Mulla on hieman kummallinen ajatus näihin treenikamppeisiin..katsotaanpas saako joku ajatuksesta kiinni.. :D
En tiedä olenko täysin outo, mutta ajattelen joskus, että "voi ei, eihän kukaan ajattele, että olen joku pissisnirppisvouhottaja tiukkoine bahiapöksyineni!?..täytynee laittaa ensi kerralla taas ne löysät ja kulahtaneet pöksyt.." tai, että "jos mulla on jo näin tiukat housut niin eihän tähän voi enää laittaa tiukkaa toppia, etten vaan anna väärää kuvaa itsestäni!" ..sinänsä kieroutunut ajatus, että en todellakaan ajattele muista noin ja lisäksi muutoin viihdyn vaatteissani..mutku..
..nonni..sekalainen selostus niinku uhkasinki! :D mutta varmaan tämä on osa tätä perussuomalaista "anteeksi, että olen olemassa" -mentaliteettia.. :jahas:
Mä pidän yleensä salilla aina tavallista löysää t-paitaa ja vähän lököttäviä housuja just sen takia että tuntuisi jotenkin ärsyttävältä mennä tekemään esim. kyykkyä tiukoissa housuissa...
Luulen kyllä että salilla missä käyn kaikki on jo niin tottuneita minun läsnäoloon ettei pahemmin kyylää, mutta silti. Voi kyllä vaikuttaa sekin, että en tuolla ole montaakaan kertaa naisia nähnyt treenaamassa, vaan on semmoinen "miesten paikka" enemmän, ja jotenkin haluaa sulautua porukkaan paremmin.