Toi on kyllä totta, ettei noi viparit hirveesti haittaa punnerruksia, mutta kyllä mulla ainakin menee noita punnerruksia aika paljon vähemmän rintatreenin jälkeen, kuin jos tekee olkapäät ensin.
Originally posted by Don vito mutta kyllä mulla ainakin menee noita punnerruksia aika paljon vähemmän rintatreenin jälkeen, kuin jos tekee olkapäät ensin.
Kyykyssä oli vyö ja polvisiteet ja vedossa pelkkä vyö. Penkistä meni salityylillä (mulla perse penkissä ja ilman pomppua, mutta ei pysäytystä rinnalla) sama kuin kisassa paidalla.
Lisäksi aloitin kyykkäämisen vuosi ennen vedon aloittamista ja aikana, jonka tuloksia muistelin, olin vetoa tehnyt pari kuukautta ja kyykkyä reilun vuoden.
Kaiken hyvän lisäksi mulla on suhteellisen lyhyet kädet ja heikko pää vetoon!
Sarjaan läskit lapset..eikös viime painonnostokisoissa (em?) ollu joku 15v tyttö joka paino 140-160kg en nyt muista kumpi..aika yllättävän ketterästi se kummiskin tempas..
Joo tästä kaverista mä tuolla aikaisemmin puhuinkin.... Näemmä kehittynyt kun viimeksi kisoissa otti paljon vähemmän. Mut kaveri on reenannu vasta puol vuotta ,että kehitystä varmasti tulee jos jaksaa vaan reenailla.