Treenipaikkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kuusankosken kalliosuojassa ja urheilutalolla tullu reenattuu pidemmän aikaa ja nyt oon siirtyny kuntomekkaa. kuntomekan hyvät puolet on että pääsee melkeimpä mihinaikaa vaa reenaamaa ja huomattavasti laajempi laite valikoima, mutta kyllä se reenaaminen ilman niitäkii onnistui :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kalliosuoja on ihan jees jos tykkää ns. monipuolisemmasta treenistä, voi juosta rappusia ym. mutta itse salivälineet ei kovin kummoisia ole ja tilat muutenkin vähän ahtaat jos porukkaa on enemmän liikkeellä. Myöskin siellä on välillä ollut todella semisti hankala ei-suomalainen valvoja.
Urheilutalo on ihan jees sali, siinä on myös uimahalli vieressä jonne voi mennä saunomaan ym. jos siltä tuntuu.
Kuntomekka on ehkä tasollisesti paras sali mutta hintaansa nähden ei nyt niin ylivertainen vrt. vaikka urheilutaloon mikä on käytännössä ilmainen.

Parin viikon työkeikka tulossa kouvolaan, missä on painonnosto mahdollisuudet?

Keskustan läheisyydessä ainakin Kuntokeskus Ykkönen, FunFit ja Aktiivikuntoutus. Aktiivilla käyn ite, koska asun melkein vieressä. Uusi ja siisti ja poletilla pääsee sisään klo. 5-24, mutta siellä on enimmäkseen hömppälaitteita. Varsinainen sali siellä on mun mielestä muuten asiallinen, mutta pieni. Sieltä löytyy esim. vaan yks vapaa tanko + räkki, yks smithi, yks jalkaprässi ja yks penkki. Ykkösellä on pari penkkipaikkaa, kyykkypaikka, power rack, smithi ja useempi prässi ja on halvempikin, mutta aukioloajat on vähän vittumaiset eikä avainlätkäsysteemiä ole.

Keskustan läheisyydessä ainakin Kuntokeskus Ykkönen, FunFit ja Aktiivikuntoutus. Aktiivilla käyn ite, koska asun melkein vieressä. Uusi ja siisti ja poletilla pääsee sisään klo. 5-24, mutta siellä on enimmäkseen hömppälaitteita. Varsinainen sali siellä on mun mielestä muuten asiallinen, mutta pieni. Sieltä löytyy esim. vaan yks vapaa tanko + räkki, yks smithi, yks jalkaprässi ja yks penkki. Ykkösellä on pari penkkipaikkaa, kyykkypaikka, power rack, smithi ja useempi prässi ja on halvempikin, mutta aukioloajat on vähän vittumaiset eikä avainlätkäsysteemiä ole.

Ihan oikeestikko kuntokeskuksissa painonnostolava+välineet? Google kertoo että kouvolan jäähallilla joku painonnostotila, mahtaakohan olla ihan sitä itseään varten vai perus kuntosali?

Ihan oikeestikko kuntokeskuksissa painonnostolava+välineet? Google kertoo että kouvolan jäähallilla joku painonnostotila, mahtaakohan olla ihan sitä itseään varten vai perus kuntosali?

Tarkenna vähän, että mitä välineitä tarviit. En oo mikään asiantuntija missään nimessä. Mutta Ykkösellä siinä syvennyksessä missä on teline kyykylle on muistaakseni aika paksua kumimattoa ja lavakin siinä alla. Tästä on jo aikaa kun oon siellä viimeks käyny, joten en ihan tarkkaan muista. En kuitenkaan usko, että saat sitä lavaa rikki. Tilaa vois kyllä olla ehkä vähän enemmän. Ykkönen on enemmän punttisali kuin fitness-keskus, monien mielestä ainoo oikee sali Kouvolassa. Jäähallin sali on ihan normisali, joka on usein täynnä ja kiinni. En muista, onko siellä tilaa sun touhuilles. Kauempana keskustasta löytyy muita saleja, mutta niissä en oo käyny ikinä. Mutta käy nyt ainakin Ykkösellä ja jäähallin kellarissa kääntymässä.

Niin ja tosiaan eksyin tähän trediin Tapatalkilla enkä huomannu, että tää on Kouvola-alueella. Luulin tätä ihan yleiseksi ketjuksi ja mielsin painonnoston automaattisesti ihan vaan normi punttitouhuksi, pahoitteluni turhasta viestistä :D

Kalliosuoja monipuolisuuden takia, 144 askelman rappuset, juoksurata ym. ja on melkein naapurissa. Samalla lähes ilmaisella kausikortilla käy myös urheilutalolla, jonne on vähän aikaa sitten rakennettiin uusi todella iso nostolava.

Silloin tällöin kaverinkaa tulee sunnuntaisin käytyy valkealan kunto-kellaris.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom