Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Aiheeseen liittyvä kysymys: mihin tungette puhelimen treenin ajaksi? Kun mulla on aina puhelin mukana, kun kuuntelen musiikkia- niin minne mä ton survoin, troistaiseksi se on ollut tissien välissä urheilurintsikoissa :D mut en ole löytänyt mitään fiksua treenivaatetta, jossa olis vetoketjullinen tasku tollasta isoo luurii varten- mulle saa vinkata mistä kriteerit täyttäviä paitoja löytyy!

Pyöräilyyn tarkoitetuissa paidoissa on usein selässä iso tasku kännykkää ym varten.
Ne on vaan sikäli huonoja, ettei parane nojailla puhelimen päälle. :) Käsivarteen viriteltäviä koteloita puhelimille on kanssa, ja oon nähny sellasia toppeja missä on rintojen päällä tasku. Joissain juoksutrikoissa on takapuolen päällä soitintasku, mut sekin on vähän huono sijainti jos ei oo pystyssä koko aikaa. Plus että vaatteissa olevien taskujen suhteen aina vähän epäilyttää mitä puhelin tykkää hikoilusta.

t_1ccac0e0-de35-11e1-b579-2183ce600006.jpg
76401403_l.jpg

mul on puhelimes sellanen suojapussukka, joka kestää kosteutta :D täytyy oikeen urakalla ruveta metsästämään taskullista paitaa... tosin, puhelin on hyvä ottaa pois rintataskusta/ tuolta tissien välistä kun penkkaa :D

Pitkän harkinnan jälkeen tuhlasin Bia Brazilin pitkiin trikoisiin. Kolme kertaa vasta takana, joten en osaa vielä laadusta sanoa, mutta onhan nuo supermukavat päällä :)

Parin kuukauden aikana näistä on tullut lempparihousut. Sopivan napakat ja pitävät muotonsa. Olen sovittanut myös Better Bodiesin trikoita. Niissä tuntui vyötärö liian matalalta (liian iso takamus?), mitä ongelmaa näissä ei ole.

Soc-merkin toppeja olen suosinut, tosin nyt vuoden jälkeen ne ovat menettäneet kovasti muotoaan (ihmekös tuo, kun kympin maksoivat kappaleelta). Sitä ihan luulee, että olisi vatsan kohdilta hoikistunut, kun paita on löystynyt ;)

Meidän salilla näkee jonkin verran käsivarsissa kännykkäkoteloita. Lienee hyvä mittari haban kasvamisen seuraamiseen :) Itse en uskalla puhelinta salille ottaa, kun olen vähän huolimaton huitomaan :D

Ne BB:n camot on tosi matalat, muissa löytyy kyllä korkeampaakin vyötäröä. Tykkään Soc:in topeista kanssa ihan älyttömästi, mainio hinta-laatusuhde.

Itsellä on vyötäisillä puhelin pussukassa. Harkinnut sitä käsivarsikoteloa, mutta aikoinaan mulla oli sellainen iPodin kanssa, ja oli jotenkin kovin 'häiritsevä'.

Olen hankkinut tuon saman Karrimorin käsivarsipussukan, ja täytyy sanoa että se päästää ainakin kaikki hiet läpi. Juoksuun ostin ja ei kyllä raaski puhelinta kauheasti sinne laittaa kun itse hikoilen ainakin tuollaisen alta niin paljon että on sitten ihan märkä :( pitisi olla sellainen muovinen kotelo tai jotain, tuo kun on ihan sellaista "jumppatrikoo"kangasta. Jos on joku erillinen suoja siihen puhelimeen niin sitten tuokin voi kelvata.

Salitreenissä en kanna puhelinta mukana, mutta hienkestävä kymmenen vuotta vanha mp3 on aina paidan olkaimen alla :D näyttää kyllä typerältä, mutta hankala muuallekaan tunkea. Housunkauluksessa on tiellä useimpia liikkeitä tehdessä.

Kysymys!
Mistä kannattaa ostaa a) perustoppeja salille ja b) urheiluliivejä esim shock absorber? Jälkimmäisen kanssa menis varmaan lähinnä nettikauppoihin, kun tällä kylällä niitä saa vaan tyyliin Sokokselta ja Intersportista yhteensä kolmea mallia. :D

Nämä housut tuli ostettua intersportin alesta 60 eurolla. Normihinta aika suolainen mutta jos vertaan näitä esim. better bodiessiin, niin laadultaan kyllä paremmat. Mä haluan caprit tai tiukat pitkät tighsit, ei oo lahkeet tiellä treenatessa. :) Mulla melaarattu musta/harmaa ja limet yksityiskohdat. Perse/alushousut ei näy kun pyllistää. :) Ei myöskään valu ja vyötärö on sopivan korkea, jopa ehkä korkeahko.

Röhnisch - Shape Willa 7/8 Zip - Trikoot - Harmaa - Nainen | www.sportamore.fi

Onko kellään kokemusta Kari Traan treenivaatteista? Onko naftia vai reilua mitoitusta ja minkälainen laatu? Ainakin kivan näköisiä ovat.

Laskettelukamppeista ja asusteista on kokemusta useammalta vuodelta, ja ne ovat edelleen kuin uusia. Syksyllä ostin myös Kari Traan urheilurintsikat, ja samanlaisilla aion korvata koko urheilurintsikkavarastoni kunhan vanhoista liiveistä aika jättää. Kari Traat pitää saada päälle aina selkäpäivänä, koska liivit eivät kiristä latseista, niin kuin kaikki muut selän puolelta vähänkin korkeammat rintsikat minulla tekee. Ovat kuitenkin rintojen kohdalta mukavan napakat. Värit ovat vähän kärsineet pesussa mutta eipä sen väliä, kun en rintaliivisillään julkisilla paikoilla näyttäydy.

Onko kenelläkään suositella (urheilu)vaatemerkkiä, jossa olisi racerbackien osalta huomioitu ainakin itseä enenevissä määrin vaivaava 'ongelma', eli selästä topin pitäisi olla mitoitukseltaan M, mutta vyötäröltä S tai jopa XS?

Kysymys!
Mistä kannattaa ostaa a) perustoppeja salille ja b) urheiluliivejä esim shock absorber? Jälkimmäisen kanssa menis varmaan lähinnä nettikauppoihin, kun tällä kylällä niitä saa vaan tyyliin Sokokselta ja Intersportista yhteensä kolmea mallia. :D

Ebaysta löytyy halvalla. Siinä on vain se homma, että pitää sitten kytätä siellä kohteen sulkeutumisajankohtana ettei kukaan ennätä tehdä isompaa tarjousta. Vähän kyllä harmittaa, kun esim. tänään meni tosi hyvä ja halpa tuote parempiin suihin, koska netti pätki koko päivän enkä päässyt kyttäämään :(

Ebaysta löytyy halvalla. Siinä on vain se homma, että pitää sitten kytätä siellä kohteen sulkeutumisajankohtana ettei kukaan ennätä tehdä isompaa tarjousta. Vähän kyllä harmittaa, kun esim. tänään meni tosi hyvä ja halpa tuote parempiin suihin, koska netti pätki koko päivän enkä päässyt kyttäämään :(

Brittien Amazonista löytyy myös iso valikoima Absorbereita. Usein tulevat vielä ilman postikuluja (Super saver delivery) ja esim Run-mallin Absorbereita saa kahdet edullisemmin kuin Suomessa yhdet.

Heräsin änkyräisenä ovisummerin pärinään - kuriirisetä toi SportsDirectin paketin, iiiiih! Tää on aina vähän kuin pieni joulu, koska toimituksessa menee sopivasti sen verran aikaa, että olen ehtinyt unohtaa mitä kaikkea tulikaan tilattua.

Meikäläinen ei suuremmalti treenivaatteilla koreile, mutta kyllä ne pitää erikseen ostaa, että niissä on sellanen oikee fiilis. Itse en vois kuvitellakaan tunkevani näitä reisikoipia trikoisiin, eli treenihousut on poikkeuksetta lököpököjä. Nyt tein kesää ajatellen sellaisen peliliikkeen, että tilasin parit capri-mallit ja jopa yhdet shortsit. Meikälle tämä on vähän tavallisuudesta poikkeavaa, kun en yleensä esittele säihkysääriäni. Ovat nimittäin aika ajoin melko karu näky tämän kananlihavaivan (keratosis pilaris) takia. Joka toinen säärikarva kasvaa ihon sisään vaikka kuinka kuorit ja hoidat, ja niitä sitten nypin aina suutuspäissäni. Jälki on kaunista...

Yläosaston saatan joskus sujauttaa vähän ruttuja nuolevampaankin toppiin, kun kaapista löytyy pari jotain ihan oikeetakin treenirääsyä, muuten mennään aika pitkälti t-paitalinjalla. Olen vilukissa, joten allaolevasta topista riippumatta vatsamakkaroiden korkeuserot taion yleensä piiloon pitkähihaisten lököpaitojen alle. Rinnuksiin on sen verran kudosta kasaantunut, että jonkin sortin sporttirintsikkahässäkkä joutaa olla alimmaisena litistämässä.

Värimaailma treenivaatteissa mulla on hemmetin ankea. Tykkään kyllä väreistä, mutta jotenkin esim. salilla on luonnollisempi olo harmaissa kun tuntee voivansa naamioitua betoniseinää vasten. Eli kai jotenkin koitan välttyä kiinnittämästä kenenkään huomiota. :D Harmaan kaverina on sitten mustaa ja tumman sinistä. Voisin kyllä kuvitella käyttäväni salilla lempiväriäni vihreää, mutta vähän heikossa on vaatteiden saatavuus vihreänä ylipäätään. Kuten melkein kaikessa mitä ostan, mitä halvempi, sen parempi, koska olen syntymäpihi. Hyvin harvoissa asioissa suostun maksamaan edes laadusta korkeampaa hintaa.

Ja sitten kysymys - kuinka monella teistä on jonkinlainen "taikavaate"? Eli vaikka housut, jotka päällä tulee aina uudet ennätyspainot kyykyssä ylös tai onnentoppi, jonka kanssa selkätreeni vaan menee paremmin perille? Onko tällaselle taikauskolle sijaa treeneissä? Vai onko kyse siitä, että tietyt vaatekappaleet nostaa itsetuntoa sellaisiin sfääreihin, että onnistumisilta ei voi välttyä? Itselläni oli aikanaan yhdet urkkaliivit, joidan kanssa lapojen supistaminen tuntui vaan jollain tavalla paremmin. Ne oli aina must have selkää piestessä.

^^ Kyllä imo esim. liiveillä on väliä. :) Mulla on yleensä salikäytössä kahdet liivit joista toiset on selkeesti paremmat käsipäivään kun toiset. En tiiä onko sillä nyt suoranaista vaikutusta suoritukseen mutta ainakin on mukavampi tehä. Käsipäiväliivit on yleensä käytössä myös vinyasajoogassa jos suinkin mahdollista.

Juoksuvyö

Aiheeseen liittyvä kysymys: mihin tungette puhelimen treenin ajaksi? Kun mulla on aina puhelin mukana, kun kuuntelen musiikkia- niin minne mä ton survoin, troistaiseksi se on ollut tissien välissä urheilurintsikoissa :D mut en ole löytänyt mitään fiksua treenivaatetta, jossa olis vetoketjullinen tasku tollasta isoo luurii varten- mulle saa vinkata mistä kriteerit täyttäviä paitoja löytyy!

Tässä on ratkasu kamojen mukana pitoon lenkillä ja oman puhelimen Galaxy S3 saan ainakin mahdutettua just ja just tuonne pussin sisälle :)
SPIbelt - Small Personal Item Belt

Tuolta sivulta siis voi tilata "vyölaukun". Muistaakseni niitä on myös vedenkestävästä materiaalista, niin ei pitäis hien päästä vaikuttamaan puhelimeen...

Tässä on ratkasu kamojen mukana pitoon lenkillä ja oman puhelimen Galaxy S3 saan ainakin mahdutettua just ja just tuonne pussin sisälle :)
SPIbelt - Small Personal Item Belt

Tuolta sivulta siis voi tilata "vyölaukun". Muistaakseni niitä on myös vedenkestävästä materiaalista, niin ei pitäis hien päästä vaikuttamaan puhelimeen...

täytyy kattoa mahtuukohan mun HTC One tollaseen :D ois kyllä kätevä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom