Treenipainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Fedor
Originally posted by karvajoki
täs ois mun tuloksia jos jotai nyt kiinnostaa...

pystypunnerrus kp:6x25kg
vipunostot sivulle:9x25kg

:confused: aika outo suhde mun mielestä vipareitten ja punnerruksien välillä??? Mitä mieltä muut?

Mulla on joskus kun oon viimeks tehny niin punneeukset kp 8x30 ja viparit sivulle 10x15. Vai oonko mä vaan :david:
tolla 25kg:llä oon tehny joskus kauan sitten erikseen ja hirveilla heijjareilla mut nykysin en tee ku 11-21kg:llä

Originally posted by Raven
Kyllä itellä ainakin ehtii ojentajat palautumaan. Eipä ne viparit sivulle nyt niin hirveesti vaikuta pystypunnerrukseen.

Toi on kyllä totta, ettei noi viparit hirveesti haittaa punnerruksia, mutta kyllä mulla ainakin menee noita punnerruksia aika paljon vähemmän rintatreenin jälkeen, kuin jos tekee olkapäät ensin.

Originally posted by Don vito
mutta kyllä mulla ainakin menee noita punnerruksia aika paljon vähemmän rintatreenin jälkeen, kuin jos tekee olkapäät ensin.

Tuohon on sanomattakin selvää. Vaikka tekisinkin rinnan ensin, niin luulisi silti ottavan enemmän.. Tai jos tietty pumppaa rintaa todella paljon.

oliko sulla varusteet päällä ku teit noi tulokset kun vetoa on pienempi kun kyykky vai ootko vaan kova kyykkääjä?

Kyykyssä oli vyö ja polvisiteet ja vedossa pelkkä vyö. Penkistä meni salityylillä (mulla perse penkissä ja ilman pomppua, mutta ei pysäytystä rinnalla) sama kuin kisassa paidalla.

Lisäksi aloitin kyykkäämisen vuosi ennen vedon aloittamista ja aikana, jonka tuloksia muistelin, olin vetoa tehnyt pari kuukautta ja kyykkyä reilun vuoden.

Kaiken hyvän lisäksi mulla on suhteellisen lyhyet kädet ja heikko pää vetoon!

Salettiin sellanen ¼-kyykky joita näkee joka vitun päivä salilla muikkujen tekeminä.

Harva kynäniska ottaa kyykkyä syvältä, ja jos ottaa, niin painot ei ole isot. Niin se vaan menee.
ajattelin samaa mutten uskaltanut sanoa sitä vastauksien takia.

no kovia deividejä on pakkis täynnä, ihme ettei jannuja sitten löydä voimanosto kisoista :rolleyes:

no kovia deividejä on pakkis täynnä, ihme ettei jannuja sitten löydä voimanosto kisoista :rolleyes: [/B][/QUOTE]

No toisaalta niitten tulosten siellä kisoissa pitäis olla vielä kovempaa luokkaa..

Originally posted by Noreaga

No toisaalta niitten tulosten siellä kisoissa pitäis olla vielä kovempaa luokkaa..

Meinasinpa juuri kirjoittaa samaa. Ei nyt niin kovin kummoisia tuloksia ole tullut vielä esille, paria lukuunottamatta.

Originally posted by Raven
Meinasinpa juuri kirjoittaa samaa. Ei nyt niin kovin kummoisia tuloksia ole tullut vielä esille, paria lukuunottamatta.

Jostainhan se on prkl alotettava!

(:david: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:

Tuolta nuorten skaboista karsiutuu aika paljon porukkaa pois ens vuonna, kun melkein kaikki osanottajat on 86-vuonna syntyneitä.

Kivasti 90kg sarjassa väännetään huonompia tuloksia, kuin kevyemmissä sarjoissa.

Originally posted by Warheart
Ihan OK tulos -88 syntyneeltä.

Sarja S. Nimi SV Paino Seura JK PP MN YT
+90 3. Jani Rainela 88 116,60 I-HV 250,0 137,5 200,0 587,5

:(

selevä...15 vuotias heppu ja painaa 116 kiloo ei varmasti kukaan tule koulussa kiusaamaan

Originally posted by pååtta
selevä...15 vuotias heppu ja painaa 116 kiloo ei varmasti kukaan tule koulussa kiusaamaan
Ei varmasti. :lol2: Ja jos tulisi, niin ei ao. henkilö varmaan kauaa vittuilua jaksasi kuunnella. :lol2:

Ohh..onpa helvetin kova kyykkääjä tuo ukko. Penkki ja vetokin todella kovalla tasolla tuohon ikään.

:offtopic: Sarjaan läskit lapset..eikös viime painonnostokisoissa (em?) ollu joku 15v tyttö joka paino 140-160kg en nyt muista kumpi..aika yllättävän ketterästi se kummiskin tempas..:rolleyes:

:(
Joo tästä kaverista mä tuolla aikaisemmin puhuinkin.... Näemmä kehittynyt kun viimeksi kisoissa otti paljon vähemmän. Mut kaveri on reenannu vasta puol vuotta ,että kehitystä varmasti tulee jos jaksaa vaan reenailla.

Tai sitten mä olen:david:

Originally posted by pååtta

Joo mutta ei toi Rainela kyllä näytä niin vahvalta mitä se on, semmoinen tasapaksu pötkö, mutta voimaa on saatanasti ton ikaiseksi.

Kylläpä junnut kyykkää KOVAA, mutta penkit ei ole mun mielestä niin kovia, kun vielä muistetaan, että suurin osa käyttää kaikkia varusteita.;)

Vitun huonona ajankohtana noi ensvuoden junnu penkin sm:ät, hiihtoloma viikolla!

:offtopic:
Beginneri, ootkos muuten käynny nostelemassa sm-skaboissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom