Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
En oo laiha en, mutta ainoastaan juoksutrikoot pysyy paikoillaan. Hennesin halpistrikoot valuu pahiten, samaten puman yhdet housut. Enpä tiedä, kun tuntuu muutenkin housujen kanssa että vyötäröltä on liian isoja, mutta sitten pienempi koko on liian pieni reisistä. Mut toisaalta kun nuo housut valuvatkin reisien kohdalta..

En oo laiha en, mutta ainoastaan juoksutrikoot pysyy paikoillaan. Hennesin halpistrikoot valuu pahiten, samaten puman yhdet housut. Enpä tiedä, kun tuntuu muutenkin housujen kanssa että vyötäröltä on liian isoja, mutta sitten pienempi koko on liian pieni reisistä. Mut toisaalta kun nuo housut valuvatkin reisien kohdalta..

Suosittelen omasta kokemuksesta (tasapaksu pökkelö, mutta reisissä löytyy:rock:) Salomonin XAraid trikoita. Itellä löytyy kahdet täyspitkät ja yhdet 3/4 mittaset. Maksaa about varmaan jossain 65€ kieppeillä (täyspitkät). Laatu maksaa ja voin kertoa, että ei mene pesussa miksikään! Materiaali on teknistä, kunnon napakkaa Lycraa. Polvitaipeissa ventilaatiot ja joustot. Talvella käytän näitä myös "välihousuina" pyöräillessä, hiihtäessä ja tietenkin juostessa :D

Edit. Vyötärökiristyskin löytyy;)

Itseasiassa noissa hennesin trikoissa on kiristysnauha mutta ne pitäisi vetästä tuonne kainaloon asti ja kiristää sinne, jolloin ne ehkä saattas yhen jumpan pysyä siellä :D

Kiittis vinkistä Framboise, kyllä mä oon jo vähän luopunutkin toivosta että edullisia ja hyviä housuja jostain löytäisin. Kai pitää sitten panostaa, mutta ei se mitään, kun paidoista sitten pihistän. Nytkin lempparitreenipaidat on jotain kolmen euron aletoppeja.

Eipäs mitään :) Ilo jakaa vinkkejä. Mulla on vanhimmat noista varmaan 4vuotta vanhat ja tosiaan ei ole mennyt miksikään!

Itekki suosin jazzhousuja yms. painijaselkätoppeja, mutta haluaisin hankkia uusia. Mistä hankitte esimerkiksi noita Better bodies- tuotteita? Itse olen etsinyt lähinnä uutta urheilutoppia painijaselällä mm. Intersportista ja muista urheiluliikkeistä, mutta tuloksetta. Wrange ilmeisesti ainakin myy kyseisiä tuotteita, mutta asun itse lähinnä Rovaniemellä, joten olisi luotettava postimyyntiin...

Sama ongelma valuvissa housuissa täällä!
Aina ostanut "laadukkaita" trikoita, mutta korkea hintakaan ei aina auta. Tein ekat housut pari vuotta sitten ilman kaavoja vanhojen, muuten hyvänmallisten housujen mukaan, mutta tein vyötäröstä tosi paljon kapeamman ja haarakorkeudesta lyhyemmän. Istuvat todella hyvin eikä hinta tosiaan kirpaissut :)

Kannattaa kokeilla ommella itse, kun ei tee taskuja, laskoksia ym. hifistelyjä, ei tarvi ommella kun suoraa saumaa! Toppeja en jaksa itse tehdä, liikaa saumoja ja käänteitä. Yleensä salille tulee laitettua joku pirteän värikäs, hihaton toppi ja siihen päälle ohut huppari ym. kunnes lihakset lämpenee ja hupparin voi heittää odottamaan venyttelyä.

Vaikka tärkeintä on tietenkin vaatteiden käytännöllisyys treeniä ajatellen, itse saan energiaa kivoista ja kauniista treenivaatteista!

mun mielestä hyvät treenihousut on puman sellaiset pussimaiset housut joissa on kiristysnauhat pultuissa ja vyötäröltäkin saa kiristettyä, ne hengittää aika hyvin. ja kesällä kun on lämmintä niin tietysti sortsit ( itseltä löytyy adidaksen jotka istuvat aika hyvin )

etsin hyviä t-paitoja ja toppeja. yksi puman t-paita löytyy ja se on ihan hyvä kun on aika hengittäväkin vielä :) mutta ainut huonopuoli siinä on että kun nyrkkeilyssä me mennään alkulämmittelyssä esim. karhunkävelyä niin se valahtaa aina korviin :D

Itekki suosin jazzhousuja yms. painijaselkätoppeja, mutta haluaisin hankkia uusia. Mistä hankitte esimerkiksi noita Better bodies- tuotteita? Itse olen etsinyt lähinnä uutta urheilutoppia painijaselällä mm. Intersportista ja muista urheiluliikkeistä, mutta tuloksetta. Wrange ilmeisesti ainakin myy kyseisiä tuotteita, mutta asun itse lähinnä Rovaniemellä, joten olisi luotettava postimyyntiin...

Ari Kokkosen sivuilta voi tilata Better Bodies vaatteita, ja ymmärtääkseni sieltä löytyy koko 2008 mallisto, laita vaan sähköpostia menemään mitä haluut niin ne vastaa :)

Myös SportHeavy myy jotain BB vaatteita :)

Sovittelin Prismassa Better bodies housuja kun olivat vielä alennettukin. Olihan ne ihan kivat, mutta enpä tiedä. Tuntui sellaisilta nekin, että alkaa valua. Joku ihme kammo muodostunut jo tuosta. :D Niken juoksutrikoita pitäisi vielä käydä kokeilemassa, mutta ei hitto 60euroa trikoista eieieiei, farkuistakin 60euroa on jo liikaa mun budjetilla.

Sovittelin Prismassa Better bodies housuja kun olivat vielä alennettukin. Olihan ne ihan kivat, mutta enpä tiedä. Tuntui sellaisilta nekin, että alkaa valua. Joku ihme kammo muodostunut jo tuosta. :D Niken juoksutrikoita pitäisi vielä käydä kokeilemassa, mutta ei hitto 60euroa trikoista eieieiei, farkuistakin 60euroa on jo liikaa mun budjetilla.

Kipaisepas nyt takaisin sinne Prismaan ja kokeile niitä Salomonin juoksutrikoita;) Ps. Nekin alennuksessa

Hehe. Hypistelin salomoneja kyllä, mutta ei parane sovittaa ettei joudu ostaan niin kalliita, jos ne onkin sit niin hyvät :D Tai no niiden kohdalla oon vähä ootellu, että alentais lisää, kun ne on kaiketi ollu jo vähän kauemminkin alennettuna.

Etsin threadiä jossa on keskustelua Bahianetstoresta, mutten löytänyt.

Kysytään sitten täältä: kauanko muilla on sieltä tilaamien vaatteiden lähettäminen kestänyt?

Olen kärsimätön, viikko on mielestäni aivan liian pitkä aika.

Mä tykkään better bodiesin vaatteista ja nyt tilasin ekaa kertaa Bahialta puseron ja housut ... pusero on aika rohkee, mutta housuista tykkään (Brasilsul) ja vajaa viikko meni tulossa ... maksu ennakkoon. Aattelin ostaa seuraavat salivaatteet vasta Floridan matkan jäläkeen (3 vkoa tammikuussa) ku kuvittelen et sieltä löytys hurjasti hienoja vaatteita ... mun matkalaukku on jo mielikuvissa täynnä salivaatteita :hyper:

Mia-tuote

Oletteko käyttäneet Mia-tuotteen treenivaatteita? Netistä löytyy kuvasto ja siellä on monenlaisia treenihousuja, -paitoja ja -toppeja. Tekis mieli tilata tai matkustaa Tampereelle sovittamaan, mutta olen töissä aina kun liike on avoinna. :(

Hei! Onko kellään tietoa onko Tukholmassa Better Bodies -myymälää? Yritin netistä metsästää, mutten löytänyt kuin Suomen jälleenmyyjät...

Oletteko käyttäneet Mia-tuotteen treenivaatteita? Netistä löytyy kuvasto ja siellä on monenlaisia treenihousuja, -paitoja ja -toppeja. Tekis mieli tilata tai matkustaa Tampereelle sovittamaan, mutta olen töissä aina kun liike on avoinna. :(

Jos tarkoitat tilaamisella etäkauppaa niin silloinhan sulla on 14vrk vaihto- ja palautusoikeus. Rahaahan se toki vaatii, jos haluaa tilata samaa tuotetta paria kokoa vaan sovittamisen vuoksi, mutta mahdollista se siis on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom