Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
intersportin alessa on hyvänmallista adidaksen jumppahousua,
jossa käännettävä vyötärö ja halkiot.
Ostin itelle ja ovat ihanat!Sopivan korkuiset lantiosta ja pituus juuri mainio
tälläselle 170 cm pimulle :thumbs:

Röhnisch on laadultaan kyllä loistava. Monaasti olen huomannut kuinka kannattaa panostaa laatuun.
Olen aina myös tykännyt Niken vaatteista. Better bodies on myös yksi suosikki merkeistäni.
Toisaalta taas aika vähän ostan merkki vaatteita,olen onnistunut aina löytämään hyvin edullisia ja mukavia vaatteita milloin mistäkin.Hyvä tuuri kenties. Kunhan istuu hyvin ja hengittää edes jotenkuten niin niskaan vaan.:)

Tein just inventaarion mun urheiluvaatteille ja lopputulos oli se, et en osta AINUTTAKAAN uutta treenitoppia piiiiitkään aikaan. Kyllähän niit tarvii mut joku raja sentään. :jahas:

Mun suosikkimerkki on ehdottomasti Nike, tolta merkiltä löytyy hyviä ylä- ja alaosia. BBn treenitopeista on löytyny muutamia tosi hyviä malleja, mut niiden housuista en tykkää. Kangas on tosi ohutta ja menee ainakin mulla helposti tosi huonon näköiseksi.
Peak Performancen kanssa on just toisin päin, ko. merkin treenitopit ahdistaa mua suunnattomasti mut housut taas on aivan kuin mulle tehtyjä. Yhdet mun lempparihousuista on Peakilta, vm. -02. :lol2:Väri on säilyny hyvänä eikä housut oo pahemmin kuluneetkaan.

Itse olen viime aikoina ihastunut nimenomaan Peak Performancen paitoihin, kerrankin jossakin on tarpeeksi pituutta. Tuntuu että Niken ynnä muiden paidat jää mulla napapaita-pituisiksi. Tykkään tosin Peakin housuistakin, tuli äskettäin hankittua aivan mahtavat treenihousut. Urheiluvaatekaappi senkun kasvaa. :)

Nike on kyllä munkin ehdoton ykkösmerkki! Varsinkin Niken Studio-sarja on ahkerassa käytössä. Lisäksi oon tykännyt Brasil Sulin ja Bia Brazilin treenihousuista. Useammat eri mallit löytyy kaapista ja kaikki istuu hyvin ja tuntuu sekä näyttää hyviltä! :) Noiden merkkien treenipaidoista en oo pitänyt yhtään, aivan liian lyhyitä ja paljastavia. Inhottaa, jos pitää ohjatessa keskittyä siihen, ettei vain vilauttele siellä edessä huomaamattaan. :curs:

Nike on kyllä munkin ehdoton ykkösmerkki! Varsinkin Niken Studio-sarja on ahkerassa käytössä. Lisäksi oon tykännyt Brasil Sulin ja Bia Brazilin treenihousuista. Useammat eri mallit löytyy kaapista ja kaikki istuu hyvin ja tuntuu sekä näyttää hyviltä! :) Noiden merkkien treenipaidoista en oo pitänyt yhtään, aivan liian lyhyitä ja paljastavia. Inhottaa, jos pitää ohjatessa keskittyä siihen, ettei vain vilauttele siellä edessä huomaamattaan. :curs:

Mäkin tykkään Nikestä. Sillä löytyy myös perusarkeen ja oleiluun mukavia ja hyvännäköisiä vaatteita. Nikefanituksen huomasin tänään, kun olin lähdössä ulos ja kaikki sukkia ja alusvaatteita lukuunottamatta oli Nikeä :D Tykkään kyllä myös adidaksesta, röhnischista ja henkka&maukaltakin löytyy joskus oivia urheiluvaatteita. Better Bodies-kamat näyttää kanssa upeilta mutta omaan vaatekaappiin en ole vielä niitä saanut. Lisäksi satunnaisesti ostelen Pumaa ja Peak Performancea jumppailuun. Olen muutenkin aikas hulluna urheiluvaatteisiin mutta niihin saisikin kyllä uppoamaan rahaa jos vain aina hentoisi laittaa...

Itse olen viime aikoina ihastunut nimenomaan Peak Performancen paitoihin, kerrankin jossakin on tarpeeksi pituutta. Tuntuu että Niken ynnä muiden paidat jää mulla napapaita-pituisiksi.

Heh, tässä just huomaa kuin erilaisia ihmiset on mittasuhteiltaan.:)
Mulla on aikas lyhkänen selkä joten noi Niken paidat on mulle kuin tehty, mut esim. just Peakin topit on semmosia mekkoja.
Mut vaikka mulla lyhyt yläkroppa onkin, niin Brasil Sulin ja Bia Brasilin treenitoppeja en suostu julkisesti käyttään. Ei niissä voi olla mitenkään päin, ainakaan jos ei oo valmis esittelee joko rintavarustustaan tai vatsaansa julkisesti. Tai sit mä oon niin levee et se vie niistä topeista sitä pituutta, mikä ei tietenkään voi olla mahollista...:D

Niken uudet paidat (siis tänä vuonna tehdyt) on ainakin pääpiirteittäin pidempiä helmoistaan kun aiemmin, mikä on hyvä. Meillä duunissakin Nikeä paidat, kuten Aurora sanoi niin ei ole kiva vilautella ohjatessaan, ei napaa eikä muutakaan. ;) Mut on kyllä "myyty" Nikelle, en osta enää muuta merkkiä lukuunottamatta noita bahian kuteita.

Moon sellainen ihminen, että paidalla pitää olla kunnolla pituutta. Pitää pystyä venkslaamaan vaikka missä asennossa ilman, että vilauttelee. Ja se löysyys, en siedä kireitä treenipaitoja enkä spagettiolkaimisia. Housuihin panostan aina (esim. juoksutrikoot saa maksaa yli sata euroa ja juoksushortsit seitsemänkymppiä) mutta paidoissa pihistän - rakastan isoja bändipaitoja ja ne päällä yleensä sitten treenaan. Eihän ne mitään hengitä, mutta kyllä juoksulenkki tai punttitreeni onnistuu aina paljon paremmin jos päällä on vuosia vanha ja ummehtunut lempparibändin risa t-paita kuin joku superslimmi uberkallis tekniikkatuote :D
Lempparimerkki on.. Adidas, Nike ja Röhnisch.

Itse uskon myös Niken hoivaan itseni, kun treenaan.
Mulla on myös Piruetin, Adidaksen, Röhnischin, Davidin (ehdoton lemppari ennen!), Peakin ja Reebokin treenivaatteita...Myös USAPron housut, paita ja takki löytyy, jotka kylläkin on vähän oudon mallisia, tai väärän kokosia...muutakin löytyy, mutta en äkkiseltään muista mitä.

Jos vaan olis varaa ja tilaa kaapissa, olisi urheiluvarastoni varmaan huomattavasti suurempi :D

Mistä löysät collegehousut? Mielellään leveällä vyötärökaistaleella niin sopii naisihmisellekin vähän paremmin. Tällä hetkellä käytössä olevat (miesten malli h&m, ei myydä enää) vetelee viimeisiään.. Tilasin juuri h&m:lta uudet miesten collegehousut, mutta tietenkin ne oli erilaiset kuin nuo aiemmat. Eli siis kapeammat ja huonot päällä. Lisäksi haussa hiaton tarpeeksi pitkä treenitoppi, jossa kaula-aukko mahdollisimman pieni. Urheiluliikkeistä en oo löytänyt mitään mitä haluaisin päälleni laittaa... tiukkoja fitnesskissahousuja ja järkyttävän avaria kaula-aukkoja :jahas:

Hihhei! Ostin alennusmyynnistä uuden niken topin, sekä juoksuhousut ja collarit. Nyt kelpaa urheilla taas.

järkyttävän avaria kaula-aukkoja :jahas:

Tämä on kyllä ärsyttävä juttu treenivaatteissa. Tee siinä jotain kulmasoutua, kun rintavarustus tursuu topista :jahas:. Minulla on onneksi muutama ohut pienikaula-aukkoinen toppi, joiden päällä avarammatkin menee kerrostettuna.

Tälläkin hetkellä Nikellä taitaa olla myynnissä ohuita hihattomia aluspaitana myytäviä ihonmyötäisiä toppeja, joissa on pieni pyöreä kaula-aukko. Värejä ei ole paljon, mustaa, valkoista, ehkä harmaata. Olen nähnyt ainakin Stokkalla ja Niken myymälässä Kampissa, ovat pahvirasioissa eikä välttämättä esillä (ripustimella tai mallinukella) lainkaan. Mutta nämä ovat ässiä kerrostamisessa, joko liivitoppi alle tukemaan tai avara mutta tukeva treenitoppi päälle. Pituuttakin topissa on mukavasti.

Mistä löysät collegehousut?

Ääh. Pitänee kaiketi siirtyä vain juoksutrikoisiin kohta, kun kaikki muut housut valuu. Raivostuttavaa koko ajan nostella.

Collegehousuja on ollut esim. Espritillä ja takuuvarmasti R-collectionilla. Jotkut ohuet puuvillapökät mulla on myös Sokkarilta... Iconin?

Mun uusimmat housut on H&M:ltä, kaverilla on samanlaiset ja sille ne on melko löysät. Mulle ne on kohtuutiukat polviin asti sattuneesta syystä. :rolleyes: Mutta leveä vyötärökaistale, ihanasti pysyy jalassa ja joustavat kunnolla. Lahkeissa säädettävät kuminauhat, että saa lörppälahkeet tai poissanilkoista-lahkeet.

Kävin tänään pyörimässä muutamassa urheiluliikkeessä, ihania syksyn uutuuksia kaupat pullollaan! Olisi tehnyt heti mieli ostaa vaikka mitä. Hakusessa olisi muun muassa polvi-pituiset treenihousut, toppi sekä collegehousut.
... Palkkapäivää odotellessa! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom