Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän täällä on paljon mimmejä jotka tunnustautuu treenaavansa löysissä vaatteissa ja college-paidassa. Itsekin olen sellainen, tosin en kyllä mitään tuplavarustuksia pidä. Tiukoissa vaatteissa treenaaminen on kiusallista, ei sillä että kukaan mua tuijottelisi, mutta tulee sellainen makkarankuori olo ja treenaamisesta ei tule mitään kun alkaa naurattamaan aina kun erehtyy peiliin kattomaan.

Ja tällä tarkoitan että onko kellään "Hulkin tapaista"-pukeutumista treenatessa? :rolleyes:

Ni tuli vaan mieleen että treenaako kukaan "väljemmissä" vaatteissa vai tykätäänkö enemmän vartaloa nuolevista "naisellisista" vaatteista?

Vähän treenin mukaan. Penkkipäivinä mulla on yleensä löysät aivan ylipitkät olivat-joskus-valkoiset verkkarit ja joskus T-paita. Jalkatreeni vaatii tiukat joustavat housut, jotka pysyy paikoillaan eivätkä tuota ylimääräistä vastusta esim. kyykkyyn.

Hulkkimaista kerrospukeutumista en suosi, koska olen ihan hikipossu ja lihakset pysyvät lämpiminä kun niitä käyttää. ;) Nimim. älkää taas sulkeko sitä ikkunaa kun happi loppuu... Jos joskus saan vatsalihakset kondikseen, saatan jättää paidankin kotiin ja siirtyä treenaileen jollain topilla. :D

mie tarttisin pronaatiopohjalliset, kun on tuota ylipronaatiota, lääkäri kertoi oliko se nyt vuos tai kaks sitten. yhdet holvin alle laitettavat ostin mut ne on huonot...harmi kun ne kunnon pohjalliset on niin kalliita...

ite tykkään treenata tiukat topit päällä jotta rinnat ei hyllyis liikaa...kerrospukeutumista yritän välttää, hikoilen myös kuin possu ;)

Itse tykkään treenailla suht kireissä vaatteissa ihan siitä syystä, kun ylimääräinen lapattava kangas on äärimmäisen häiritsevää ja hankaloittaa toimintaa. Lisäksi mulle ehdoton kriteeri on tuo dryfit-kangas (kovakuntosethat siis hikoilee runsaasti :D), ja eipä taida ko. materiaalista valmistaa kovin "telttamaisia" vaatteita.

Mulle kyllä aina meinaa pukea harmaita hiuksia, kun urheilukaupassa sovittaa vaateita kylmä hiki otsalla. Haluaisin kyllä nähdä sen standardi-ihmisen, jolle noi vaatteet on suunniteltu! Kaikki topit tuntuu vaativan valtavat ryntäät sisälleen istuakseen hyvin ja ainakaan mun hartiat ei mahu mihinkään t-paitoihin :wtf: Tähän oon tottunu normivaatteissa jo, mutta luulis että urheiluvaatteita tehtäis vähän erilaisillekin vartaloille.
No, eipähän ainakaan pääse ompelutaidot ruostumaan, kun saa tuunata jokaista uutta vaatekappaletta, että näyttäis edes jotenkuten inhimilliseltä päällä :D

Itse tykkään treenailla suht kireissä vaatteissa ihan siitä syystä, kun ylimääräinen lapattava kangas on äärimmäisen häiritsevää ja hankaloittaa toimintaa. Lisäksi mulle ehdoton kriteeri on tuo dryfit-kangas (kovakuntosethat siis hikoilee runsaasti :D), ja eipä taida ko. materiaalista valmistaa kovin "telttamaisia" vaatteita.

Sama vika, mikään ei ole inhottavampaa kun selkään liimautunut märkä t-paita. Mutta myönnän kyllä olevani myös enemmän tekstiiliurheilija kun urheilija :D

Sama vika, mikään ei ole inhottavampaa kun selkään liimautunut märkä t-paita. Mutta myönnän kyllä olevani myös enemmän tekstiiliurheilija kun urheilija :D

Nimenomaan, oikeesti jos on ostanu uuden treenivaatteen niin on ihan himo hinku lähtee salille! :D Hyvin säälittävää kyllä, mutta mikäs siinä jos osaa itteään motivoida :hyvä:

Ni tuli vaan mieleen että treenaako kukaan "väljemmissä" vaatteissa vai tykätäänkö enemmän vartaloa nuolevista "naisellisista" vaatteista? Mitä tätä threadia oon seurannut ni taitaa kallistua aika voimakkaasti ton jälkimmäisen puoleen... Viihtyykö kukaan "löysis-vaatteissa" [jotka harvoin ovat kovinakaan muodikkaita]?

No ihan Hulkki-tyyliin en lähde, koska hikoilen kuin pieni eläin ja märät vaatteet ei tunnu kivoilta. Mutta muuten tykkään löysästä, pitkälti siksi että en halua katsella omia läskejäni :rolleyes:

Eli yleensä jalassa löysät peruscollegehousut, joissa nilkassa resori tai kiristysnaru. Yläosana suht tiukka kunnolla selän peittävä hihaton urheilutoppi(jotain dryfit-kangasta) ja sen päällä löysä pitkähihainen (ohut college, huppari tai muu vastaava).

Sen verran tekstiiliurheilija olen, että ostan kuitenkin kivan merkkisiä ja värisiä vaatteita :D

Viimeksi muokattu:
Mulla on vähän treenistä riippuen joko urheilupaita (painijanselkä) tai firman logopaita ja AINA huppari jota pidän ainakin treenin alussa päällä. Otan sen pois kun tulee liian kuuma tai tarvitsee johonkin laitteeseen hygieniasyistä kangasta naaman ja laitteen selkänojan (tai "naamanojan") tms. väliin.

Ei tulisi mieleenkään treenata "puolialasti" ainakaan näin talvella. Kesäkuumalla vaatteiden vähentäminen on toki todennäköisempää.

Itse tykkään treenata suhteellisen kireissä, mutta kuitenkin joustavissa vaatteissa. Mielestäni löysät vaatteet hankaloittavat joidenkin liikkeiden tekemistä, mutta tämä on vain oma mielipiteeni. :)

Jepajee, mä treenailen kyllä useimmiten toppi ja trikoot päällä, välillä löysemmät housut, mutta topista en luovu. Omasta mielestänikin vaatteiden lepatus on häiritsevää. Samoin esim. prässiä tehdessä löysälahkeiset housut on pian reisissä ;)

Mulla salille pukeutumisen (kuten muunkin pukeutumisen) määrää täysin oma fiilis ja olotila. Pääasiassa tykkään treenata istuvissa, napakoissa ja hengittävissä vaatteissa. Tärkeintä on tietysti se, että vaatteet tuntuu kivoilta päällä eikä hierrä mistään kohtaa. Hihattomat paidat ja treenitopit on kivoja, niissä näkee yläkropan ja etenkin käsien kehityksen etenemisen kun tiirailee itseään peilistä :) Housut mulla on lähes poikkeuksetta sellaisia istuvia jumppatrikoita, niissä on niin hyvä reenata kun lahkeet ei lepata tiellä :D

Välillä on sitten niitä päiviä, kun masu turvottaa (menkat) tai muuten vaan olo ei oo jotenkin kotoisa omassa kropassa, silloin on ihana sukeltaa isoon mustaan huppariin ja kävellä kummituksena salilla :D

Toissapäivänä tuli postissa uusia, iiihania treenivaatteita Bahialta :hyper: Oon aina sanonut, että miksi ostaa jotain sikakalliita vaatteita salille, kun samanlaisia saa hennesistä parilla kympillä. Väärässä olin! Kyllä kannatti maksaa jokainen euro noista uusista kuteista! Housujen ja toppien matsku on ihanan tuntuinen ja napakka päällä ja vaikuttaa todella kestävältä! Ihan eri luokkaa kuin h&m:n lurppavaatteet :D Suosittelen!

Just oisin itse tullut hehkuttamaan h&m:n "lurppavaatteita" kun kävin ensimmäiset sellaset ostamassa :D Ainakin housut vaikuttaa tosi mukavilta, eikä hintaakaan ollut kuin kympin pintaan!

^ Auts :nolo: Mut ei noi hennesinkään vaatteet huonoja ole! Oli vaan ihan pakko hehkuttaa noita bahiavaatteita kun kerrankin oli varaa niitä tilata, ja huomata kuinka hyviä ne on :)

Omasta mielestänikin vaatteiden lepatus on häiritsevää. Samoin esim. prässiä tehdessä löysälahkeiset housut on pian reisissä ;)
jne. vastaavat kommentit.

Mahtaa olla miehillä aika rankkaa, kun eivät voi tiukkoja vaatteita pitää vaan lähes poikkeuksetta jossain lökö t-paidoissa ja gaspin pussihousuissa treenaavat. Voivoivoi raukkoja.

Mulla on lähes aina treenatessa löysä paita. Sellaset ala-asteaikaiset (silloin mulle valtavat) hieman jo reikäiset t-paidat on ihan parhaita :hyper: . Huppari olis ihanteellinen muuten mutta se on liian kuuma. Mukavempi olla kun ei tartte miettiä miten missäkin asennossa näyttää. Kyykkyä tosi kiva tehdä löysillä housuilla kun mikään ei ole "jarraamassa vastaan" (muutoin housut voikin olla kireet kun ei "sillä osastolla" mitään peiteltävää, kuulostipas pervolta). Jos ei olis noita prkl jenkkiksiä niin tulis varmaan käytettyäkin jotain ei-pussimaista paitaa.

Minä käytän yleensä tiukkoja & niukkoja toppeja, enkä häpeä (no okei... häpeän) myöntää että syynä on se että tykkään pullistella peilin edessä lihakset punpissa :hyper:
Miinuksena tietty nyt tässä sikabulkkikunnossa on nuo tursuvat mahamakkarat jotka varmaan karkoittaa muut silmät hyvinkin tehokkaasti. Mut ei se mua haittaa, kun en sinne seudulle juuri katsele.

Jalassa sensijaan yleensä lökärit, verkkarit & colleget tms. Mutta kyllä nekin varmaan vaihtuu piukkoihin treenipökiin kunhan paino tippuu +10 kg.

Perketti. Tätä lajia harrastetaan puhtaasti esteettisistä ja pinnallisista syistä, niin tottakai sitä täytyy sitten työnsä tuloksia esitelläkkin :D Voimailijat on asia erikseen. Mielellään kuuluisin toki siihen joukkoon, mutta meikäläisen polvella/selällä ei koskaan tulla kyykkäämään 120 päälle joten moiset haaveet täytyy unohtaa ja keskittyä pelkkään pullisteluun.

Viimeksi muokattu:
Minä käytän yleensä tiukkoja & niukkoja toppeja, enkä häpeä (no okei... häpeän) myöntää että syynä on se että tykkään pullistella peilin edessä lihakset punpissa :hyper:

Itsekkin myönnän kuuluvani tuohon joukkoon (vaikka ei näissä lihaksissa oo paljoakaan kattelemista :jahas:).. Muutaman kerran saanu mulkoilevia katseita keski-iän ohittaneilta naisilta, mutta en kyllä ole vaihtamassa treeniasuani ylisuureen t-paitaan noitten katseitten takia :D (toppini ovat kyllä tiukkoja, mutta kyllä niissä säädyllisyyden verran (ja ylikin!) on kangasta)

Mäkin kuulun "tiukkaa ja niukkaa" -porukkaan. Mua ainakin motivoi, että nään kropan mahdollisimman hyvin peilistä. Eipä tuu hyviä eikä pahoja katseita, koska salilla jossa käyn, ei ole pahemmin muita aamuvirkkuja :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom