Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Onko teillä kellään ollut käytössä lonsdalen vaatteita? Mulla olisi tuossa tilaus lähdössä aivan ihania treenivaatteita ja muitakin, mutta vaatteiden koot mietityttää. Onko nuo siis yhtään saman kokoisia kun muut Suomessa myytävät vaatteet?

Onko teillä kellään ollut käytössä lonsdalen vaatteita? Mulla olisi tuossa tilaus lähdössä aivan ihania treenivaatteita ja muitakin, mutta vaatteiden koot mietityttää. Onko nuo siis yhtään saman kokoisia kun muut Suomessa myytävät vaatteet?

Jaa, voi kyllä tulla mitä vain. Ainakin yksi hihaton paita ja hame olivat aivan liian isoja. Treenitoppi/rintsikat taas liian pienet/kireät, mutta mulla onkin yllättävän leveä rinnanympärys vaikka rinnat ovat suht pienet. Enkä kestä yhtään, nos ne kiristää. Kengät olivat just hyvät. Muta jos eivät sovi, voithan toki myydä vaikka huutonetissä uutena, tuskin tulee kauheasti tappiota.

H&M, Better Bodies ja Reebok.

Kävin tuossa kesälomalla Jenkkilässä ja vastaan tuli Reebokin myymälä - mikä taivas! Sieltä olisi löytynyt jos jonkinlaista reenivaatetta, mutta kun matka oli vasta aluillaan niin en viittinyt pistää koko matkabudjettia samantien menemään :D Vieressä oli Niken myymälä, joka taasen oli pettymys. Miehille oli kyllä ties mitä, samoin kuin lenkkareita, mutta naisten fitness-osasto oli mitäänsanomaton.

Hei tietääkös kukaan mitäs ihmettä SportsDirectillä on meneillään?
Tilasin ison satsin vaatteita, maksoin ne aivan normaalisti ja maksu hyväksyttiin. Hetken kuluttua sähköpostiin tuli viesti, ettei heillä ole MITÄÄN tilaamistani tuotteista, tilaus on peruttu, eikä minua tulla veloittamaan. Mitä hittoa? Pari kertaa aiemmin tilannut ja kaikki kamppeet on saapuneet viikossa perille.
Jatkokysymyksenä, tietäiskö joku mistä muualta sitten saisi noin halpoja collegehousuja-/huppareita ja verkkareita kuin SD:lta? Tilaukseni sisälsi lähinnä noita kympin hintaisia tuotteita, kun ne on ihan kulutustavaraa meikäläisellä ja niistä ei paljoa viittisi maksaa. Lonsdalen housuja ja sellaista. Toki muukin merkki käy.

Noista lonsdalen kokojutuista. Yläosat pitää kutinsa, tosin ite ostin yhen takin niin se oli suhteessa eri kokonen ku hupparit. Lyhyemmät hihat ja muutenki lyhyt. Erittäin huono juostessa kun nousee :/ kengissä tass itellä on perus varma 38 koipi. Nyrkkeilytossut otin kokoa 5 ja on hyvät. Vapaa-ajan kengissä otin villasukkavaran 5.5 ja ne oli pienemmät kun noi nyrkkeilytossut.

Aattelin sieltä taas kohta tilata tavaraa joten vähän mietityttää toi edellinen viesti? Onks joku tilannu / yrittäny tilata tässä välissä?

Jos sattuu olemaan onnekasta kokoa, niin perushuppareita saa kyllä monilta kirppareilta tosi halvalla ellei ole tarkempia kriteerejä. (Mulle ovat turhan isoja.)

Itse tilasin SD:ltä 19.10. ja koko tilaus tuli ihan ongelmitta perille, suurin osa vaatteista niitä -70%-aletuotteita. XS/S-rajanveto tuntuu olevan eri firmoilla todella vaihtelevaa, enkä osaa sanoa oikeastaan kumpi olen (paitsi pituuden puolesta XS). Omat kokemukset ko'oista tuolta:

- Karrimorin juoksuhousuissa XS ja S tuntuivat pitävän kutinsa, joskus olen ehkä tuuman-pari pitkäpunttisempiakin S-housuja tullut ostaneeksi
- Karrimorin kevyissä yläosissa XS oli vähän väljempi kuin LA Gearin XS. Jälkimmäinen on mulle kainaloiden alta hiukan tiukka, kun taas Karrimorin XS-paidat istuivat mainiosti
- Dunlopin treenitopissa XS oli samantapaisella mitoituksella kuin LA Gearilla

Urheilurintsikoissa Puman 8 oli just sopivan napakka ja USA Pro:n 10/S meni vielä sekin hyvin ettei ollut ihan liian "löysä", tosin ei ehkä juoksuun enää niin optimaalinen. Tällä osastolla verrokkina Niken S on ollut mulle sopiva koko (joskin napakka kiskoa päälle, pienempää ei enää päälle saisi saumoja repimättä).

Mua ärsyttää suunnattomasti, kun SportsDirect ei ilmota lahjepituuksia tai ylipäätään pituuksia yhtään mistään. Joissakin tapauksissa voi tietysti kikkailla itsensä valmistajan sivuille tutkimaan asiaa, mutta nihkeää on monesti sielläkin. Mistä pääsenkin aasinsillalla asiaan jota oon kysynyt varmaan aiemminkin, onko kellään havaintoja valmistajista, jotka tekee housuja pidemmällä lahkeella? Sisäkäyttö ei ole ongelma, mutta milteipä mitään ulostarkoitettua on tosi vaikea löytää riittävän pitkänä.

Tänään alussa oli verkkarit ja huppari+kevyt syystakki ihan ehoton jotkut hanskat,:puntti: sit vähensin takin pois.:nolo: ei mitään kalliita hienoja vaatteita:confused:

Tänään alussa oli verkkarit ja huppari+kevyt syystakki ihan ehoton jotkut hanskat,:puntti: sit vähensin takin pois.:nolo: ei mitään kalliita hienoja vaatteita:confused:

Bia Brazilin treenivaatteet houkuttaisi, mutta onhan ne aika hintavia. Yhdeltä ihmiseltä kuulin, että hinta-laatu -suhde ei tuolla merkillä olisi ihan paras mahdollinen? Mitäs täällä ollaan mieltä?

Mulla taitaa olla kaikki treenivaatteet alennuksesta ostettuja, enkä ole mitenkään merkkiuskollinen. Trikoita on aina helppo löytää. Tällä hetkellä löytyy Niken mustat capri-trikoot, Reebokin mustat capri-trikoot ja SOC:n harmaat pitkät trikoot.

Yläosia onkin sitten hankalampi löytää. Painijanselkätoppeja olen enimmäkseen ostanut, koska muut mallit ei vaan sovi päälle. Istuvien t-paitojen kanssa on ihan toivotonta, koska hihat kiristää aina olkapäistä (ja käsivarsista, jos on vähän pidemmät hihat). Jos otan isomman koon, niin sitten paita lököttää pahasti keskikropan kohdalta. Nyt omistan vain yhden istuvan Röhnischin t-paidan, ja sekin alkaa vähitellen käydä olkapäiden kohdalta pieneksi. :rolleyes:

Mä ostin ihan perus T-paitoja ja pätkäsin hihat pois, ei oo liian makkarankuoria päällä, eikä purista olkapäistä treenatessa :D Vähän kuvan malliin, mutta en ihan noin auki oo vetäny "hihoja"

b62pgr-l-610x610-t-shirt-top-black-jack-daniel-s-jack-daniels-skinny-gorgeous_original.webp

Pitkän harkinnan jälkeen tuhlasin Bia Brazilin pitkiin trikoisiin. Kolme kertaa vasta takana, joten en osaa vielä laadusta sanoa, mutta onhan nuo supermukavat päällä :)

Anteeksi, että tulen tänne naisten puolelle.. mutta tarvitse vähän apuja.
Pitäisi ostaa rouvalle joululahjaksi better bodiesin army- treenihousut. Mikä olisi oikea koko 163cm (52kg) naiselle. Kiitos :)
Fitnessvaatteet, Better Bodies jälleenmyyjä | Fit4You verkkokauppa - Vaatteet - Better Bodies naiset - Housut -
Kannattaa käydä rouvan vaatekaapilla kurkkaamasta vähän kokoa muista housuista, saman painoisilla naisilla kun voi olla hyvinkin erilainen housukoko. Arvaisin S. Jos tilaat lähempänä joulua, ehtii vielä vaihtaa?

Anteeksi, että tulen tänne naisten puolelle.. mutta tarvitse vähän apuja.
Pitäisi ostaa rouvalle joululahjaksi better bodiesin army- treenihousut. Mikä olisi oikea koko 163cm (52kg) naiselle. Kiitos :)
Fitnessvaatteet, Better Bodies jälleenmyyjä | Fit4You verkkokauppa - Vaatteet - Better Bodies naiset - Housut -

Kuten jo ya-ya mainitsi, käyhän siellä rouvan kaapilla. Mittaa housuista vyötärö ja lantio.
Sitten vain vertaamaan:
Fitnessvaatteet, Better Bodies jälleenmyyjä | Fit4You verkkokauppa - Vaatteet - Better Bodies naiset - Better Bodies mittataulukko -

Kertokaa mistä löytäisin isännälle HALVALLA isännälle suht lämpimät treenihousut (aatellen meen salin lämpötila, jos ulkona pakkasta niin sielläkin)
Sellaset jolla voi tehä kyykyt sunmuut niin ettei joku sauma ratkee/repee joka treenisä.

Urheiluun sopivat stringit olisi hakusessa. Katsoin netistä, että Casallilta löytyisi. Tiedä sitten, että minkä koon uskaltaa tilata. Löytyykö keneltäkään, niin voisi kertoa, että onko pientä, normaalia vai isoa kokoa? Ja vinkkejä otan vastaan, jos jotain stringejä löytyisi ihan esim. Intersportista tai Stadiumista.

Kertokaas joku myydäänkö jossain kaupassa Gasp:in mesh-kankaasta tehtyjä housuja??? olisin isännälle ostanut sellaset mutta nuo talukon koot sellasia että isäntä ei oo niiden mukanen toisen mukaan ylempi/alempi pitäs sille niitä saada sovitettua ennen kun ostaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom