Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Tiedz
Mut kaveri on reenannu vasta puol vuotta ,että kehitystä varmasti tulee jos jaksaa vaan reenailla.

:confused: ei saatana vois vaihtaa tätä lajii heti alkuunsa, eioo lahjoja ni eioo lahjoja :itku:

tasapenkki kp. 8*45kg
vinopenkki kp 6*45kg
kapea penkki 6*100kg
hauiskääntö kp. 8*28kg
ylätalja kapea 8*100kg
kyykky 8*160kg
pystypunnerrus kp. 8*32kg
viparit sivulle 8*18kg
alatalja 8*100kg
kulmasoutu 8*100kg
maastaveto 6*180kg
yhden käden ranskalainen kp. 8*18kg

Originally posted by tommih
Kylläpä junnut kyykkää KOVAA, mutta penkit ei ole mun mielestä niin kovia, kun vielä muistetaan, että suurin osa käyttää kaikkia varusteita.;)

Kyllä minusta nuo jotkut penkkituloksetkin ovat aivan överikovia. Itsellä pari vuotta enemmän ikää ja kymmeniä kiloja vähemmän rautaa tangossa. Ja tottakai kisoissa varusteita käytetään. Se nyt ei vähennä suoritusten arvoa mihinkään.

Originally posted by Force
Kyllä minusta nuo jotkut penkkituloksetkin ovat aivan överikovia. Itsellä pari vuotta enemmän ikää ja kymmeniä kiloja vähemmän rautaa tangossa. Ja tottakai kisoissa varusteita käytetään. Se nyt ei vähennä suoritusten arvoa mihinkään.

No kyllä mä ainakin arvostan enemmän kaveri, joka ottaa salilla ilman varusteita ja ilman mitään pompautusta saman verran, kuin kaverit lavalla kaikki kamat päällä jne...:)

Paljonko itse hyödyt varusteista?
Itse en ole kisoissa käynyt, mutta luulisin että aika helposti tippuu kiloja pois salituloksista.

hauiskääntö tangolla 60kg*2
mave 104kg*12
k-soutu tangolla 55kg*8
penkki 80kg*10
kohaukset tangolla 10*65kg
pystypunnerrus k-painoil 15kg*12
siinä jotain...treeniä 2vuotta josta viimiset 6kk kunnolla....eli alussa penkki-hauis linjaa....
:D

Kulmasoutu 140x6
Hack-kyykky 180x6
Penkki 150x2
Pystypunnerrus tangolla 110x6
vipunostotsivulle 25x6
prässi 440x6
ranskalainen punnerrus 75x6
painoa 82kg pituus 168

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 90 Kg
Vinopenkki 12 x 50 Kg
Hauiskääntö tangolla 8 x 35 Kg
Mave 12 x 50 Kg
Pystypunnerrus tangolla 12 x 40 Kg
Ojentajat kapeassa penkis 12 x 30 Kg

Jalkapäivät oon skipannu :D

Paino 62 Kg, pituus 170 cm

Penkki 90 Kg
Vinopenkki 12 x 50 Kg
Hauiskääntö tangolla 8 x 35 Kg
Mave 12 x 50 Kg
Pystypunnerrus tangolla 12 x 40 Kg
Ojentajat kapeassa penkis 12 x 30 Kg

Jalkapäivät oon skipannu

Paino 62 Kg, pituus 170 cm
toi penkki suhteessa kaikkeen muuhun on aika :david: .

entä tuo mave? oletko sitä montaa kertaa tehnyt? mikset tee jalkoja? miksi teet 12 sarjoja?

Originally posted by vitvall
toi penkki suhteessa kaikkeen muuhun on aika :david: .

entä tuo mave? oletko sitä montaa kertaa tehnyt? mikset tee jalkoja? miksi teet 12 sarjoja?

oon tehny sitä 2 kertaa ja aina käy selkään niin kipeää et tuntuu et selkäranka menee poikki..tiiän et se johtuu tekniikasta, pitää pyytää jotain neuvomaan.

en tiiä..en vaan kehtaa tehä jalkoja ku ne on niin tikut ja ei kestä isoja painoja. aina tekee mieli tehdä vain penkkiä, ojentajia ja hauiksia.

12 sarjoja..hmm en tiiä..mikäs on parempi ? lyhyitä sarjoja isommilla painoilla?

Hillosipuli: Miten luulet jalkojesi paksuuntuvan jos et treenaa. Meinaatko bulkata jalkasi paksuksi?:curs: Odotas kun Hulkki lukee ton sun postauksen.

Originally posted by Force
Kukin treenatkoon juuri niinkuin haluaa. Eihän se muilta ole pois.

Niinpä. Jotenkin tuntuu että tuosta kynäniskarintahauispelle-vitukeikunetkyykkää - ajattelusta on tullut pakkomielle joillekkin. Jos pyrkii tasapainoiseen fysiikkaan, tulee jalkoja treenata siinä missä muutakin kroppaa, mutta jos joku haluaa jättää jalat pois treenistä ja treenata vain ylävartaloa niin treenatkoon. Ei se minua tai ketään muutakaan estä treenaamasta jalkoja. Kaikilla ei kuitenkaan ole samat tavoitteet.

Niinpä. Jotenkin tuntuu että tuosta kynäniskarintahauispelle-vitukeikunetkyykkää - ajattelusta on tullut pakkomielle joillekkin. Jos pyrkii tasapainoiseen fysiikkaan, tulee jalkoja treenata siinä missä muutakin kroppaa, mutta jos joku haluaa jättää jalat pois treenistä ja treenata vain ylävartaloa niin treenatkoon. Ei se minua tai ketään muutakaan estä treenaamasta jalkoja. Kaikilla ei kuitenkaan ole samat tavoitteet.
Mutta on kuitenkin muitakin jalka liikkeitä kuin kyykky! Itse treenaan joka toinen viikko kyykyn ja joka toinen prässin, en tiedä sitten onko se hyvä, mutta vaihtelu virkistää...

Originally posted by Tino99
Mutta on kuitenkin muitakin jalka liikkeitä kuin kyykky! Itse treenaan joka toinen viikko kyykyn ja joka toinen prässin, en tiedä sitten onko se hyvä, mutta vaihtelu virkistää...

Ite treenaan samalla tyyliillä, paitsi sillon kun en tee massaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom