Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Jalassa sensijaan yleensä lökärit, verkkarit & colleget tms. Mutta kyllä nekin varmaan vaihtuu piukkoihin treenipökiin kunhan paino tippuu +10 kg.

.

Mulla taas yleensä tiukat juoksucaprit ja löysä paita. Jalat on mun ongelma-alue ja pystyn tarkkailemaan kuntoa hyvin kun on tiukat housut. Löysä paita siksi että oon tottunut aina pitämään esim. kiipeillessä ja futista pelatessa sellasta.

Tiukahko vaatelinja täälläkin päin...
Tykkään pitää hyvin istuvia jumppahousuja ja toppeja. Nätit vaatteet lisäävät ainakin itsellä hyvää trenifiilistä!:)

Täällä reenataan kyllä melkoisissa rytkyissä. Rennot (ei tiukat, hyi) mustat housut, hihaton toimiva toppi, huppari ja huivi kuuluvat vakiovarustukseen. Jos ei ole pitkää paitaa ja huivia niin on kuin alasti olisi. Mutta nämä on näitä tottumiskysymyksiä. Henk.koht mulle on ihan sama, mitä merkkiä vaatteet on tai kuinka muodinmukaiset, kunhan ovat kivat päällä eivätkä kinnaa mistään. Juuri tarkastelin lempparireenihousuja ja huomasin, että kohta ratkeavat pyllystä. Pakko siis mennä shoppailemaan, inhoon! :curs:

Mä tykkään kanssa treenata tiukoissa vaatteissa. Päällä aina mustaa…mustat treenihousut ja yleensä musta painijaselkäinen toppi.

Varsinkin vielä kun on tuota fläbää vatsalla turhan paljon, niin jos laitan löysän paidan päälle, niin musta tuntuu että peilistä katsoo hirvee ryhävalas. Olemus on entistä tukevampi. :(

Mulla on kaapit täynnä kaikkia ihania treenitoppeja, värikkäitä ja kireitä. Odotan vain, että saan kroppaa sen verran kuntoon ja lähinnä jenkkiksiä pois että kehtaan laittaa niitä päälle. :whip:

Mä tykkään kanssa treenata tiukoissa vaatteissa. Päällä aina mustaa…mustat treenihousut ja yleensä musta painijaselkäinen toppi.

Varsinkin vielä kun on tuota fläbää vatsalla turhan paljon, niin jos laitan löysän paidan päälle, niin musta tuntuu että peilistä katsoo hirvee ryhävalas. Olemus on entistä tukevampi. :(
Juuri näin, aivan samaa mieltä! :thumbs:

Vielä noista vaatteista: Käytättekö better bodies-kuteita? Onko hyviä?

Rrrrrakastan mun BB-salihousuja! Sellaiset "perusjazzhousut" mustana, missä menee strategisesti kaksi valkoista raitaa. Näyttää kauniin kaaren reidessä ja pyllyssä. Uuh.. Materiaalikin on mieletön.

Vielä noista vaatteista: Käytättekö better bodies-kuteita? Onko hyviä?

Käytän jotain. Rintsikat (joita ei enää saa, korjatkaa jos olen väärässä koska haluaisin niitä lisää..) on aivan parhaat, toppeja mulla on 2 joista molemmat aika paskaa materiaalia (en aio tilata niitä enää), sellaista löysää ja ohutta vaikka kuvissa näyttivät ihan hyviltä. BB:n Jazzarit samoin, napakasta ei voi enää bahian vaatteiden jälkeen kyllä puhua.. No hupparit on ok, mutta niitä en käytä salilla, vaan lähinnä duunissa ja ulkoillessa.

Voiko joku suositella hyvää vaatemerkkiä jos nimenomaan ei ole päärynävartaloinen? Mulla on se ongelma että mulla ei pahemmin ole lantiota joten en tarvitse housuja jotka olisi leveämmät lantiosta ja reisistä. Sitten mun yläkroppa on itse asiassa usein numeroa suurempi... Siinä vaiheessa kun löydän paidan joka istuu rintakehästä, se on yleensä vyötäröstä liian iso. :( Eli pitäisi löytää sellainen leikkaus, joka ei aiheuta hengenahdistusta. Varsinkin jos (toivon mukaan) saan selän ja olkapäät kasvamaan niin mistä hemmetistä mä sitten ostan vaatteita?? :eek:

Toissapäivänä tuli postissa uusia, iiihania treenivaatteita Bahialta :hyper: Oon aina sanonut, että miksi ostaa jotain sikakalliita vaatteita salille, kun samanlaisia saa hennesistä parilla kympillä. Väärässä olin! Kyllä kannatti maksaa jokainen euro noista uusista kuteista! Housujen ja toppien matsku on ihanan tuntuinen ja napakka päällä ja vaikuttaa todella kestävältä! Ihan eri luokkaa kuin h&m:n lurppavaatteet :D Suosittelen!

Bahian treenihousut on ihania! Tosi sellaista napakkaa ja 'muotoilevaa' kangasta ;), tykkään! Voi kun raskiskin ostaa jotkut uudetkin :)

Pari BB:n paitaa ostin juuri kun entinen treenipaita oli jo niiiin kulahtanut...aika lurppaisia ainakin nuo kyseiset BB:n paidat, mutta eiköhän ne nyt jonkin aikaa mene, pääasia että malli on mulle sopiva, kun aika vaikee välillä löytää istuvia treenipaitoja.

Mulla on alkanut tulla addiktio taas urheiluvaatteisiin. En edes uskalla laskea monetko verkkarit olen tämänkin vuoden puolella ostanut... viimeksi torstaina ison kassin kanssa tulin Stadiumista kotiin.. Siltikin salilta kaapista löytyy aina ne "huonommat" verkkarit ja paidat :rolleyes:

Käytän jotain. Rintsikat (joita ei enää saa, korjatkaa jos olen väärässä koska haluaisin niitä lisää..) on aivan parhaat, toppeja mulla on 2 joista molemmat aika paskaa materiaalia (en aio tilata niitä enää), sellaista löysää ja ohutta vaikka kuvissa näyttivät ihan hyviltä. BB:n Jazzarit samoin, napakasta ei voi enää bahian vaatteiden jälkeen kyllä puhua.. No hupparit on ok, mutta niitä en käytä salilla, vaan lähinnä duunissa ja ulkoillessa.

BB:n rintsikoita löytyi ainakin Treen Prismasta vielä. Ne on kyllä ihan äkyttömän hyvät!! Se toppikin on ok, mutta tarvii varmaan yhtä kokoa liian pienen, kun mitä normaalisti käyttäis, et olis tarpeeksi tukeva :D

Mulla on alkanut tulla addiktio taas urheiluvaatteisiin.

Itekkin samantapasta huomannu, jostain kumman syystä aina eksyy urheilukauppoihin, vaikka ihan muualle ois pitäny mennä :) Mutta ainakin mie löydän treenivaatteita helpommin kun normi vaatteita, joten miksen siis ostaisi ;)

Itekkin samantapasta huomannu, jostain kumman syystä aina eksyy urheilukauppoihin, vaikka ihan muualle ois pitäny mennä :) Mutta ainakin mie löydän treenivaatteita helpommin kun normi vaatteita, joten miksen siis ostaisi ;)

Näin juuri! On se kumma kun ne urheiluvaatteet lähes aina istuu hyvin päälle ja "normi"vaatteet ei :jahas:

Täällä yksi piiitkään vain sivustaseuraajana pysytellyt kaipaa apua treenivaate shoppailuun! :)
Oon lähdössä piakkoin Tukholmaan ostosreissulle ja oon yrittäny googlailla ja täällä söörtsäillä vinkkejä mistä löytäis hyviä treeni- ym vaatteita, esim. Gasp ja Better Bodies. Olisko jollakin "maailmanmatkaajalla" hyviä vinkkejä mistä löytyy, kun shoppailuaika Tukholmassa on kuitenkin niin rajallinen päämäärättömään kiertelyyn ja etsiskelyyn... Ja tietty muitakin edullisia "löytöpaikkoja" haussa, joten vinkkiä tänne... :worship:

Huh, eka posti kirjotettu tänne, vaikka useamman vuoden oon jo ollu mukana ahkerana, mutta hiljaisena lukijana, parillakin eri nimimerkillä... :rolleyes:

Voiko joku suositella hyvää vaatemerkkiä jos nimenomaan ei ole päärynävartaloinen? Mulla on se ongelma että mulla ei pahemmin ole lantiota joten en tarvitse housuja jotka olisi leveämmät lantiosta ja reisistä. Sitten mun yläkroppa on itse asiassa usein numeroa suurempi... Siinä vaiheessa kun löydän paidan joka istuu rintakehästä, se on yleensä vyötäröstä liian iso. :( Eli pitäisi löytää sellainen leikkaus, joka ei aiheuta hengenahdistusta. Varsinkin jos (toivon mukaan) saan selän ja olkapäät kasvamaan niin mistä hemmetistä mä sitten ostan vaatteita?? :eek:

Itse H-vartaloisena (kohta V-vartaloisena :) ) suosittelen lämpimästi Piruetin vaatteita, koska heillä myynnissä esim. balettitanssijoiden trikoita. Tanssijathan usein ovat melko tikkusuoraa ja lihaksikasta mallia. Piruetin vaatteet ovat tosi laadukkaita: pisimpään käytössä olleet trikoot ovat olleet jo 10 vuotta tosi ahkerasti päällä (no ok, ne on jo lenkkikäytössä, eli ovat vähän nukkaantuneet...) ja 3 vuotta sitten ostetut ovat kuin uudet. Hintakaan ei päätä huimaa: eivät halvimmasta päästä, mutteivät ökyhintaisiakaan. Materiaalit yleensä hengittäviä ja ammattikäyttöön tarkoitettuja.

Piruetilla on myös nettimyymälä.
http://www.piruetti.fi/

terkuin
sini

Mä käytän reenatessa aina ihan vaan t-paitaa ja jotain jazz-housuja tms. Joskus hyvin harvoin toppeja, tosin mä en oikein tunne oloani hyväksi tiukoissa salivaatteissa. Niukempi ja tiukempi yläosa olis kyllä t-paitaa parempi, kun hikoaa oikein kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom