Oletteko käyttäneet Mia-tuotteen treenivaatteita?
Mulla on yhdet Mia-Tuotteen jälleenmyymät Purelimen reenihousut, vuosia vanhat, mutta yhä kuosissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletteko käyttäneet Mia-tuotteen treenivaatteita?
Joo, ei oo kyllä mullakaan mitään valittamista noista bahian tuotteista. Eivät mene käytössä eivätkä pesussa miksikään, ei haalistu, ei kulahda. Uskomatonta!
Moikka naiset!
Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta täältä löytyy varmaan muitakin "ylipitkiä" naisia, eli oon 180-senttinen. Mistä löydätte tarpeeksi pitkälahkeisia treenihousuja? Itselläni jo ikuisuuden vanhat Röhnishin jazzhousut, mallia tooosi pitkät. Olis vaan mukava joskus löytää muitakin.. sama ongelma on vähän treenitopeissa(napa vilkkuu).
Kertokaahan , jos tiedätte! Terkuin Kaisu
Moikka naiset!
Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta täältä löytyy varmaan muitakin "ylipitkiä" naisia, eli oon 180-senttinen. Mistä löydätte tarpeeksi pitkälahkeisia treenihousuja? Itselläni jo ikuisuuden vanhat Röhnishin jazzhousut, mallia tooosi pitkät. Olis vaan mukava joskus löytää muitakin.. sama ongelma on vähän treenitopeissa(napa vilkkuu).
Kertokaahan , jos tiedätte! Terkuin Kaisu
Kiitos anix ja Nadesha, vastauksista! Mulla tosiaan tarvii olla tuumissa 36 tuumaiset lahkeet, ja senteissä se 88 cm. Otan yhteyttä tuonne Piruettiin, koska asun eteläisessä Lapissa, ja aika harvoin tulee käytyä siellä etelässä.
Terkuin pitkäkoipi-Kaisu