Originally posted by Tiedz
Mut kaveri on reenannu vasta puol vuotta ,että kehitystä varmasti tulee jos jaksaa vaan reenailla.
ei saatana vois vaihtaa tätä lajii heti alkuunsa, eioo lahjoja ni eioo lahjoja :itku:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tiedz
Mut kaveri on reenannu vasta puol vuotta ,että kehitystä varmasti tulee jos jaksaa vaan reenailla.
ei saatana vois vaihtaa tätä lajii heti alkuunsa, eioo lahjoja ni eioo lahjoja :itku:Originally posted by tommih
Kylläpä junnut kyykkää KOVAA, mutta penkit ei ole mun mielestä niin kovia, kun vielä muistetaan, että suurin osa käyttää kaikkia varusteita.;)
Originally posted by Force
Kyllä minusta nuo jotkut penkkituloksetkin ovat aivan överikovia. Itsellä pari vuotta enemmän ikää ja kymmeniä kiloja vähemmän rautaa tangossa. Ja tottakai kisoissa varusteita käytetään. Se nyt ei vähennä suoritusten arvoa mihinkään.

Originally posted by miuli
hauiskääntö tangolla 60kg*2
k-soutu tangolla 55kg*8
toi penkki suhteessa kaikkeen muuhun on aikaPenkki 90 Kg
Vinopenkki 12 x 50 Kg
Hauiskääntö tangolla 8 x 35 Kg
Mave 12 x 50 Kg
Pystypunnerrus tangolla 12 x 40 Kg
Ojentajat kapeassa penkis 12 x 30 Kg
Jalkapäivät oon skipannu
Paino 62 Kg, pituus 170 cm
.Originally posted by vitvall
toi penkki suhteessa kaikkeen muuhun on aika.
entä tuo mave? oletko sitä montaa kertaa tehnyt? mikset tee jalkoja? miksi teet 12 sarjoja?
VoiOriginally posted by hillosipuli
en vaan kehtaa tehä jalkoja ku ne on niin tikut
!!!!!Sen takia niitä pitää treenata!Originally posted by hillosipuli
en vaan kehtaa tehä jalkoja ku ne on niin tikut ja ei kestä isoja painoja.
Originally posted by Force
Kukin treenatkoon juuri niinkuin haluaa. Eihän se muilta ole pois.
Mutta on kuitenkin muitakin jalka liikkeitä kuin kyykky! Itse treenaan joka toinen viikko kyykyn ja joka toinen prässin, en tiedä sitten onko se hyvä, mutta vaihtelu virkistää...Niinpä. Jotenkin tuntuu että tuosta kynäniskarintahauispelle-vitukeikunetkyykkää - ajattelusta on tullut pakkomielle joillekkin. Jos pyrkii tasapainoiseen fysiikkaan, tulee jalkoja treenata siinä missä muutakin kroppaa, mutta jos joku haluaa jättää jalat pois treenistä ja treenata vain ylävartaloa niin treenatkoon. Ei se minua tai ketään muutakaan estä treenaamasta jalkoja. Kaikilla ei kuitenkaan ole samat tavoitteet.
Originally posted by Tino99
Mutta on kuitenkin muitakin jalka liikkeitä kuin kyykky! Itse treenaan joka toinen viikko kyykyn ja joka toinen prässin, en tiedä sitten onko se hyvä, mutta vaihtelu virkistää...