Ootteko samaa mieltä, että treenivaatteet kannattaa käyttää pesukoneessa joka käytön jälkeen pinttymisen ehkäisemiseksi?
En mä välttämättä esim. treenihousuja pese joka kerta. Vähän riippuu vaatteesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootteko samaa mieltä, että treenivaatteet kannattaa käyttää pesukoneessa joka käytön jälkeen pinttymisen ehkäisemiseksi?
Housuista kuolaan edelleen BB:n pitkiä trikoita... ovat vain aika arvokkaat, vaikkakin ilmeisen laadukkaat. Pitänee itselle asettaa joku kiva tavoite ja palkita sit sen saavuttamisesta uusilla pöksyillä
Kuka BB FITNESS LONG TIGHT omistaja kertois että onko niissä taskulliset vetoketjut?
Miten pitkät bia brazilin täyspitkät housut ovat, liian pitkälahkeiset 167 senttiselle naiselle?
Ovat todella laadukkaita! Se hinta (n.70e) kirpaisee alkuun mutta kyllä olen ainakin itse kokenut saaneeni rahoille vastinetta. Nuo eivät ole missään vaiheessa alkaneet edes millään lailla haista mikä on ihme kun puhutaan reenivaatteesta. Jos vaikka joululahjaksi ostaisi itselleen
Kappas vaan. Mä olen viikonlopun yli mietiskellyt raaskinko tilata Betterin jazz-pöksyt vai en. Myös ne soft cargopökät kiinnostaisi, voiko niillä ihan treenata salilla vai ovatko liian paksua matskua? Mutta se 70e vaan silti niin kovasti kirpaisee... Vaikkakin tolla diilillä ne saisi periaatteessa melkein ilman postikuluja.Käypäs mun blogissa, sieltä saattaa löytyä betterin vaatteista tykkäävälle kiva yllätys vasemmasta sivupalkista
Kappas vaan. Mä olen viikonlopun yli mietiskellyt raaskinko tilata Betterin jazz-pöksyt vai en. Myös ne soft cargopökät kiinnostaisi, voiko niillä ihan treenata salilla vai ovatko liian paksua matskua? Mutta se 70e vaan silti niin kovasti kirpaisee... Vaikkakin tolla diilillä ne saisi periaatteessa melkein ilman postikuluja.
PS: Tykkään semmoisista treenitopeista, joissa on ommeltu sinne sisälle se liiviosa. Mikä sen englanninkielinen nimi on? Sen liivin.
Tuollaiset topit ovat kyllä yhtä tyhjän kanssa. Mulla on yksi sellainen ja pienellä tuunauksella siitä saattaisi saada tarpeeksi tiukan, että rintavarustus pysyisi jotenkuten paikallaan esim. jalkatreenin tai jonkun ei varsinaista liikkumista vaativan liikuntasuorituksen ajan, mutta ilman tuunaamista on pakko pitää oikeita liivejä alla, etteivät tissini heiluisivat täysin tuetta ympäriinsä. :jahas:Mä taas inhoon näitä! Oma varustus ei mikään järin suuri ole, 70D, mutta tarvitsee kuitenkin tukea jonkun verran, ja koen, ettei noi sisäänommellut liivit tue tarpeeksi. Sit kun saa hyvät liivit päälleen, niin tommosia toppeja on vaikea saada siihen päälle. Joten hammasta purren yritän aina kovasti etsiä toppeja, joissa tota systeemiä ei olisi..