tärkeintä on pitää alaselkä suorana. kun tämä onnistuu niin loukkaantumisen riski pienenee huomattavasti.oon tehny sitä 2 kertaa ja aina käy selkään niin kipeää et tuntuu et selkäranka menee poikki..tiiän et se johtuu tekniikasta, pitää pyytää jotain neuvomaan.
mikäköhän tohon jalkojen kokoon auttaisi?en tiiä..en vaan kehtaa tehä jalkoja ku ne on niin tikut ja ei kestä isoja painoja. aina tekee mieli tehdä vain penkkiä, ojentajia ja hauiksia.
riippuu ihan siitä mitä haet. tolla tarkoitin vaan sitä ettei joka liikkeessä päde samat säännöt ja vaihtelevuus on hyvä juttu.12 sarjoja..hmm en tiiä..mikäs on parempi ? lyhyitä sarjoja isommilla painoilla?
eihän sekään haittaa minua jos joku masokisti työntää ruuvimeisselin poskestaan läpi, mutta saanhan silti arvostella teon järkevyyttä?Jotenkin tuntuu että tuosta kynäniskarintahauispelle-vitukeikunetkyykkää - ajattelusta on tullut pakkomielle joillekkin. Jos pyrkii tasapainoiseen fysiikkaan, tulee jalkoja treenata siinä missä muutakin kroppaa, mutta jos joku haluaa jättää jalat pois treenistä ja treenata vain ylävartaloa niin treenatkoon. Ei se minua tai ketään muutakaan estä treenaamasta jalkoja.