SUPERCARB 1kg -40%

Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Uudet urheiluliivit ois hankintalistalla. Pienirintaisena, en tykkää salihommissa shockabsorbereista vaikka juostessa ne on sairaan hyvät. Oisko kellään havaintoja toppimallisista (siis ei hakaskiinnityksiä), säädettävillä takaaristiin menevillä naruolkaimilla varustetuista, topatuista liiveistä? Tällä hetkellä on nimittäin käytössä ollu Casallin padded sports bra ja oon ollu niihin enemmän ku tyytyväinen, ei litistä rypälettä ja rusinaa olemattomaksi littanaksi ja tukee silti erittäin hyvin sekä juostessa että muuten ja ovat kivat päällä. Ovat vaan jo aika aikansa eläneen, venähtäneet ja toppaukset on vähän epämuodostuneet ja tietysti, vaihtelu piristäis. :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ceni, mun suosikki toppimallisista on Niken painijaselkänen liivi, joka muistuttaa melkein napapaitaa. Siinä tosin ei ole mitään säätöjä. Ite käytän tota arkena ja joogassa, en raskaammissa lajeissa.

Kiitoksia niille jotka on täällä vinkannut H&M:n treenivaatteita! Intersportissa olin jo ihan epätoivoinen kun en löytänyt mitään kelvollisia pöksyjä, mutta hooämmältä löyty tosi hyvä malli jossa oli jopa kaksi kuosia mistä valita. :D
Shock Absorberilta oli myös Sokoksella uusi(?) toimiva liivimalli, jonka pystyy pukemaan ihan niinkun tavan rintsikat (selässä kahdet hakaset mutta lähekkäin tosiaan) mutta antaa ainakin mulle oikein hyvän tuen.
Hih joo, itekin sovitin KAIKKI topit mitä Intersportista löytyi, enkä löytänyt yhtään edes sinnepäin, että olisin tykännyt/olis ajanut asiansa/olivat kalliitakin. H&M oli ihan vieressä, niin piruuttani menin sinne, kun muistin tästä ketjusta lukeneeni, että sieltäkin treenivaatteita saa. Niinpä tosiaan sai, NIIN HYVIÄ! Just semmosia toppeja mitä olin etsinytkin. On pysynyt selkä aivan ehjänä nyt painiessa. :)
Hieman ihmetystä herätti, ettei H&M:ltä saa toppeihin sopivia pikkareita? Olisin kerrankin elänyt reteesti ja ostanut treenipikkareita samaa kuosia kuin topitkin, mutta H&M:lläpä ei ollut pikkareita minkäänlaisia!? :O
En saa vieläkään noita Shock Absorbereitani kiinni kädet selän takana, mutta olen nyt sitten sulkenut hakaset ensin ja pukenut ne sitten varovasti pään yli. Korostan sanaa varovasti, ettei repeä mistään. Ihan napakoilta ne on sitten juostessa tuntuneet, joten problem solved. :) Tosi hyvät liivit, kannatti ostaa.

Pakko hehkuttaa, kun löysin tänään Stadiumilta varmaan kivoimmat treenitrikoot ikinä, semmoset pitkät turkoosit. Kävin tekemässä niissä jalkatreenit ja oli niin ihanat, että oli pakko käydä hakemassa vielä toiset :D Hintaa oli kokonaiset kakskymppiä :) Onneks ei kaikki treenitopit mätsää niihin, niin ei ehkä jokaikisiin treeneihin tuu niitä tästedes puettua...

Aijai mäkin sai jopa uudet reenivaatteet alennusmyynneistä:) Eikä menny rahaa yhteensä kuin 10e toppiin kun housut sain ns ilmaseks intersportista jonne työpaikka antaa "joululahjarahaa". Sentäs jostain kohtaa voi kehua tota omaa työpaikkaa. On rahottannu mun reenivaatteet suurimmilta osin parin vuoden ajan:D

Vaikka en itse liivejä käytäkkään, niin tiedän puolisoni kautta että, suurempirintaisille löytyy urheiluliivejä suomalaiselta Lumingerielta. Pitäs löytyä semmoset liivit joilla pystyy juostakkin.

Totesin tässä Adidaksenkin treenitrikoot niin epäsopiviksi kuin olla ja voi. Näkyvät myös kosolti läpi, huomasin. Harmittaa, koska tykkään monen mallin kuoseista kovasti. :( KappAhlista ja Better Bodiesin mallistosta on tarttunut matkaan parit pökät, joilla uskaltaa pyllistellä ja kyykätäkin, mutta valitettavan monet trikoot kaapissani ovat mallia yläkroppapäivä.. Alkaa vaikuttaa siltä, että pitää itsekin käydä koklaamassa noita Bioja ensiviikolla ja hassutella palkasta vähän semmoisiin - pelottaa vaan, että isken silmäni niin hienoihin yksilöihin etten kanssa raaski salille niitä laittaa. :D

Yläosat mulla on H&M:ltä, Cubukselta, Gina Tricotilta ja SOC:ilta suurimmaksi osaksi. Pinkistä väristä tykkään, joten topit mätsäävät ainakin osittain siihen väriin (esim. Versa Grippsit, kengät, treenilaukku, juomapullo ja treenihanskat on pinkkejä). :D Yläosat saa olla löysiä ja selästä paljastavia. Tiukoista topeista en tykkää yhtään. Urheilurintsikoissa parhaiksi oon todennut Gina Tricotin valmisteet. Sopivan tukevat ja helppo saada päälle. Housuissa oon ostanut esim. ihan Lidlin trikoot (on muuten erinomaiset treenihousut!) ja sitten merkkituotteita (Better Bodies, Icaniwill, Blonde Destroyer) ja nyt uutena tilasin ulkonäön vuoksi nämä Six Deucelta:

Six-Deuce-Crossfit-pink-black_1024x1024.jpg

Nykyään tulee vaatteissa panostettua vain salivaatteisiin, eniten mua nähdäänki työpaikan lisäksi siellä. Arkivaatteet ei edes näy työvaatteiden alta. :(

Mulla repesi H&M treenipökät perseestä. :( Niin mielelläni kun persettäni esittelenkin, niin mieluiten ei kuitenkaan kurkistusreikien kautta. Parhaiksi treenipökiksi olen havainnut Niken Legend-housut, ne tight fitit. Kun vain raaskisi nyt ostaa sellaiset noiden revenneiden tilalle...

Ah kyllä, Niken legendit on parhaat! Mulla vieläkin eniten käytössä mun kolme vuotta ostetut sellaiset, on muuten pysynyt hyvässä kunnossa. Ihan täydelliset trikoot mun makuun, mukavan paksu mutta joustava kangas ja ihanan korkea vyötärö

Edit. eipä mennyt ku hetki niin oli kahdet uudet legendit klikattu ostoskoriin :D

Viimeksi muokattu:
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itsekin arvostan Legendejä ehkä omistamistani pöksyistä eniten, mutta niitäkin pitää omistaa kahdessa eri koossa ja kyykkypäiväkokoiset lerputtaa vyötäröltä. Eihän tuo ole kuin esteettinen harmi tosin, mutta iäti naisellinen ääni päässäni sanoo, että pitäisi istua paremmin. :D

Joo toi on muuten totta. Johtuu vissiin siitä kankaan jämäkkyydestä, mutta muakin välillä pelottaa jalkatreeneissä kun on jalat ja persus pumpissa että kohta ratkee pökät. Sama venyttelyssä. Mutta eipä oo vieläkään ratkennut joten laatu on kyllä erittäin hyvä näissä housuissa.

Mulla ei ole koskaan ollut trikoiden ratkeaminen lähelläkään koska olen niin muodoton mutta viime aikoina on alkanut ärsyttää se, että FiveFingersien kanssa kaikki leveäpunttiset trikoot ovat liian pitkiä. Joudun käärimään lahkeita, eivätkä edes pysy käärittynä mikä ärsyttää vielä enemmän kuin se miten tyhmältä näyttää. Leveäpunttisia olen hankkinut jotta jalat eivät näyttäisi niin töpöiltä.

Joo toi on muuten totta. Johtuu vissiin siitä kankaan jämäkkyydestä, mutta muakin välillä pelottaa jalkatreeneissä kun on jalat ja persus pumpissa että kohta ratkee pökät. Sama venyttelyssä. Mutta eipä oo vieläkään ratkennut joten laatu on kyllä erittäin hyvä näissä housuissa.

Uskaltaisinkohan kanssa kokeilla .. Varahousut joka tapauksessa aina treenikassissa katastrofin varalta. :D

Jaa on näköjään mullakin ne Niken Legendit, löytyivät kirppikseltä 15€:lla uusina ja vielä siten, että joku oli jättänyt ne omaan pöytääni joten sitä purkaessa huomasin:D
Ihan jees mutta näin kesällä (mikä kesä?:() vähän turhan paksut. Ja nuokin ovat leveäpunttiset...

Mulla repesi H&M treenipökät perseestä. :(
Great.
Taannoinen shoppailuintoni nimittäin jatkui ja ostin toissapäivänä hetken mielijohteesta halvat trikoot H&M:ltä, kun nyt siitä satuin ohi kulkemaan.
Ehkä rimpulakinttuni pidentävät housujen käyttöikää.

Legendejä saa ainakin sitä kireää mallia myös ohuemmalla kankaalla, ovat niitä kuvioituja ja yksiväriset sitten paksua kangasta.

Mulla on ollut useammatkin H&M:n treenitrikoot enkä ole saanut niitä repeämään, joten ei sitä ehkä kaikille tapahdu. :D

Viimeksi tilasin Sportamoresta parit U.Wearin trikoot ja yhdet Newlinen juoksutrikoot, kun oli niin naurettavan halpaan hintaan. Ainakin U.Wearit on ihan ok, Newlineja en ole vielä ehtinyt testata. Lisäksi mulla on SOCin trikoita parit, ne on lemppareita. Ja yhdet Niken Performance perusmustat juoksutrikoot (joissa se logo etureidessä aika alhaalla), mutta ne on sellaista kangasta että keräävät iloisesti kaikki kissankarvat vaikka puen pöksyt jalkaan juuri ennen kuin poistun kotoa.
Toppeja mulla on myös useampaa merkkiä, ainakin SOCia, H&M:ää, Nikea, Adidasta... Ja yksi Steamin (myydään ainakin Prismassa) perusmusta painijanselkätoppi josta tykkään paljon. Maksoi myös jotain kympin ja ostan varmaan vielä uudelleenkin. :)

Karhun juoksutrikoot ostin joku aika sitten, mutta niissä vetskarinpää hankaa toisesta pohkeesta nahat irti ja verille, eli niitä ei voi käyttää ilman pitkiä (kompressio)sukkia. Plääh. Käytän perustrikoita ja juoksutrikoita sekaisin salilla ja lenkillä. Toki lenkille valitsen sellaiset joissa on avaimelle jonkinlainen tasku jossain päin pöksyjä.

Onko Cubuksen treeniliivit mistään kotoisin? Niissä näyttäisi olevan pienet toppaukset valmiina, ei ainakaan olisi nöpötysvaaraa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom