Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Housuista kuolaan edelleen BB:n pitkiä trikoita... ovat vain aika arvokkaat, vaikkakin ilmeisen laadukkaat. Pitänee itselle asettaa joku kiva tavoite ja palkita sit sen saavuttamisesta uusilla pöksyillä :)

Joo mäkin! Mutta samaa mieltä hinnankin suhteen, ei jotenkin kärsi laittaa seitsemääkymppiä treenihousuihin (tai -vaatteisiin ylipäätään) kun halvemmallakin saa. Sillä erotuksella tosin, että ne halvemmat on lähes poikkeuksetta kulahtaneita ja haisevia jo puolen vuoden käytön jälkeen.

Mua on aina ihmetyttänyt, että tuleeko noiden Bia Brazilien kanssa jenkkakahvat? :D Ne kun on sitä one size fits all -mallia. Mitä jos on sieltä kokohaitarin ääripäästä itse? Ja miltä noi tuntuu jalassa? Toinen vaihtoehto BB:n treenihousujen rinnalle ois nimittäin nämä, jos kerrankin aion panostaa.

Miten pitkät bia brazilin täyspitkät housut ovat, liian pitkälahkeiset 167 senttiselle naiselle?

Minä olen 167cm ja Bia Brazilin housut ovat minulle aina hieman liian pitkät. Ostan niitä silti, koska ovat niin hyviä :) Koipia on eripituisia ja pökät voivat olla juurikin sopivat toiselle 167cm lyylille.

Ovat todella laadukkaita! Se hinta (n.70e) kirpaisee alkuun mutta kyllä olen ainakin itse kokenut saaneeni rahoille vastinetta. Nuo eivät ole missään vaiheessa alkaneet edes millään lailla haista mikä on ihme kun puhutaan reenivaatteesta. Jos vaikka joululahjaksi ostaisi itselleen :)

Käypäs mun blogissa, sieltä saattaa löytyä betterin vaatteista tykkäävälle kiva yllätys vasemmasta sivupalkista :)

Käypäs mun blogissa, sieltä saattaa löytyä betterin vaatteista tykkäävälle kiva yllätys vasemmasta sivupalkista :)
Kappas vaan. Mä olen viikonlopun yli mietiskellyt raaskinko tilata Betterin jazz-pöksyt vai en. Myös ne soft cargopökät kiinnostaisi, voiko niillä ihan treenata salilla vai ovatko liian paksua matskua? :rolleyes: Mutta se 70e vaan silti niin kovasti kirpaisee... Vaikkakin tolla diilillä ne saisi periaatteessa melkein ilman postikuluja.

Olen sen verran turhamainen, että kivannäköiset treenivaatteet pitää olla. :) Tietysti myös samaan aikaan mukavat ja hengittävät. Saan myös uusista urkkavaatteista aina ihan ultimaalista innostusta. Lapsellista ehkä, mutta toimii. :dance2: Treenaan yleensä pitkissä trikoissa ja t-paidassa/ topissa. Tosin kaula-aukon pitää olla sellainen, ettei siitä paista sisälle vaikka vähän kumarteleekin. Tänään viimeksi kävin hypistelemässä Better Bodies'n trikoita, mutta se 80 e tuntuu vaan opiskelijasta vähän...pahalta..

Kappas vaan. Mä olen viikonlopun yli mietiskellyt raaskinko tilata Betterin jazz-pöksyt vai en. Myös ne soft cargopökät kiinnostaisi, voiko niillä ihan treenata salilla vai ovatko liian paksua matskua? :rolleyes: Mutta se 70e vaan silti niin kovasti kirpaisee... Vaikkakin tolla diilillä ne saisi periaatteessa melkein ilman postikuluja.

Vois kuvitella että cargo pantit ovat aika paksut koska ovat 93% puuvillaa ja 7% lycraa. Mulla on baggy soft pantit ja ne on aika ohkaiset ja hyvät salilla ja niissä on 69% puuvilla, 25% polyesteriä ja loput lycraa. Ehkä ne cargot on enemmän salin ulkopuolelle? Tai toki salillekin jos tykkää perse märkänä treenata :D

Juuri nyt en jaksa alkaa käymään läpi näitä kaikkia sivuja, joten pyydän että jos jollain on suositella jotain hyviä nettilinkkejä naisten treenivaatteita myyviin verkkokauppoihin, niin olisin kiitollinen. Muihinkin merkkeihin, kuin Bia Brazil ja Better Bodies. Myös ulkolaiset käyvät, vaikka noi tullimaksut eivät kauheasti houkuta.

PS: Tykkään semmoisista treenitopeista, joissa on ommeltu sinne sisälle se liiviosa. Mikä sen englanninkielinen nimi on? Sen liivin.

^

Ai nii.Sit mulla on vielä sellainen "ongelma", että mun nännit jöpöttävät ihan koko treenin ajan ja ne eivät meinaan ole ihan pienimmästä päästä. On vähän kiusallista, kun niitä tuijotetaan salilla. Jossain muussa tilanteessa asia ei niin häiritsisi. Se on yksi syy, miksi käytän urheiluliivien lisäksi treenitoppeja, joissa on sisäänommeltu liivi. Tästä huolimatta ne nännit erottuvat.

Oisko suositella mitään paksumpaa urheiluliiviä vai pitääkö tässä alkaa käyttämään jotain pehmustettuja imetysliivejä? En oikein haluaisi alkaa tunkemaan sinne liivin sisään mitään paperiakaan.

PS: Tykkään semmoisista treenitopeista, joissa on ommeltu sinne sisälle se liiviosa. Mikä sen englanninkielinen nimi on? Sen liivin.

Mä taas inhoon näitä! Oma varustus ei mikään järin suuri ole, 70D, mutta tarvitsee kuitenkin tukea jonkun verran, ja koen, ettei noi sisäänommellut liivit tue tarpeeksi. Sit kun saa hyvät liivit päälleen, niin tommosia toppeja on vaikea saada siihen päälle. Joten hammasta purren yritän aina kovasti etsiä toppeja, joissa tota systeemiä ei olisi..

Mä taas inhoon näitä! Oma varustus ei mikään järin suuri ole, 70D, mutta tarvitsee kuitenkin tukea jonkun verran, ja koen, ettei noi sisäänommellut liivit tue tarpeeksi. Sit kun saa hyvät liivit päälleen, niin tommosia toppeja on vaikea saada siihen päälle. Joten hammasta purren yritän aina kovasti etsiä toppeja, joissa tota systeemiä ei olisi..
Tuollaiset topit ovat kyllä yhtä tyhjän kanssa. Mulla on yksi sellainen ja pienellä tuunauksella siitä saattaisi saada tarpeeksi tiukan, että rintavarustus pysyisi jotenkuten paikallaan esim. jalkatreenin tai jonkun ei varsinaista liikkumista vaativan liikuntasuorituksen ajan, mutta ilman tuunaamista on pakko pitää oikeita liivejä alla, etteivät tissini heiluisivat täysin tuetta ympäriinsä. :jahas:

Mulla on tuolla alla koko ajan toiset urheiluliivit eivätkä ne häiritse lainkaan. Se, että treenitopissa ei ole sisäänommeltua liiviä ja siellä alla läyttää vaan yksiä liivejä, ei tunnu hyvältä. Rinnat eivättunnu tukevilta ja sitten ne nännit jöpöttää entistäenemmän :(

Olen tähän saakka treenannut collegehousuissa tai verkkareissa, mutta jostain syystä tekee mieli kokeilla jotain trikoita. Tai mitä ne nyt sitten nykyisin on nimeltään, en ole oikein näistä nimityksistä perillä. Mut siis sellaiset kokonaan kireät, ei mitään jazzlahkeita. Tilasin jotkut SOCin semmoiset, kun olivat aika halpoja. Ei se nyt iso menetys ole, jos eivät miellytäkään. Olisin halunnut sellaiset ihanan pirtsakat ampiaisen väriset, mutta niitä ei ollut, joten otin mustat.
Yläosana oon käyttänyt joko t-paitaa tai sitten vanhaan kunnon punttisikatyyliin tuunattuja collegepaitoja, eli kaikki resorit hiiteen ja hihoja saksilla lyhyemmäksi.
Alle kahdet urheiluliivit, toiset kaarituella ja topatulla kupilla ja toiset jotkut kireät, mitkä vetää paketin kireälle ja kasaan. Ja estää niitä nännejä pojottamasta ihan koko aikaa...ehkä... :face:

Mulla on SOCin trikoot olleet käytössä reilu puoli vuotta, ja ovat olleet positiivinen yllätys! Oon tykännyt niistä paljon enemmän, kun aiemmin käyttämistäni Niken, Asicsen yms trikoista. Istuvat mun kropalle paremmin kuin mitkään aiemmin käyttämäni trikoot. Ja olivat vielä edulliset! :)

Itse käytän better bodiesin trikoita ja urheilutoppeja. Vieläkään en ole löytänyt kunnollisia urheilurintsikoita, ehkä myös siksi etten ole halukas satsaamaan liiveihin niin paljoa kuin noihin trikoisiin. Ehkä väärä paikka tinkiä, mutta minkäs teet :D

Minulla on treenivaatteet kaikki H&M:ltä....
Urheilen lähes joka päivä, en mitenkään pärjäisi yksillä vaatteilla! Siksi minulla on iso pino halpisvaatteita, raaskii käyttää, hikoilla ja heitellä pesuun. Joskus minä pieni syntinen ihminen laitan pesussa huuhteluainetta mikä ei varmasti tee niille mitään hyvää ainakaan, mutta tuoksu on ihana! Hyi mua!

Kiitos jollekulle joka vinkkasi täällä Gina Tricotin urheiluliiveistä, kävin huvikseni katsomassa millaisia ne on (mahtavia) ja ilokseni löysin niitä alennusmyynnistä 5e/kpl! Samoin urheilutopit oli kaikki 5e alerekissä, saapi arvata kuka rohmusi niitä kaikissa eri väreissä....
Hemmottelin itseäni myös ostamalla uudet Adidaksen kengät jumppaan/salille, edelliset olikin 15v. vanhat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom