksinoikeudella sen ajan kun oon omistanutkin :´D

Pitkästä aikaa kirjoittelen foorumille. Nyt on aihetta. :) Onko kellään kokemuksia tuotemerkistä Kari Traan? Hakutoiminto ei tuonut esille vanhoista ketjuista muuta keskustelua kuin vain miesten ihastelua henkilön ulkonäöllisistä avuista. Sportamorelta ainakin löytyy. Erityisesti kiinnostaa kankaiden laatu; peittävyys ja kulutuksen kesto.

Pitkästä aikaa kirjoittelen foorumille. Nyt on aihetta. :) Onko kellään kokemuksia tuotemerkistä Kari Traan? Hakutoiminto ei tuonut esille vanhoista ketjuista muuta keskustelua kuin vain miesten ihastelua henkilön ulkonäöllisistä avuista. Sportamorelta ainakin löytyy. Erityisesti kiinnostaa kankaiden laatu; peittävyys ja kulutuksen kesto.

Kari Traan vaatteita löytyy täällä ainakin toisesta Intersportista, joten kantsii käydä tutkailemassa ihan urheilukaupoiista, jos pääsis sovittelemaan. Itsellä ei kokemusta, kun värit ei ole oikeen mua puhutelleet.

Löytyy Intersportista? Ei käynyt edes mielen vieressä tämmöinen mahdollisuus, pitää käydä katsastamassa. Kiitos vinkistä.
Kari Traan vaatteita löytyy kyllä myös esim. Stadiumilta ja XXL:tä, ja monista nettikaupoista. Laatu on ainakin trikoissa ja paidoissa ollut sellainen keskiverto plus, välttämättä ei aina hinnan kanssa ihan suhteessa.

En tiedä onko materiaalia sittemmin parannettu, mutta vuosi sitten ostamani ovat ainakin ihan luokatonta p*skaa. Legendit ja Six Deucet ovat supernapakkaa superlaatua noiden rinnalla. Mitkä tahansa halpisketjujenkin trikoot menevät hiertymäkestävyydessään ja materiaalin laadussaan ohi. Istuvuuskin semiouto, eli lähinnä lyhyehkölle, lyhytselkäiselle narupohkeet omaavalle. Harmi näin, koska ihan kivoja kuosejahan noissa on.
Kiitos rehellisestä arviosta. :D Siitäkin huolimatta että mulla on narupohkeet, säästin rahani parempaan (?) ja päädyin tilaamaan Sportamoresta parit Niken Legend 2.0:t ja vielä päälle Black friday -tarjouksesta Six Deucet 35 egellä. Onpas muuten napakat noi SD:t, otin yhden koon isompaa kuin normaalisti ja silti ovat tosi piukat. Alkuvaikutelma ihan jees, vielä en ole päässyt jalkatreeniä näillä kokeilemaan.

Joskus muuten jonkun höpöjumppalehden mukana sai Kari Traan perhostopin ja siinä ainakin koko oli joku lasten koko. S-M vastasi lähinnä XS. Satuin tilaamaan uudelleenkin toisesta tarjouksesta ja viisastuneena otin isomman, L-XL joka oli myös melkoinen makkarankuori mun päällä (olen normisti H&M/Nike-mallistoissa M).

Suositut

Back
Ylös Bottom