Treenivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emilie
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, noi Purelimet tuntuu olevan laadukkaita. Mullakin on yhdet ton merkin housut, paljon pesty ja pidetty mut yhä kuosissa. Kangas niissä on mun mielestä ihan samanlaista kuin Bia Brazilin housuissa.

Käytössä mustat Jazz-housujen tyyliset henkkamaukkapökät, hyvät, edulliset on olleet. Sitten löytyy tuolta kaapin pohjalta muita random-verkkareitakin. Yläosana hyvin usein vain joku yksivärinen suht tiukka t-paita.
Kun rahatilanne tästä paranee, niin voisi etsiskellä uusia ja vähän laadukkaampia vaatteita :)

Tervehdys mimmit :) uusi postailia täällä kyselee, että mistä löytyisi hyvät urheiluliivit jotka ei olisi niin hirvittävän kalliit (tällä hetkellä työtön :( ). Rintamus on täyteläinen B eli keskikokoa ollaan. Harrastan nyrkkeilyä ja muutenkin aika "pomppivaa" liikuntaa. Tämän hetkiset liivit ei estä ns. "hölskymistä" mikä on alkanut häiritsemään aika paljon... kiitos paljon vinkeistä jo näin etukäteen :)

mä suosittelen edelleen boodydoo.co.uk jos shock absorberia haluaa. Hintaa tulee reilu 30 e kun suomessa n. 60 e :)

Ja jos suomesta haluaa, triumphilla on aika kivoja ja niitä saa ihan lähimarketista noin 30 e hintaan :)

Shock Absorber mun mielestä ehdottomasti paras. Intersportissa oli 50 euroa, ja on kyllä kestänyt pitkään. Hinta/laatu hyvä. Enpä tiennytkään, että saa halvemmalla netistä.

Käykääs kattomassa aika hyvännäköisiä vaatteita: www.lisaravinnemesta.fi. Sieltä löytyy muutakin kivaa treenaaville mimmeille :puntti:

Kukaan kerännyt kokemusperäistä tietoa Margaritan treenihousuista? Myyvät niitä nykyään Bahia Netstorella ja ainakin kuvassa näyttävät hyvältä. Tässä ollaan nyt sellaisessa "ostanko, enkö osta" -tilanteessa kun Adi Dasslerit ja kumppanit myyvät urheiluliikkeissä semmoisia retkuja että hyvä ihme. Niin ohut kangaskin että johan niistä paistaa aukot ja ulokkeet kauaskin asti. Niin varmasti kuin tämä kuulostaakin hikisen kyttääjän kysymykseltä, niin eikai Bian tuotteissa tule heti cameltoet näkyviin? Harmi jättää kalliit housut käyttämättä jos alkaa kyntöurat pilkottaa (saattaa tapahtua kireämmissä housuksissa).

^ Ei ainakaan täällä tule Bia Brazilin (ei myöskään Brasil Sulin) housuissa cameltoet näkyviin :D Stringejä pidän alushousuina salilla. Ovat mukavan paksua mutta silti hengittävää materiaalia, itseltäni taitaa löytyä kahdet housut molemmilta merkeiltä.

Joo, ei oo kyllä mullakaan mitään valittamista noista bahian tuotteista. Eivät mene käytössä eivätkä pesussa miksikään, ei haalistu, ei kulahda. Uskomatonta!

Saitte ylipuhuttua. Heippa, rahat!

Mulla on aina "mikä t-paita nyt sattuu päällä olemaan ja housut ois kivat kanssa" pukeutuminen salilla. Ehkä vois alkaa joskus oikein panostaakkin?

Joo, ei oo kyllä mullakaan mitään valittamista noista bahian tuotteista. Eivät mene käytössä eivätkä pesussa miksikään, ei haalistu, ei kulahda. Uskomatonta!

Joo mäkin kyllä suosittelen jonkin verran panostamaan treenivaatteisiin. Ne joutuu kuitenkin pesemään niin usein, että halpiskamat kuluu helpolla todella törkeen näköisiksi. Mullakin on 2,5 vuotta vanhat Casallin pöksyt, eivätkä ne oo menneet miksikään.

Moikka naiset!
Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta täältä löytyy varmaan muitakin "ylipitkiä" naisia, eli oon 180-senttinen. Mistä löydätte tarpeeksi pitkälahkeisia treenihousuja? Itselläni jo ikuisuuden vanhat Röhnishin jazzhousut, mallia tooosi pitkät. Olis vaan mukava joskus löytää muitakin.. sama ongelma on vähän treenitopeissa(napa vilkkuu).
Kertokaahan , jos tiedätte! Terkuin Kaisu

Moikka naiset!
Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta täältä löytyy varmaan muitakin "ylipitkiä" naisia, eli oon 180-senttinen. Mistä löydätte tarpeeksi pitkälahkeisia treenihousuja? Itselläni jo ikuisuuden vanhat Röhnishin jazzhousut, mallia tooosi pitkät. Olis vaan mukava joskus löytää muitakin.. sama ongelma on vähän treenitopeissa(napa vilkkuu).

Moikka naiset!

Esim. Piruetti myy minkäpituisia tahansa. Heiltä siis ei tarvi ostaa vaatteita valmiina, vaan haluamallaan mallilla ja pituudella. Muutokset heidän malleihinsa maksaa muistaakseni 3e/muutos, pituuden suhteen en tiedä tuleeko lisäkankaasta joku pieni ekstra, ei välttämättä. Nettisivut löytyy kanssa. Piruetti siis myy kaikkialle Suomeen, jos ei pääse esim Tampereella tai Helsingissä paikan päällä käymään. Tampereella Mia-Tuote tekee myös mittojen mukaan tarvittaessa. Piruetilla on enemmän materiaalivaihtoehtoja, mutta Mia-Tuote yleisesti ottaen on edullisempi. IMO piruetin housut tulee ihan samanhintaiseksi kuin muutkin hyvät urheilupökät kaupasta (ei alennuksesta) ostettuna.

Moikka naiset!

Itse en ole ylipitkä (170 cm), mutta pisimmät lahkeet olen havainnut olevan Bia Brazilin housuissa. Ovat minulle himppusen liian pitkät (myyvät lähinnä one size -housuja), mutta eipä se niin salitreenissä haittaa ja lahjetta voi kääntää. Nuo on muutenkin parhaita treenihousuja, mitä olen ikinä omistanut! Pysyvät napakoina vuodesta toiseen ja jostain ihme syystä eivät ala samalla tavalla haisemaankaan kuin monet, laadukkaatkin treenivaatteet.

Kiitos anix ja Nadesha, vastauksista! Mulla tosiaan tarvii olla tuumissa 36 tuumaiset lahkeet, ja senteissä se 88 cm. Otan yhteyttä tuonne Piruettiin, koska asun eteläisessä Lapissa, ja aika harvoin tulee käytyä siellä etelässä.
Terkuin pitkäkoipi-Kaisu

Kiitos anix ja Nadesha, vastauksista! Mulla tosiaan tarvii olla tuumissa 36 tuumaiset lahkeet, ja senteissä se 88 cm. Otan yhteyttä tuonne Piruettiin, koska asun eteläisessä Lapissa, ja aika harvoin tulee käytyä siellä etelässä.
Terkuin pitkäkoipi-Kaisu

Unohtui mainita, että Bia Brasilia myy ainakin nettikauppa bahianetstore. Tsekkasin juuri sivuja ja useimmille heidän housumalleilleen on ilmoitettu lahkeen sisäpituudeksi 87 - 90 cm :)

Kiinnostuin itsekin pitkänä ihmisenä noista Bia Brazilin treenihousuista. Kävinkin Bahia netstoressa katsomassa, ja tekisi kyllä mieli hankkia yhdet. Sitten aloin miettiä, että kun ne ovat yhden koon housuja, että minkälainen niissä mahtaa olla tuo leveyspuoli? Onko suunniteltu esim. tosi "poikamaisille" vartaloille. Itsellä lantiota löytyy, mutta jalat ei kuitenkaan ole paksut, joten kaikenlaisten housujen ostaminen on aina vähän haasteellista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom