Treenipaikkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu
Tonne jäähallille pitää vissiin toi kortti ostaa siitä viereisestä uimahallista? Pitänee tänään koulun jälkeen lähteä huhuilemaan uudestaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietäääkö muuten joku että onko Kouvolassa mitään salia missä vois kokeilla/harrastaa Crossfittiä? Muistelen että ihan ku olisin kuullu joskus että Strongholdgymillä olis tai sinne olis tulossa semmonen, mut en oo löytäny kummempaa tietoa asiasta... Funfitillä on kyllä vissiin joskus ollu jotain sen tyylistä ohjattua tuntia, mutta oon ollu vähän skeptinen sen suhteen :D

Crossfit - Kuusankoski on vissiin lokakuun alussa alottelemassa toimintaansa. Mikäli en täysin väärässä ole niin samoissa tiloissa missä aikanaan sijaitsi stronghold-gym. Mutta mitään tekemistä näillä kahdella seuralla/salilla ei ilmeisesti keskenään ole.

Mikä sali Kouvolassa täyttäisi seuraavat kriteerit mahd. hyvin?

- Ei jäsenyyttä tai kohtuuhintainen sellainen
- Ilmainen pysäköintimahdollisuus
- Ei hirveän ruuhkainen (ettei tarvitse jonotella)
- Riittävästi irtopainoja ja suorituspaikkoja kyykyn (ja ainakin yksi power rack), maven, leuanvedon yms suorittamiseen

Tarjolla ei tarvitse olla mitään jumppia tms., pelkästään kuntosali riittää.

Referenssiksi, jos kenellekään sanoo mitään, niin aiemmin olen käynyt Tampereella Herwood Gymillä.

Edit. Pikaisella googlauksella hyvä vaihtoehto näyttäisi olevan Kuntokeskus Ykkönen - onko näin? :)

Viimeksi muokattu:
Ykkösellä on välillä liikaa porukkaa. En tiedä sitten onko sama ongelma naisten puolella.

Jäähalli omasta mielestä paras, mutta siellä treenaa paljon joukkueita, joten ruuhkaa ei voi välttää.

^ Karsastan noita naisten puolia parin eri salin kokemuksella; Naisten puolelle on ainakin kokemukseni mukaan laitettu kaikista vanhimmat laitteet, ei vapaita painoja ollenkaan ja käsipainotkin loppuvat kymmeneen kiloon. Nuo nähdessä tulee aina mieleen, että eivätpä edes rohkaise naisia vapaiden painojen pariin, kun puitteet on nuo.
Eli siis itse pyörin lähinnä siellä sekapuolella aina. :)

Tosin suunnitelmat muuttuivat ja muutto Kouvolaan peruuntui. Nopeita käänteitä. :D

Herwood gymistä voisi veikata että treella opiskellut.....
Ei, kun Tampereelle muutin jo yli 8 v. sitten ihan muista syistä, en opiskelemaan. Viimeiset puolitoista vuotta käynyt Herwood gymillä, kun on nyt lähin.
Mutta tosiaan vaihtuu maisemat ja salitkin, joskin nyt kävi niin, ettei sittenkään Kymenlaakson suunnalle. :)

Kouvolas ollessa kuntokeskus ykkönen. Miulle riittävät painot ja tangot kyykky/penkki/mave rintamalla. Välil on enempi porukkaa ja välil vähempi. Tuskin missään saa treenata "rauhassa" ellei mee sit yöllä treeenaa

Oliskos täällä kellään hajua Kotkan saleista? Kaipailisin sieltä opiskelijabudjettiin sopivaa salia, jossa saa pitää hiukan meteliä ja olis riittävästi vapaita painoja jne, ei siis mitään bodypump mestaa.

Suosittelen Karhuvuoren urheilutaloa, varsinkin jos yhtään teet painonnostoliikkeitä. Kunnollisia levypainoja voisi olla enemmänkin, tähän asti ovat kuitenkin aina riittäneet. Plussana on, että yläkerrasta löytyy ns. voimailupuoli jossa keskitytään oikeasti treenaamiseen ja alhaalta erikseen kuntosali jossa enemmän laitteita ja käsipainoja yms.
Opiskelijalle maksaa muistaakseni 30€/kk, pidemmälle ajalle saa kortin halvemmalla, vuosi on 150€. Avainkortilla pääsee kulkemaan aamusta iltaan myös pyhinä. Samalla kortilla pääsee myös Mussalon ja keskuskentän saleille. Näitä en ole käynyt itse kokeilemassa, sillä tarvitsen joka treenissä painonnostolavaa.

Mielipiteitä tuosta uudesta Kuntokeskus ykkösestä?

Itse en ole vielä kerennyt käymään, muttta mitä muutama kaveri käynyt niin jätä välistä ja suoraan vaan Powerille asiakkaaksi. Siellä on tilaa, hyvä ilmastointi ja salin varustelu korkeahkolla tasolla. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom