Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Shock-absorberit olet jo kokeillut? Sieltä löytyy useampaa eri mallia, et voi omalle varustukselle etsiä sopivimman. Itse oon näistä tykännyt. Kalliita, mutta kestäviä ja ennen kaikkea istuvia.
En ole hetkeen kokeillut Shock Absorbereita, niissä kun hinta on ollut aina ihan hirveä. Edelliset kohtuu ok:t urheiluliivit olivat kyllä juuri tuota merkkiä. Mä olin saanut jotkut maanantaikappaleet, koska repesivät samantien yhdestä reunasta ja kuminauhat lähtivät katkeilemaan. Käytin kyllä nitä siitä huolimatta sitten niin kauan kuin vain yhtään pysyivät kasassa. Ehkä käyn taas sovittelemassa niitä ja tilaan sitten ulkomailta jos löytyisi sopivat.

Mulla on ihan mukavasti salille yläosia, Addua,Davidia ja Röhnischiä. Mitään minitoppeja en harrasta, mutta painijanselkätopit toimii :thumbs: Ohut trikoopaita siihen vielä päälle alkuun lämmikkeeksi. Hyvät uudet salihousut olisi nyt hakusessa. Kuolasin juuri netistä noita BB:n Relaxed Fit Pantsejä:) Onko teillä kellään niitä, ovatko oikeasti yhtä hyvännnäköiset kuin kuvissa? Saman firman wind pantsitkin näyttää tooosi kivalta...ja ja ja... :hyper:

Mää haaveilen niistä BB:n NY -pantseistä, mutta en uskalla tilata kokeilematta. Tänään tuli nimittäin vahvistettua sekavaa mielikuvaani kropan koosta. Kokeilin tänään Niken urheiluliivejä ja koko olisi voinut olla L, eikä niissäkään olisi ollut yhtään "kasvuvaraa". Tissejähän mulla ei ole, mutta rinnan alta olivat hirveä kapeat. Davidin liiveissä kokoni oli S ja se oli kuin toinen iho. Mukaan lähti myös Reebokin hihaton paita, joka oli xs... Vaatekaupoilla ostin sitten kokoa 38 ja legginsejä koissa 40-42?! Alkaa vähäinen reenivaatevarasto hajoamaan käsiin ja on pakko ruveta sijoittamaan tohon garderoobiin. Tähän asti menty jätti t-paidoilla ja vanhoilla jumppapöksyillä..

Mää haaveilen niistä BB:n NY -pantseistä, mutta en uskalla tilata kokeilematta. Tänään tuli nimittäin vahvistettua sekavaa mielikuvaani kropan koosta. Kokeilin tänään Niken urheiluliivejä ja koko olisi voinut olla L, eikä niissäkään olisi ollut yhtään "kasvuvaraa". Tissejähän mulla ei ole, mutta rinnan alta olivat hirveä kapeat. Davidin liiveissä kokoni oli S ja se oli kuin toinen iho. Mukaan lähti myös Reebokin hihaton paita, joka oli xs... Vaatekaupoilla ostin sitten kokoa 38 ja legginsejä koissa 40-42?! Alkaa vähäinen reenivaatevarasto hajoamaan käsiin ja on pakko ruveta sijoittamaan tohon garderoobiin. Tähän asti menty jätti t-paidoilla ja vanhoilla jumppapöksyillä..

Olen havainnut itse saman Niken liiveissä, että ne ovat jotenkin todella pientä kokoa ja kuitenkin hassunmallisia eli koon lisäyskään ei tuo kokoa oikeaan paikkaan lisää. Muutoin pidän kyllä Niken vaatteista, ja käytänkin usein salilla Niken tank toppeja tai perustrikoita.

Henkkamaukan topatut urheiluliivit on olleet hyvät. Eivät latista toppausten ansiosta ja ajavat asiansa mainiosti ainakin tällaisella pienirintaisella (B-kuppi). Ne kestävät myös hyvin pesua ja säilyttävät muotonsa pitkään, loistava hinta-laatusuhde.

Henkkamaukan topatut urheiluliivit on olleet hyvät. Eivät latista toppausten ansiosta ja ajavat asiansa mainiosti ainakin tällaisella pienirintaisella (B-kuppi). Ne kestävät myös hyvin pesua ja säilyttävät muotonsa pitkään, loistava hinta-laatusuhde.

Komppaan. Yllätyin täysin miten hyvät liivit nämä henkkamaukan topatut versiot on. Hakkaa mielestäni mennen tullen esim. Niken urheiluliivit.

Olen muutenkin uusinut tänä syksynä aika rankalla kädellä treenivaatteitani. Ennen vähät välitin minkälaisissa vaateissa saleilin, usein päällä oli joku vanha puuvillainen t-paita ja shortsit. Nyt salikärpäsen purtua päätin ostaa aluksi pitkät treenipökät ja päädyin Niken juoksutrikoihin. Yllätyin todella positiivisesti, vaikka olen aina vähän vieroksunut tiukkoja treenivaatteita. Paluuta shortseihin tai muihin löysiin housuin ei enää ole. Nämä ovat napakammat kuin tavalliset jumppatrikoot, mutta eivät purista eivätkä kiristä. Yläosina suosin nykyään teknisiä t-paitoja. Paita saa olla yhä vähän löysempi, on mukavampi treenata ilman, että tuntee itsensä täysin makkarankuoreksi tiukkojen housujen ja paidan yhdistelmässä :)

Heh, mulla sama ongelma. Mutta eri ratkaisu, mulla on TRIPLAliivitys :) Eli Swegmarkin 40egen liivit + Halensin urheiluliivit (toppimalli) + sellanen urheilutoppi, missä sisäänrakennettu liiviosa. :rock: Pysyy paikallaan, ainakin salilla, juostessakin ihan ok.
Huh, kiitos. Pelastit mut. :)
Kiva lukea, että kohtalotovereita on. Eli mulla on myös aika iso rintavarustus sekä isot ja pojottavat nännit. Kaikenlisäksi mua ärsyttää tosi paljon se, jos rinnat liikkuu yhtään silloin kun minä liikun. Tähän mennessä olen siis käyttänyt kaksia liivejä. Normaaliarjessa topatut t-paitaliivit + Svegmarkin toppi, juostessa kahdet helvetin pienet ja kireät juoksuliivit, jotka lyttää tissit (ja pakkaa läskit makkaroiksi selkään ja kainaloihin) - mutta eivätpä tissit liiku! Ja punttisalilla sitten kevyesti topatut sporttiliivit ja joku toppi siinä päällä. Salilla tuntuu että nännit näkyy silti läpi ja olenkin miettinyt, olenko friikki jos haluan vielä kolmannet liivit. :D

Mulla muuten myöskin noi Shock Absorberit alko näyttää ihan hirveiltä kun suht lyhyen käytön jälkeen kuminauhat pätkähteli ja ne alkoi töröttää joka kohdasta. Niken DriFit ja nyt SOCin ihan perustreeniliivit käytössä. Pitäis varmaan tsekkaa noi henkkamaukatkin.

Miulla on käytössä Shock Absorberin Run-liivit juoksuun ja muihin, kun perussalitreeniin. On ollu ihan parhaat liivit ikinä! Säätöjä löytyy riittävästi ja myös leikkaus on tosi hyvä. Luulen, että oleellista kestävyyden kannalta on miten liivejä käsitellään ja pestään. Ite pyrin pesemään ne käsin heti hikoilun jälkeen, mutta pesen välillä myös koneessa 30 asteessa.

Mä tykkään ihan Gina Tricotin urheilurintsikoista. (niistä tukevista, ei niistä trikoisista...) Toimii niin juostessa, kuin salillakin :) Ovat ihan törkeän edulliset, vain 14.95€. Niitä mulla on kolmet siis. Pitkään oli vain yhdet, ja niitä käytin sen melkein puoli vuotta, eivätkä menneet miksikään ! Yhäkin käytössä, mutta vuorottelen noita kolmea, kaikki ovat moitteettomassa kunnossa :) Hengittää hyvin, tukee hyvin, eikä litistä tissejä. Tulen varmasti ostamaan jatkossakin.

// Niin, näitä Gina Tricotin urheilurintsikoita edelti pitkään Calvin Kleinin urheilurintsikat, mutta en pitänyt niistä kovin. Tukivat toki, mutta eivät joustaneet. Eli kun veti keuhkot täyteen happea, niin tunsi miten kangas pureutui ihoon, hyvin epäkätevät siis esim. juostessa.

Miten pitkät bia brazilin täyspitkät housut ovat, liian pitkälahkeiset 167 senttiselle naiselle?

Miten pitkät bia brazilin täyspitkät housut ovat, liian pitkälahkeiset 167 senttiselle naiselle?

bia brazilit mitkä mä ostin sai vaan yhtä kokoo ja oon ite 170cm pitkä ja mulle nää on just sopivat :) täyspitkät housut siis.

edit eli varmaan ihan sopivat.

Ostin itse kanssa nuo H&M:n vuoratut urheiluliivit, ja ovat kohtuu ok. Kevyt vuoraus kompensoi tissejä sen verran, mitä liivit litistävät. Mun liiveissäni on vain jokin kuoppa vuorauksen saumakohdassa oikealla puolella, ja omaan silmään näyttää, kuin tississäkin olisi kuoppa, kun vedän päälle ohuen teknisestä materiaalista olevan topin. Häiritsee jotenkin ihan suhteettomasti, vaikka tuskin sitä kukaan muu edes huomaa. :D Pienintä kokoa oli todella surkeasti kaupassa, pitää tilata varmaankin nettikaupasta toiset jossain välissä, jos kauppaan ei tule lisää XS-kokoa.

Mulla on kans käytössä henkkamaukan topatut urheiluliivit ja lisäksi useammat Socin urheiluliivit. Myös better bodiesin lyhkäsistä topeista olen tykännyt! Noissa betterin malleissa on se plussa, että olkaimia voi säätää. Muissa käyttämissäni ei voi. Rintavarustustakin on sen verran että kyllä liivit täytyy olla tukevat.

Mulla on vissiin SA ja malliltaan erittäin läheltä - löysin Stockan ale-ale-alerekistä jollain 17e:llä sen 50-60e sijaan.

En ennen juuri välittäny meenkö salille vanhoissa kulahtaneissa t-paidoissa vai missä, mutta mitä aktiivisemmin käy niin sen mukavampi on pitää hyvin istuvia, hikeä poistavia, kauniita treenivaatteita. Laatu on vain sellainen kriteeri, josta en ole ihan vielä päässyt perille. Edullisin paitani Stadiumista ei enää peseydy puhtaaksi, hienhaju ei. vain. lähde. kainaloista vaikka millä pesisi. Adidaksen housuista hajosi taas ekalla pesukerralla se vyötärökuminauhametallirinksu. Äh.

Mulla on yhdet urheiluliivit, jotka päällä näytän siltä kuin omistaisin hyvätkin tissit. En enää käytä niitä, koska se tuntuu niin pahalta huijaukselta. Nykyinen treenilook on siis täysin lauta (kun on se kuopparintakin...) litistävän topin kanssa. Ei haittaa.

Mulla on yhdet urheiluliivit, jotka päällä näytän siltä kuin omistaisin hyvätkin tissit. En enää käytä niitä, koska se tuntuu niin pahalta huijaukselta. Nykyinen treenilook on siis täysin lauta (kun on se kuopparintakin...) litistävän topin kanssa. Ei haittaa.

En itekään jaksa hermostua kun treeniliivit litistää pienet rinnat. Edessä ne tissit ois kuitenkin eikä niiden salilla tartte sen kummemmin pullistellakaan. Pärjään näinkin vallan hyvin :) Uudet treenihousut pitäis katella. Bia Brazilini ovat kohta 6v ja NYT JO alkaa vähä nukkaantua ja venyä saumoista :D

Yhdet Shock Absorberit löytyy, tosin ovat tällä hetkellä liian tiukat (ostin ennen masasakautta 7kg sitten) ja juostessa olivat tosi hyvät. Salille C-kuppini ei kaipaa niin kovaa tukea, niin löytyy tavallisempia liivejä Nikeltä, Röhnischiltä ja joku C:llä alkava merkki (joita ostin tuplapakkauksen, mustat ovat pitäneet kuosinsa ja valkoiset ovat venähtäneet).

Housuista kuolaan edelleen BB:n pitkiä trikoita... ovat vain aika arvokkaat, vaikkakin ilmeisen laadukkaat. Pitänee itselle asettaa joku kiva tavoite ja palkita sit sen saavuttamisesta uusilla pöksyillä :)

Housuista kuolaan edelleen BB:n pitkiä trikoita... ovat vain aika arvokkaat, vaikkakin ilmeisen laadukkaat. Pitänee itselle asettaa joku kiva tavoite ja palkita sit sen saavuttamisesta uusilla pöksyillä :)

Ovat todella laadukkaita! Se hinta (n.70e) kirpaisee alkuun mutta kyllä olen ainakin itse kokenut saaneeni rahoille vastinetta. Nuo eivät ole missään vaiheessa alkaneet edes millään lailla haista mikä on ihme kun puhutaan reenivaatteesta. Jos vaikka joululahjaksi ostaisi itselleen :)

Ootteko samaa mieltä, että treenivaatteet kannattaa käyttää pesukoneessa joka käytön jälkeen pinttymisen ehkäisemiseksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom