Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös niissä uudemmissa sixdeuceissa oo naru vyötäröllä? Camoissa muistaakseeni ainakin on.
Kenelläkään kokemusta neopreenistä treenivaatteiden materiaalina? Kyseessä siis materiaali, joka pitää tuulta ja vettä. Enimmäkseen käytössä sukeltajien märkäpuvuissa, mut tuota on alkanut näkyä vähän muuallakin. Mietin tuota lähinnä jossain ulkoilu/juoksuhanskoissa.
Jos Zero pointien pukeminenkin on ihan hirveää, niin kyseessä voi kyllä olla liian pieni kokokin. Kannattaa tsekata. Mä jotenkin ajattelin, että kun olen muutenkin XS/S-kokoa niin tietenkin koko S on mulle säärystimistä ok. Ja oli ihan hirveää pukea ne kipaleet jotka ekana ostin. Mutta ehei, menin sitten katsomaan ihan oikeasti kokotaulukkoa – ja niin piti käydä nöyrästi vaihtamassa S-kokoisten tilalle koko M... Ja sen jälkeen oli ihan astetta helpompaa.
(Mutta tosiaan/toisaalta en itsekään käytä ko. säärystimiä kuin erittäin harvoin. Ostin ne polkumaratonille kramppeja ehkäisemään ja toistaiseksi käyttö saa liittyä poikkeavan vaativiin suorituksiin ja niistä palautumiseen, ei siis mikään viikottainen treenivaruste itselläni.)