Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
110704camS_b.webp

Mulla on nämä, ja jostain ihmeen syystä nää valahtaa aina alas, eli en suosittele ainakaan kyykkäämiseen, tai muuten pers vilkkuu! Ja toiseksi, todella huono hinta-laatusuhde, 90e taisi maksaa ja on huonompaa laatua kun soc:in 24e maksaneet trikoot. Noi soc- trikoot oli kyllä todella hyvä löytö stadiumista on sellaset lilan-väriset ja tosi hyvän malliset. Kivoja treenivaatteita on todella hankala löytää :(

Anteeksi, että tulen tänne naisten puolelle.. mutta tarvitse vähän apuja.
Pitäisi ostaa rouvalle joululahjaksi better bodiesin army- treenihousut. Mikä olisi oikea koko 163cm (52kg) naiselle. Kiitos :)
Fitnessvaatteet, Better Bodies jälleenmyyjä | Fit4You verkkokauppa - Vaatteet - Better Bodies naiset - Housut -
Käy tosiaan kaapilla kurkkimassa, mutta mä veikkaisin kyllä xs. Trikoot venyy aina vähän. Itse käytän S:ää ja oon kuitenkin 10 kg ja 5 cm isompi.

Urheiluun sopivat stringit olisi hakusessa. Katsoin netistä, että Casallilta löytyisi. Tiedä sitten, että minkä koon uskaltaa tilata. Löytyykö keneltäkään, niin voisi kertoa, että onko pientä, normaalia vai isoa kokoa? Ja vinkkejä otan vastaan, jos jotain stringejä löytyisi ihan esim. Intersportista tai Stadiumista.
kiinnostais kans tietää.

ja sitten, onko kellään kokemuksia brasil sulin treenikuteista? tuo yksikokoisuus hieman mietityttää... : o

// ja samaten treenimonot ja talvilenkkarit olis haussa. osaako joku suositella jompaakumpaa sorttia? treenikengiksi haluaisin sellaset painonnostotossun tyyppiset, joissa on vähän vartta.

Tuli just ostettua lukkopainia varten Under Armourin mateennahkapaita :D Vaikuttaa äärimmäisen hyvältä ostokselta, mutta katotaan nyt. Ajattelin shortsien alle myös SOC:n pitkiä trikoohousuja estämään palovammoja kintuissa. Näytti olevan about 27e nuo joten kauheesti ei menis rahaa hukkaankaan jos onkin susi. Näistä enemmän porukalla kokemusta?

ja sitten, onko kellään kokemuksia brasil sulin treenikuteista? tuo yksikokoisuus hieman mietityttää... : o

// ja samaten treenimonot ja talvilenkkarit olis haussa. osaako joku suositella jompaakumpaa sorttia? treenikengiksi haluaisin sellaset painonnostotossun tyyppiset, joissa on vähän vartta.

Bia Brazilin housut mul on ja ne on kestäneet vuosia eli todellakin hintansa väärti. Ite oon pitkähkö (172cm) ja noi housut on ollu mulla pienempinä ja isompina aikoina. Venyy ja paukkuu ja lahjetta ainakin on tarpeeks pitkästi, saahan sitä lyhennettyä jos on liian pitkä.

Lonsdalella ainakin on noita pidempivartisia painijatossuja, tsekkaa vaikka sportsdirect.com mistä saa vähä keskivertoa halvemmalla kamaa irtoamaan.

Itseltä löytyy Brasil Sulin trikoot ja kyllähän ne venyy. Muuutenkin ovat mukavan paksua ja kivan tuntuista kangasta. Trikoista yleisesti täytyy sanoo että Niken Legend trikoot ovat ihan parhaita. Plussaa vyötäröstä joka tulee kivan korkeelle, itse en oikein noista lantiomalleista tykkää.

Avokille pitäisi ostaa lahjaksi kiiltävät mustat pitkät tiukat salihousut (legginssit), mutta mistä? Bia brazil LE4069 näyttäisi olevan sellaiset, mutta mistä noita vois tilata/ostaa? Muitakin specsit täyttäviä housuja voi ehdotaa, voi olla myös tumman harmaat.

Anteeksi, että tulen tänne naisten puolelle.. mutta tarvitse vähän apuja.
Pitäisi ostaa rouvalle joululahjaksi better bodiesin army- treenihousut. Mikä olisi oikea koko 163cm (52kg) naiselle. Kiitos :)
Fitnessvaatteet, Better Bodies jälleenmyyjä | Fit4You verkkokauppa - Vaatteet - Better Bodies naiset - Housut -

Olen mitoiltani luokkaa 50kg/164cm, ja mulla on nämä koossa XS. Farkkukoko mulla on 25/32, jos auttaa tulkitsemaan rouvan vaatekaapin tietoja. :)

Ja noista stringeistä vielä, itse olen todennyt parhaiksi urheilupöksyiksi VS Pinkin tämän mallin. Ovat napakat, ja pitäneet muotonsa pitkään. Ja noitahan saa kaikissa sateenkaaren väreissä, jos se on jollekin tärkeä homma. :D

Mistähän sais kivoja väljiä hihattomia toppeja? Saisi tosiaan olla tosi roikkuva ja rento ja pituuttakin takapuoleen asti. Haluaisin siis pitää tota tiukan topin tai urheilurintsikoiden päällä. Miesten osastolleko pitäis suunnata? Epäilyttää vaan että niissä on sit hartiat niin leveät, että olkaimet ei pysy ylhäällä.

Mistähän sais kivoja väljiä hihattomia toppeja? Saisi tosiaan olla tosi roikkuva ja rento ja pituuttakin takapuoleen asti. Haluaisin siis pitää tota tiukan topin tai urheilurintsikoiden päällä. Miesten osastolleko pitäis suunnata? Epäilyttää vaan että niissä on sit hartiat niin leveät, että olkaimet ei pysy ylhäällä.

Löytyy varmasti naisten puolelta, esim. Vero Moda, Gina tricot

Urheiluun sopivat stringit olisi hakusessa. Katsoin netistä, että Casallilta löytyisi. Tiedä sitten, että minkä koon uskaltaa tilata. Löytyykö keneltäkään, niin voisi kertoa, että onko pientä, normaalia vai isoa kokoa? Ja vinkkejä otan vastaan, jos jotain stringejä löytyisi ihan esim. Intersportista tai Stadiumista.

Itse ostan ihan Lindexistä, ihan yksinkertasia mikrokuitustringejä. Löytyy mustana, valkosena ja beigenä. Ainakin itselle sopiva malli, jotenka pysyy mukavasti paikoillaan myös kyykätessä. Hintaa 5 tai 6€ kpl.

Itse ostan ihan Lindexistä, ihan yksinkertasia mikrokuitustringejä. Löytyy mustana, valkosena ja beigenä. Ainakin itselle sopiva malli, jotenka pysyy mukavasti paikoillaan myös kyykätessä. Hintaa 5 tai 6€ kpl.

Minultakin näitä kyseisiä Lindexin pöksyjä löytyy useammat (usein vieläpä ota 3 maksa 2!). Toimii hyvin!

^ Ja Hennesissä ehkä vielä halvemmalla, eli 3 pack puuvillaisia muistaakseni 7€. :D

Yleisesti treenikledjujen suhteen mulla on linja muuttunut jonkin verran hifistelyksi. Ehkä. Itse tosin kutsuisin sitä enemmänkin homman optimoinniksi.

Treenitopit ja -byysat on toki aina olleet erikseen, varsinaisten yläosien kanssa tein aiemmin niin, että kun nuo muutenkin paljon käyttämäni boybeaterit kulahtivat, siirsin ne arkikäytöstä treeniyläosiksi. Mutta sittemmin kun monesta aika jätti samanaikaisesti, päädyin ostamaan treeniyläosatkin erikseen. Nykyisellään on urheilua varten myös omat sukat ja alkkarit. Ja jos mikä tahansa osoittautuu toimivaksi, ostan monesti toisen, tai useammankin täsmälleen samanlaisen.

On vaan niin paljon helpompaa, kun ei tarvi surruttaa pesukoneessa tauotta treenikledjuja, saati löytää itseään tilanteesta, että kaikki kamat likaisia, tai narulla märkinä. Puhumattakaan säästyneestä ajasta sen suhteen, kun nuo ovat muista vaatteista erillään, niin ei mene enää aikaa esim. siihen, kun koittaa paikallistaa alusvaate- tai sukkakoreista niitä salitossuihin tarpeeksi ohuita sukkia, tai alkkareita joissa ei tule vpl:ää.

Mua ärsyttää suunnattomasti, kun SportsDirect ei ilmota lahjepituuksia tai ylipäätään pituuksia yhtään mistään. Joissakin tapauksissa voi tietysti kikkailla itsensä valmistajan sivuille tutkimaan asiaa, mutta nihkeää on monesti sielläkin. Mistä pääsenkin aasinsillalla asiaan jota oon kysynyt varmaan aiemminkin, onko kellään havaintoja valmistajista, jotka tekee housuja pidemmällä lahkeella? Sisäkäyttö ei ole ongelma, mutta milteipä mitään ulostarkoitettua on tosi vaikea löytää riittävän pitkänä.

Löysin juuri sattumalta newlinen "talvi"juoksutrikoot (suosituslämpötila varmaan 0+-5 astetta) kun raahasin sovituskoppiin kaikki trikoot jotka näyttivät olevan tarpeeksi pitkiä. Newline WB WINTERTIGHT - Trikoot - musta - Zalando.fi Tässä sama tuote. L-koko ainakin näytti olevan 175-senttiselle, ja minulle 180-senttisenä on täydellisen pituiset. Suosittelen =)

Löysin juuri sattumalta newlinen "talvi"juoksutrikoot (suosituslämpötila varmaan 0+-5 astetta) kun raahasin sovituskoppiin kaikki trikoot jotka näyttivät olevan tarpeeksi pitkiä. Newline WB WINTERTIGHT - Trikoot - musta - Zalando.fi Tässä sama tuote. L-koko ainakin näytti olevan 175-senttiselle, ja minulle 180-senttisenä on täydellisen pituiset. Suosittelen =)
Hei kiitos, oot aarre! Alankin metsästää noita, Zalandolta näköjään loppu.Varsinkin kylmillä ilmoilla ei jaksais millään olla pohtimassa, mitä tehdä sille lahkeen ja kengän väliin jäävälle tuulitunnelille. :)

Ai niin! Piti kiittää vinkistä. Netistä ostin 3 kpl ja hyvät on!

Onko kellään kokemusta Kari Traan treenivaatteista? Onko naftia vai reilua mitoitusta ja minkälainen laatu? Ainakin kivan näköisiä ovat.

tuo sportsdirect.com kyllä näyttää siltä, että sinne saisi muutaman pennin uppoamaan :D

Tilasin gazozilt parit löysät pökät ja urheilutakin, tuli ihan tarpeeseen kun salilla on välillä niin viileä että kylmä meinaa sarjojen välissä tulla. Plus tyli kyllästyminen tiukkoihin treenivaatteisiin, kaipasin jotain löysempää. Muuten tykkään kyllä stadiumin soc - merkistä, hinta-laatu suhde on ihan kohdillaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom