Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nike on kyllä munkin ehdoton ykkösmerkki! Varsinkin Niken Studio-sarja on ahkerassa käytössä. Lisäksi oon tykännyt Brasil Sulin ja Bia Brazilin treenihousuista. Useammat eri mallit löytyy kaapista ja kaikki istuu hyvin ja tuntuu sekä näyttää hyviltä! Noiden merkkien treenipaidoista en oo pitänyt yhtään, aivan liian lyhyitä ja paljastavia. Inhottaa, jos pitää ohjatessa keskittyä siihen, ettei vain vilauttele siellä edessä huomaamattaan. :curs:
Itse olen viime aikoina ihastunut nimenomaan Peak Performancen paitoihin, kerrankin jossakin on tarpeeksi pituutta. Tuntuu että Niken ynnä muiden paidat jää mulla napapaita-pituisiksi.
Piti kauan miettiä, että miksi sana näyttää omituiselta.. :lol2:....Lisäksi haussa hiaton .....
järkyttävän avaria kaula-aukkoja :jahas:
Mistä löysät collegehousut?
Ääh. Pitänee kaiketi siirtyä vain juoksutrikoisiin kohta, kun kaikki muut housut valuu. Raivostuttavaa koko ajan nostella.
Ääh. Pitänee kaiketi siirtyä vain juoksutrikoisiin kohta, kun kaikki muut housut valuu. Raivostuttavaa koko ajan nostella.