SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Just nuo kuvassa olevat menee niin perseenvakoon kuin perseenvakoon voi mennä... Ostin joskus johonkin juhliin kun piti olla rajattomat ohuen mekon alla. Heitin roskiin kolmannen käyttökerran jälkeen. Makuasioista ei näemmä voi kiistellä :rolleyes: Taitaa kyllä pakaran mallillakin olla jotain tekemistä...
Vaossa ovat jo kuvassa :D
Mulla on alushousuina yleensä ebaysta Kiinasta tilattuja tosi napakoita matalavyötäröisiä modaalihipstersejä. Eivät mene vakoon ja maksoivat n. 2€/kpl. Löysässä kohdassa perseen sivulla näkyy rajat, mutta ei jaksa kiinnostaa, pääasia että pysyvät paikoillaan ja taitavat vähän kohottaa myös.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Taitaa kyllä pakaran mallillakin olla jotain tekemistä... Mulla on usein persvakoonpainumis-ongelmien lisäksi, että jalanaukko puristaa tai että housut nousevat edestä napaan ja takaa juuri ja juuri peittävät kankut. Jos siitä sitten yrittää nostaa takaa ylöspäin niin painuvat entistä syvemmälle... Paitsi inhottavan tuntuinen kun kankut vilkkuvat niin myös hassun näköinen kun alkkareiden ylälinja on 5 cm korkeammalla edestä kuin takaa... Iso persekö? En ainakaan tunnusta...

Vähän samoja ongelmia. Vaossa ovat mutta hädin tuskin peittävät perseen. Oon ratkaissut ongelman käyttämällä nyt stringien asemesta menkkahaukan saumattomia lörpöttimiä. Niin ohutta rimpulaa että risteilevät ihan missä sattuu, mutta venyvät eritoten hikisenä perseen yli eivätkä rutussakaan kauheen herkästi näy jumppahousujen läpi :cool: Etsintä jatkuu..

Moikka!

Olin vähän laiska nyt enkä jaksanu penkoa löytyykö ketjua, ainakin joku vaatteista ylipäätään on, mutta mua kiinnostaisi lähinnä treenivaatteet ja etenkin trikoot/legginsit. Poistakoot joku tän sitten, jos vastaava (todennäköisesti) oli olemassa.

Mistä ostatte trikoonne? Onko jollain tiedossa jotain edullisempia alle 80-60€ trikoita, joista perse ei kuulla läpi tai näy ränni kyykätessä? Kokemuksia Lululemoneista? Urheilurintsikoista kiinnostaa sen verran, jos jollain on nänniongelmaa (treenatessa pitkät päällä), että millaisilla vermeillä treenaatte, ettei nännit näy mikäli sikäli se teitä edes häiritsee?

Noita Lululemoneita oon kuolannut jo niin pitkän aikaa, mutta hinta kirpaisee aika pahasti ja kun täällä Suomessa ei ole edes puljua, josta noita voisi löytää alesta.

Tilasin sportamorelta kympillä trikoot. Ei kuulla perse läpi ja muutenkin ihan hyvät. Xs koossa tosin vyötäröllä reilusti tilaa joten joutuu jatkuvasti nyhtää ylemmäs :D

Nänniongelmaan auttaa paksummat urheilurintsikat. Esim. Casalilla on vahvemmalla toppauksella, joka ei paljasta muotoa läpi. Jossain määrin toimii myös vaihtoehto perusurheilutoppi (mulla siis niitä Niken perusrytkyjä) ja vähän löysempi paita. Joskus ei auta mikään :D

Niken trikoita suosin itse, mutta niissä saa kyllä joka kerta uusia hankkiessa katsoa, että on sitä vahvempaa trikoota ja siten peittääkin jotain. 2XU:t puolestaan tuntuu olevan hyvinkin läpinäkyviä, vaikka ottaa reilummankin koon... Tarjoushaukkana trikoita bongailen, joten ei ole kokemuksia varsinaisesti normaalisti halvemmista malleista.

Mä oon kokeillu joitakin ohuella toppauksella, mutta silti vähän näkyy, yleensä oon sit vaan vetäny nänniteppiä :D Ja 2XU:t mulla onkin, ja tällä hetkellä lempparit, mutta perse tosiaan kuultaa niistä läpi. Ne vaan repeää pian tätä menoa, jos en saa hyviä vaihtureita kiertoon mukaan. Ja mä oon siis kokoa L, että sikäli mulla näkyy perse muutenkin helposti läpi Nikeistä ym. koska ahteria löytyy :D

E: tarvii tsekata se Casalin valikoima
E2: @MissFitless mahdatko pystyy linkittämään tänne?

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En uskalla linkittää :D joutuu modet hommiin sit. U wear trikoista puhuin mut on ne aika ohutta ja jos isompi perse niin sehän venyttää vähä enempi ku tällanen pienempi joten en ole ihan varma soveltuvuudesta.

Ite käytän salilla käytöstä poistettuja normirintsikoita. Ei nöpötä :D

Urheilurintsikoista mulle ehdottomimmat ovat Cubuksen mitkä lie harmaameleeratut joissa lukee selässä C/FIT tai jotain vastaavaa sontaa. Muotoillut ja sopivasti topatut, varmasti ei kimota zenonitkaan vastaantulijoitten silmiin niitten läpi. Alkaa tosin kohta olla uuden koon testailu edessä kun eivät meinaa luottoyksilöt mahtua selästä kiinni :D

Vaatimuksiani (ei näy läpi, ei lerpsota eikä tartte nyhtää, ei tartte pelätä että perse repeää) vastaavia trikoita en ole löytänyt alle kahdeksankympin.

Huh, en osaisi ees harkita meneväni salille normirintsikoissa :D Under Armourilla näytti muuten olevan Stadiumilla myös sellaisia jämäkämpiä urheiluliivejä. Toisaalta oon kai tullut vanhaksi, kun en jaksa nöpötyksiä ihmetellä. Menkööt. Kyylätköön joku, jos ei salilla parempaa tekemistä ole. Samalla filosofialla kyykkäilen niissä tvootaimsjyyn trikoissa. Menkööt.

Moikka!

Mistä ostatte trikoonne? Onko jollain tiedossa jotain edullisempia alle 80-60€ trikoita, joista perse ei kuulla läpi tai näy ränni kyykätessä?

Gazozin verkkokaupassa on välillä aika edukkaasti Brasil Sulin trikoita, kun mallistot vaihtuu. Ite tilasin just pari viikkoa sitten kahdet yhteishintaan 65e, eikä muuten näy läpi tai valu päältä. Itse asiassa toisissa on niin helkkarin napakka ja korkea vyötärö, että meinasi vähän lomapöhöissä ahdistaa, mutta hienosti kyllä litistivät mahan :D

Huh, en osaisi ees harkita meneväni salille normirintsikoissa :D.

Höh. Miks? :D salilla ne menee ja muutenkin ite saatan jossain peruslötkövaatteissa treenata treenivaatteiden sijaan. Juoksussa sitten pitää olla ihan urheiluvaatteet. Tosin mun rintavarustuksella riittää reenitopin rintatuplakangas (hieno sana, en tiijä mikä se oikeesti on)

Höh. Miks? :D salilla ne menee ja muutenkin ite saatan jossain peruslötkövaatteissa treenata treenivaatteiden sijaan. Juoksussa sitten pitää olla ihan urheiluvaatteet. Tosin mun rintavarustuksella riittää reenitopin rintatuplakangas (hieno sana, en tiijä mikä se oikeesti on)

Ne puristuis ikävästi aika monessakin liikkeessä :D mä nyt muutenkaan en normirintsikoista tykkää. Kotonakin mieluummin ilman.

Mulla on nyt kotimaisen Husky bananan trikoita parit kokeilussa. Niillä oli hyviä tarjouksia, joten tuli hankittua vähän normaalia värikkäämmätkin. Näistä ei näy läpi ja kangas on tosi mukavaa. Siitä en vielä tiedä, että jättääkö tanko tms jäljet pöksyihin, jos sopivasti osuu. Mutta noin muuten suosittelen kyllä.

Nettisivut on vähän hassut, tai sitten en vaan osaa käyttää niitä. Oli parin klikkauksen takana, että sain koko housuvalikoiman esiin :).

Myllyssä lienee toi Gazozin kauppa, ni voisin noita käydä testaamassa, löytyis mustat high waistitkin @Idunn

Husky Bananat on tutut, kaverikin niitä suositteli, kuosit vaan ei oo ihan mieleen, mut jos tulee joku nätti kuosi, niin pistän tilaukseen @Katharina

Eikö tosiaan kellään kokemuksia noista Lululemoneista? YouTuben vlogiakoilla tuntuu vallan olevan niitä ja hirveä hehkutus.

Olihan tuossa vain pari ketjua alempana tuo Treenivaatteet-ketju.

Mä kaipailisin vinkkejä hyvistä sporttirintsikoista. Mieluusti kokonaan aukeavalla selällä, koska vanha ei vaan taivu pään yli pujotettaviin enää ;) ja kiinteän toppauksen kera. Irrallisiin toppauksiin menee hermo, kun ne on joka kerta pesun jälkeen ihan solmussa.

Mä kaipailisin vinkkejä hyvistä sporttirintsikoista. Mieluusti kokonaan aukeavalla selällä, koska vanha ei vaan taivu pään yli pujotettaviin enää ;) ja kiinteän toppauksen kera. Irrallisiin toppauksiin menee hermo, kun ne on joka kerta pesun jälkeen ihan solmussa.
Tukevimmat on Shock Absorberin Run-merkkiset. En hypi tms ollenkaan, jos ei nuo ole päällä :). Tosin näissä ei ole toppauksia.

Myllyssä lienee toi Gazozin kauppa, ni voisin noita käydä testaamassa, löytyis mustat high waistitkin @Idunn

Husky Bananat on tutut, kaverikin niitä suositteli, kuosit vaan ei oo ihan mieleen, mut jos tulee joku nätti kuosi, niin pistän tilaukseen @Katharina

Eikö tosiaan kellään kokemuksia noista Lululemoneista? YouTuben vlogiakoilla tuntuu vallan olevan niitä ja hirveä hehkutus.
Lulut!!! Sen parempia treenivaatteita ei löydy - ja ne kestää! Mulla oli nostohousuina 5 vuotta samat collarit ennen kuin tuli eka reikä..ja nostelen kahdesti päivässä 6 kertaa viikossa eli kulutusta oli! Ainut huono puoli on hinta.. Näitä pitää vaan hamstrata aina kun on jenkeissä!

Itse ostan yleensä treenivaatteet sportamoresta, siellä on ihan hyviä tarjouksia usein. Kolmet trikoot omistan tällä hetkellä. Bia brazilin, Under armourin ja Svean. Noi Bia brazilit ei näy läpi, mut jotenki tuntuu, että niitä saa koko ajan olla repimässä ylös ettei persvako käy vilkkumaan. Svean housuista tykkään eniten vaikka varmaan vähän läpinäkyvät onkin, onneksi niissä on kukkakuvio ni peittää nekin jonkin verran. Under armourit ei kanssa näy läpi mutta niissä tuntuu että on perse ihan hiessä treenin jälkeen.

H&m:stä oon ostanu parhaat liivit, ei näy nöpötykset ainakaan. Selästä avattavat ja kiinteät toppaukset. Vois hamstrata noita kaapin täyteen.

Kukaan ei kysynyt, mutta tuli ketjusta mieleen kertoa, että jos joku muukin saa niskajumin topeista jotka menee yhtään epäkkään päältä, niin Casallin Ideal on pelastus. Tietenkin isot ryntäät vaatii juostessa ne ristiin menevät olkaimet, mutta jos vähemmällä tuella pärjää, niin suosittelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom