Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Jee, Stadiumista tilaamani vaatteet tulivat. Molemmat SOCin housut oli todella kivoja! Ne tilaamani trikoot yllätti tosin materiaalillaan, olin ajatellut että ne olisi enemmän sellaista "liukasta", mutta ne onkin aika puuvillaisen ja spandeksisen tuntuista. Vähän kuin leggingssit, enemmänkin. Arveluttaa, kuinka nopeasti niistä mahtaa nivuset kulua puhki tai saumat ratkeilla... Mutta kokeillaan! Ei olut kalliit ja näyttää tosi kivalta. Plussaa vyötäröstä, sen saa vedettyä joko toooosi ylös tai sitte kahdella tavalla käännettyä alas; joko tosi matalalle tai sitten normikorkeudelle.
Ne toiset housut on sellaiset "verkkarit". Näyttää kivalta ja vyötärö on samanlainen kuin trikoissakin. Tykkään.
Molempien koko osui ihan nappiin.

Sitten tilasin vielä Niken topin, siinä on kiva painijanselkä, materiaali on tosi hyvää ja tukevaa, mutta...no, ei nämä mun hinkit mahdu kunnolla sinne. Eli kainaloista jää vajaaksi. Mutta pystyyhän näitä tietty toisten urheiluliivien päällä pitämään. Sitten jos vaihdan isompaan kokoon, eli sellaiseen minne hinkit mahtuu myös sivuilta kunnolla, niin niissä on liian pitkät olkaimet. Eli näillä mennään. Kyseessä siis ihan pelkkä toppi, jossa koot meee S, M, jne, eikä mitään säätöjä ole.
Eli ei näillä nyt juoksemaan lähdetä, mutta salilla varmaan toimii ihan hyvin toisten liivien kaverina. Materiaali sellaista hyvää "liukasta", jonka päällä t-paita liikkuu, eikä jää kummallisesti ylös/ryppyyn esim. pystypunnerruksen jälkeen.
Olen tykännyt Triumphin sellaisista kaarituellisista ja vähän pehmustetuista urkkaliiveistä. Miinusta ainoastaan valkoisesta väristä ja siitä, ettei niitä saa auki vaan ne pitää pujottaa päälle. Sitten hakasilla kiristetään kuten normiliivit. ...Ja niiden päälle sitten vielä joku toppi. :)

^

Ai nii.Sit mulla on vielä sellainen "ongelma", että mun nännit jöpöttävät ihan koko treenin ajan ja ne eivät meinaan ole ihan pienimmästä päästä. On vähän kiusallista, kun niitä tuijotetaan salilla. Jossain muussa tilanteessa asia ei niin häiritsisi. Se on yksi syy, miksi käytän urheiluliivien lisäksi treenitoppeja, joissa on sisäänommeltu liivi. Tästä huolimatta ne nännit erottuvat.

Jos löydät ratkaisun tuohon, kerro ihmeellä sillä oma viritykseni salikäyttöön, tuhdit T-paitaliivit + sporttiliivit (sellainen toppimainen, kaksinkertaisella kankaalla), ei ole järin mukava päällä.

Mulla on tuolla alla koko ajan toiset urheiluliivit eivätkä ne häiritse lainkaan. Se, että treenitopissa ei ole sisäänommeltua liiviä ja siellä alla läyttää vaan yksiä liivejä, ei tunnu hyvältä. Rinnat eivättunnu tukevilta ja sitten ne nännit jöpöttää entistäenemmän :(

Jumaleissön. Nyt ratkesi tämän tyyppinen pulma. Change-merkillä on urheiluliivit, joissa on sisäänommeltu kaarituki (ei kuitenkaan metallista renkulaa), paksu vuoraus ja sen verran ovela leikkaus, että ei näy Nortin natsatkaan. Ja mikä parasta pakkaa rinnat napakasti rintakehää vasten. Kokoja on vaikka minkä kokoisille tytöille.
Ostin kahdet kerralla. Hinta ei ollut ihan hirveä, taitaa olla suurin piirtein samoissa ShockAbsorberin kanssa.

Kuinka hyvin noissa Better Bodies -vaatteissa kokoluokitukset vastaa teistä normaaleja vaatekokoja? Kovin kiinnostaisi tilata nuo Fitness long tightsit, mutta epäilyttää noi koot. Kaikki BB treenitopit mitä olen joskus omistanut ovat olleet tosi pikkusia ja lyhyitä, housuista ei kokemusta. Voi olla että tästä on ollut jo jotain keskustelua mutta en jaksaisi koko ketjua selata läpi. Pakko saada uudet reenipökät kun lempparihousuihin tuli eilen reikä melko kriittiselle kohdalle :D

Kuinka hyvin noissa Better Bodies -vaatteissa kokoluokitukset vastaa teistä normaaleja vaatekokoja? Kovin kiinnostaisi tilata nuo Fitness long tightsit, mutta epäilyttää noi koot. Kaikki BB treenitopit mitä olen joskus omistanut ovat olleet tosi pikkusia ja lyhyitä, housuista ei kokemusta. Voi olla että tästä on ollut jo jotain keskustelua mutta en jaksaisi koko ketjua selata läpi. Pakko saada uudet reenipökät kun lempparihousuihin tuli eilen reikä melko kriittiselle kohdalle :D
Löytyykö verkkokaupasta BB:n koko-opasta? Housuissa siis tavallisissa minun kokemuksen perusteella koot vastaavat normaaleja vaatekokoja.

Mulle tuli pari päivää sitten BB:n Camo trikoot ja oli kyllä niiiiiiiiin hienot! :) Ihmetytti vain se, että vyötärö oli niin matala. Kokoajan saa salilla nostella ja tuntuu, että p-vako näkyy kun kyykkää. Mulla on yleensä m-koon vaatteet ja nämäkin otin m-kokoa, että en tiä olisko mun perse sitten mahtunut paremmin L-koon housuihin.... Ja kun sitä olis vielä tässä tarkoitus kasvatella.......:puntti: Muutenkin luulis, että niin suosittu merkki olis myös ottanut valmistuksessa käytännöllisyyden huomioon (aika oleellinen asia urheiluvaatteessa). Yhtä hyvältä ne housut olis näyttänyt vähän korkeemmallakin vyötäröllä....

Jep, noissa camoissa on aika matala vyötärö. Toisille sopii, toisille ei. Mulla on kaapissa yhdet camot mut odottelen läskien sulamista että voin laittaa ne jalkaani. Tai sit pitää niiden kans laittaa joku pitkä paita.

Gazozin sivuilla on betterin koko-opas. Koko riippuu kyllä täysin mallista. Long tightsit on mun mielestä aika tivakat, saman malliset kuin camotkin.

Ja jos meinaatte gazozilta tilata treenikuteita niin kannattaa vierailla ensin mun blogissa ;)

Ehdoton lempimerkki on Nike. Ne istuu sporttiseen vartaloon ja S-koon housut meni jalkaan jo silloinkin kun ne oli pelkkää reittä. Lisäksi Decathlonista ostan niiden private labelien perusvaatteita, mm. Domyos-merkkistä painijatoppia löytyy niissä viidessä eri värissä - ainakin. Kiitos jumppaohjaajahistorian sitä vaatetta on paaaaaljon (ja aina ne viikossa sai kaikki hiessä likoamaan). ulkomaille muuttaessa rajoitin ja treenikamaa mukana on "vain" pari banskulaatikollista.

Ehdoton lempimerkki on Nike. Ne istuu sporttiseen vartaloon ja S-koon housut meni jalkaan jo silloinkin kun ne oli pelkkää reittä. Lisäksi Decathlonista ostan niiden private labelien perusvaatteita, mm. Domyos-merkkistä painijatoppia löytyy niissä viidessä eri värissä - ainakin. Kiitos jumppaohjaajahistorian sitä vaatetta on paaaaaljon (ja aina ne viikossa sai kaikki hiessä likoamaan). ulkomaille muuttaessa rajoitin ja treenikamaa mukana on "vain" pari banskulaatikollista.
Domyosin painijatopit on kyllä erinomaisia. Valitettavasti ei löytynyt oranssia enää viimeksi, kun sinne pääsin. :/ Myös muuta halpiskamaa on tullut sieltä ostettua ja tyytyväinen olen ollut. Missäpäin maailmaa muuten vaikutat, kun Decathlon on tuttu?

Mä tilasin Fitnesstukusta Underarmourin urheiluliivit. Saas nähdä millaset on kun en oo koskaa underarmoureita käyttäny. Toivottavasti sopii :)

Pitäisi ostaa jotku kunnon trikoot mitkä ei rullautuisi tosta mahan kohalta kun kyykkäilee :( Ei vaan tunnu löytyvän kun ostaa ja kokeilee...

Onko? En ole ikinä kuullutkaan tommosista. Täytyy kysyy.
Ainakin Lindexiltä löytyy, sieltä alusvaateosastolta. Varmaan muiltakin.

Mistä te ostatte juoksutrikoonne? Vanhat lempparit alkaa räjähtää päälle, ja viikonlopun metsästyskierroksella valtaosa oli tosi ohkasta lepsua materiaalia, joka aivan varmasti päästää tuulen läpi ja lerpahtaa ensimmäisessä pesussa. Haussa olisi siis talvi/alkukevät-kaudelle sopiva, paksuhko, tuultapitävä malli. Mulla on nykysin käytössä aivan unelmalöytöversiot Craftilta, niissä on erillinen tuulisuojakangas edessä polveen asti, ja sen alta paksua thermotrikoota tms. materiaalia. Onko suosituksia ostopaikasta/merkistä/mallista, mieluiten joltakulta joka ois hiljattain ostanut uudet? Mieluiten sellaiset missä on tasku (takana vyötäröllä?) avaimelle, mutta tästä voin tinkiä.

Mä tilasin Fitnesstukusta Underarmourin urheiluliivit. Saas nähdä millaset on kun en oo koskaa underarmoureita käyttäny. Toivottavasti sopii :)

Pitäisi ostaa jotku kunnon trikoot mitkä ei rullautuisi tosta mahan kohalta kun kyykkäilee :( Ei vaan tunnu löytyvän kun ostaa ja kokeilee...

Mulla on itselläni yhdet stadiumista ostetut soi-merkkiset caprit joissa on tosi leveä vyötärökaistale. Ei muuten rullaksi kyykätessä ja litistää muutenkin vatsaa kivasti :)

^ toi ois kyl niin hyvä! Itellä on nyt Röhnischen trikoot mis on sellane semi paksu se, mut silti se tahtoo rullautua. Ja saa olla joka treenin jälkeen pesemässä kun kerkee venymää nopeasti... Ehkä pitäs olla myös sellane "jämäkkä" kangas ettei se kans veny. Täytyy noita SOI trikoita kattoa kun joskus stadiumii eksyn. Ne ois vielä ihan ok hintasetkin!

Eikös alusvaateosastoilla ole noita erillisiä silikonisia yms. "suojia", joita voisi kokeilla nöpöttäville?

Ainakin Lindexiltä löytyy, sieltä alusvaateosastolta. Varmaan muiltakin.

Kävin tänään ostamassa Lindexistä tommoset. Maksoivat vähän vajaa 5 euroa.

loa3e7u18v7wy4aytj4zhdg136o47xw

^ toi ois kyl niin hyvä! Itellä on nyt Röhnischen trikoot mis on sellane semi paksu se, mut silti se tahtoo rullautua. Ja saa olla joka treenin jälkeen pesemässä kun kerkee venymää nopeasti... Ehkä pitäs olla myös sellane "jämäkkä" kangas ettei se kans veny. Täytyy noita SOI trikoita kattoa kun joskus stadiumii eksyn. Ne ois vielä ihan ok hintasetkin!

Joo, eipä tainnut olla hintaa kuin vajaa pari kymppiä! Toivottavasti niitä löytyy vielä :) mun ovat capri-malliset ja kohta auttamattoman isot kun on tuota painoa nyt pudoteltu... Melkein vois itsekin ostaa toiset pienemmät jos sattuis löytymään.

Blue Cornerin mustat magashortsit on aivan mahtavat, materiaali hengittää ja pitää viileänä ja halkioiden ansiosta ei ratkea vaikka ois mimmoset reidet tai venytykset. Vyötärö napakka. Kiva unisex-malli joka takaa ettei persettä tuijotella. Pitää tosin sääret muistaa ajella ja reidetkin karvaisuusasteen mukaan. En suosittele myöskään tekemään matolla vaaka-asennossa mitään niin että haarat on saliin päin, voi vilahtaa.

Kävin tänään ostamassa Lindexistä tommoset. Maksoivat vähän vajaa 5 euroa.

loa3e7u18v7wy4aytj4zhdg136o47xw

Voi helvetti sentään! Kokeilin noita ja nännit näky vielkin läpi, vaik ei niin pahasti. Mulla on siis noi "suojat", urheilurintaliivit sekä liivillinen urheilutoppi ja silti noi erottuu. Mä en keksi oikein muuta, kuin että tunkisin tonne sisään jotain paperia tai ostaisin vielä nääiden lisäksi topatut urheiluliivit.

Mua ei haittaa tää kaikissa tilanteissa, mutta salilla esimerkis kyllä. Ja töissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom