Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä on ratkasu kamojen mukana pitoon lenkillä ja oman puhelimen Galaxy S3 saan ainakin mahdutettua just ja just tuonne pussin sisälle :)
SPIbelt - Small Personal Item Belt

Tuolta sivulta siis voi tilata "vyölaukun". Muistaakseni niitä on myös vedenkestävästä materiaalista, niin ei pitäis hien päästä vaikuttamaan puhelimeen...

Vastaavanlainen löytyy myös sportsdirectin valikoimista huomattavasti halvemmalla. Muistaakseni noin 5 € maksaa. Meinasin tuollaisen kokeeksi tilata, kun seuraavaa satsia sportsdirectiltä laitan tulemaan ;)

Ehdottomasti lululemon. Housut, shortsit, paidat, topit, hupparit.. KAIKKI. Ainostaan sukat ja alusvaatteet saa olla jotain muuta :D Nyt sitten tietenkin kysyy miksi on valmis maksamaan siemenperunoita jostain treenikamoista, minäpä kerron miksi:
+ Lulu istuu päälle parhaiten; shortseissa ei jää semmoisia "munapusseja" niinkun jollain Nikellä vaikka
+ Legginssit (pitkät, caprit, mitänäitänyton) on napakoita ja päällä ko unelma, ei kinnaa eikä lörpy vaikka ATG kyykkää, juoksee tai joogaa
+ Housut on juuri oikean "korkuisia" vyötärölle niin ettei ne valu alaspäin/aiheuta kahvoja
+ Materiaali on niin paksua, ettei naapurin tartte takana katsoa alushousujen printtejä kun teet kyykkyjä (leidit, tiedätte kyllä!)
+ Materiaali ei ole niin paksua että olisi tukala päällä vaikka teet hikisen kardiosession
+ Värivalikoima, jos lululta ei löydy niin ei löydy mistään
+ Teknisiä materiaaleja jotka ei jää haisemaan hielle ja hengittää päällä
++ Kestää jatkuvassa käytössä vuosia (värit ei kulu, eikä materiaali haparoidu/venähdä muodottomaksi)
++ Juoksukamoissa on vetoketjullisia taskuja tavaroille (mikä näyttää helposti unohtuvan lähes kaikilta muilta merkeiltä). Taskut on strategisissa paikoissa niin ettei ne tavarat "hakkaa" ja hölsky juostessa
+++ Näyttää exponentiaalisesti paremmalle päällä ko mikään muu. Ikinä!
+ Luluissa ei ole mitään kissan kokosia logoja taikka tuotemerkkejä, ainostaan yksi pieni ja huomaamaton Lulu logo
+++ Näyttää exponentiaalisesti paremmalle päällä ko mikään muu. Ikinä!
- Maksaa siemenperunoita
Kerran kun päällensä laittaa niin ei ole paluuta.. Omia suosikkeja on Speed Shortsit *4way Stretch, Embrace Crop housut, Swiftly topit ja Scuba hoodiet, tai oikeastaan ihan kaikki. Itse ajattelen niin, että näitä tulee käytettyä vuoden lähes joka ikinen päivä, kerran kun panostan kunnolliseen, niin ei tartte (=tarttisi) olla joka vuosi ostamassa uusia.

Itse suosin kyllä kaikkia kreisiprinttejä ja värejä urheilukamoissa, eikä haittaa mitä muut katsoo tai ajattelee :)

Onkos muikkeleilla vinkata paikkaa, josta saisi löysiä treenihousuja? Siis olen kiertänyt kaikki kaupat läpi ja googlettanut ties millä hakusanoilla, mutta kaikki löytämäni löysät treenihousut ovat joka tapauksessa malliltaan sellaisia, että mukailevat takapuolen muotoja. Eihän miehetkään kulje salilla housuissa, joissa on löysät lahkeet, mutta perseen kohdalta nuolevat joka ikistä senttiä. Perseeni ei ole iso, siitä tässä ei ole kyse. Kaipailisin housuja, jotka olisivat ohueempaa materiaalia kuin kollarit, mutta samalla tavoin pussimaiset. Eipä silti, naisten kollaritkin tuntuvat olevan kireämpiä takapuolesta kuin miesten. Ja kun nyt joku ihmettelee syytä tähän, niin haluan housut, jotka ovat löysät, koska minulla ei ole (vielä) pyöreätä, timmiä, houkuttelevaa fitnesspyllyä, joten näytän ihan idiootille trikoissa, hävettää.

Myös vinkit sopivista miesten pöksyistä ovat tervetulleita. Toistaiseksi en ole löytänyt miesten malleistakaan sopivaa.

Onkos muikkeleilla vinkata paikkaa, josta saisi löysiä treenihousuja?

Oletko tsekannut Röhnischin valikoimat? Itse olen löytänyt sieltä vähän löysempiä housumalleja kun en oikein itsekään trikoissa viihdy. Casall voisi olla toinen hyvä merkki. Googlaa!

Kaipailisin housuja, jotka olisivat ohueempaa materiaalia kuin kollarit, mutta samalla tavoin pussimaiset.
Jos hakusanoja kaipailet, niin yoga pants tai loose yoga pants vois tuottaa jotain noihin spekseihin sopivaa, joogaajille on löysiä pussimaisia ohuita treenipöksyjä.

Lululemonin hehkutusta tuolla ylempänä komppaan, tosin ärsyttävää, että kaikkia malleja ja värejä ei saa tilattua Suomeen.

Mitä mieltä muut ovat siitä, pitäisikö lattapeppu peittää salilla? Jokaisen oma asiahan se olisi, mutta JOS itselläsi olisi huononmuotoinen takapuoli, millaisessa asussa menisit mieluiten salille?

Mitä mieltä muut ovat siitä, pitäisikö lattapeppu peittää salilla? Jokaisen oma asiahan se olisi, mutta JOS itselläsi olisi huononmuotoinen takapuoli, millaisessa asussa menisit mieluiten salille?

Mun mielestä ihan sama mitä vaatteita kukakin käyttää eikä lattapeppua tarvitse mitenkään peitellä. Ainoa mikä herättää vähän ihmetystä on tosi läpinäkyvät housut, pyöräillessä näkee ohuita trikoita vähän liiankin usein.

Itse ajattelen vaatteita enemmän sen kannalta, että missä viihdyn parhaiten. Pyllyn muodosta riippumatta käyttäisin todennäköisesti samanmallisia housuja kuin nytkin.

Pitäisi, jos olo tuntuu epämukavalta istuvammissa asuissa.
Pitäisi, jos väljemmät vaatteet tuntuvat treeniin paremmin sopivilta.
Pitäisi, jos nyt muuten vaan sattuu pitämään väljemmistä vaatteista.
Ei pitäisi, jos itselle asia on aivan sama, mutta miettii miten muut suhtautuvat.

Mun mielestä oletusarvo ei ole, että tyköistuva vaatetus on normi, kaikki muu on merkki heikosta itsetunnosta. Jos joku haluaa syystä tai toisesta kurvejaan peitellä tai väljemmissä varusteissa liikkua, niin siitä sitten vaan.

Onhan tää hulluksi mennyt, kun pitää "hävetä" itseään jos ei ole "täydellinen" tai "valmis"... Itse myönnän häpeäväni vähän olemattomia reisiäni... Höhlää.

Mä myönnän olevani nykyään vähän tekstiiliurheilija! Mä en oikeastaan ostele muuta vaatteita kuin treenivaatteita. En mitenkään ylettömästi, mut aina välillä lipsahtaa =D Eilen tuli postista Bia brazilin (vai mikä se on) leggarit, ne on hienot :) Ja myös Labellemafia (vai mikä lie) trikoot, niihin en kyllä vielä päässy oikein sisälle...liian pitkät, jäykät tai jotain :)

Mun mielestä mitään ei tarvi peitellä mutta ei myöskään esitellä. Mun mielestä salille kannattaa mennä niissä vaatteissa missä tuntuu hyvältä. Mä oon rakentanu mun takapuoleni nollasta aika kivaksi vajaassa vuodessa, niin kieltämättä tykkään tunkea sen erilaisiin trikoisiin =D Mutta sitten tulee kausia, jolloin vedän pojan lökö-leggarit kinttuihin ja olenkin muka niin katu-uskottava =D

Mutta en mä myöskään mitään push-up tissiliivejä käytä, vaan ihan nää nykyään olemattomat rintani länttäsen entistä littanampaan urheilurintsikoiden ja treenitoppien alle...eihän isot tissit ja urheilullisuus sovi yhteen ;)

Ookkei, pitääpä vielä tsekkailla noita mainittuja, vaikka oikeastaan tuttuja ovatkin, kiitti :)

Mielenkiintoinen aihe muuten tämä, oman tyytyväisyyden/tyytymättömyyden vaikutus salipukeutumiseen (tai yleensä pukeutumiseen). Minulla on kyllä ongelmia hyväksyä vartaloani, ja nyt joku itsevarma nainen ajattelee varmaan, että hoitaisi nyt pälli päänsä ensin kuntoon. Kyllä tässä sitä itsevarmuuttakin yritetään kehittää, samalla kun peppuakin :D Yhtä kaikki, tunnen oloni mukavammaksi ja treenit ja peppu pyöreäksi -projekti sujuu paljon miellyttävämmin peittävissä vaatteissa. Voi olla, että siirryn ainakin osittain trikoisiin, jos joskus tunnen tyytyväisyyttä peppuuni, tai sitten jatkan lökölinjalla, mistä näitä tietää :D

Kuinkakohan monelle tämä nykypäivän fitness/peppumuoti on tuonut hirveät ahteriongelmat? ! Ennen ikään kuin riitti, että pysyi hoikkana. Itse yritän muistaa Hulmin kommentit siitä, mitä muutakin hyötyä vahvoista pakaroista olisi kuin muodinmukainen ulkonäkö...

Varmaan aika monelle! Mutta toisaalta tää on fyysisesti helpompaa muokkausta kuin isot rinnat/muuten hoikka kroppa...ilman kirurgin veistä siis :)

Ot jatkuu mutta jatkukoon ;)

Mä olen käsittänyt tuon tissiasian olleen aina mielipiteitä jakava makuasia, eikä must have juttu kuten vähintäänkin kiinteä pylly nyt on.

Mutta treenivaatteista tosiaan, että kyllähän sitä pyrkii peittämään kohtia, joihin ei ole tyytyväinen ja paljastamaan niitä, joihin on. Myös salilla.

Kuinkakohan monelle tämä nykypäivän fitness/peppumuoti on tuonut hirveät ahteriongelmat? ! Ennen ikään kuin riitti, että pysyi hoikkana. Itse yritän muistaa Hulmin kommentit siitä, mitä muutakin hyötyä vahvoista pakaroista olisi kuin muodinmukainen ulkonäkö...

Olen siitä onnellisessa asemassa, että mulla on aina ollut (lentisharrastuksesta johtuen?) ihan hyvän mallinen ahteri ja ihan jees reidet, vaikka painoa on vuosien varrella kerääntynyt rasvan muodossa kymmeniä kiloja lisää. Tottakai ilman housuja tilanne on aika katastrofaalinen, koska selluliitti, mutta farkkuihin tungettuna (etenkin sivusta) olen varsin tyytyväinen olosuhteet huomioon ottaen. Ei sillä, ettenkö tahtoisi vielä kroppaani muokata, mutta en koe takapuolta läheskään niin suureksi ongelmaksi kuin esimerkiksi keskivartaloa ja käsiä. Tai noh, oikeestaan tämän rasvakerroksen alla on jo valmiiksi odottelemassa aika hyvissä lihoissa oleva keho :).

EDIT: koska pääteksti on aika offtopic, niin kerrottakoon aiheeseen liittyen, että omat treenivaatteeni tilailen pääasiassa Halens/Ellos-osastolta. Nyt löysin ihan huippuja treenirintsikoita/toppeja SportsDirectilta, jotka vielä mahtu jopa päälle. Lisäksi kaapissa odottelee aivan ihanat KappAhlista ostetut, tosi värikkäät treenipökät, että jos jossakin vaiheessa uskallan laittaa ne päälle :). Tykkäisin väreistä, etenkin paidoissa, mutta en treenivaatteiden löytäminen mun kokoselle on muutenkin haastavaa, saati, että olisi ihan hirveesti värivalikoimaa. Kyllä mulla nostaa treenimotivaatiota huimasti, jos päällä on jotain kivaa vaatetta.

Onko kukaan tilaillu sports directiltä mitään viime päivinä? Ihte koittanu jo pari päivää maksaa tilausta paypallilla mutta aina tulee there was a probles processing your payment! Arrgg menee hermot. Oli samanlaista tappelua viimeksikin ennenkuin hyväksyi. Visa elektronilla tulee sama teksti ja selaimen vaihto ei auta. Korttiin tai tileihin ei ole tehty muutoksia ja rahaa on. Kokeeko kukaan muu nyt samanlaista turhautumista vai olenko ainut yksilö? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom