Treenipaikkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

Bodari

Banned
Missäs kouvolan pakkislaiset treenaavat? :hyper:

Itse tällä hetkellä Kouvolan jäähallilla, syksyllä Kuntokeskus Ykköselle treenaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jäähallilla yleensä mennään, välillä jos se on kiinni esim. kpl pelin takia saatan pakosta mennä fun fitin salille. Autotallista löytyy myös jonkun verran salivarusteita, sitäkin tulee joskus käytettyä.

Olis parempi ilmottautu kuka tänään treenas uimahallin(inksan) salilla, noin klo 12-14.olipa näyttävä nainen. huh. Täytyy alkaa käymään useemminki :D

Ketäs kaikkii treenaa inksan uimahallil? Itse kävin eilen ekaa kertaa tutustumiskäynnil, pari viikkoo sit muutettii inksaa kotkasta..

Miten tuo Kouvolan jäähallin punttisali on oikein auki, kun en löydä koko hallin aukioloaikoja mistään? Miten käsipainojen laita paikassa? Kuinka pitkälle löytyy ja millä välein kilot?

Miten tuo Kouvolan jäähallin punttisali on oikein auki, kun en löydä koko hallin aukioloaikoja mistään? Miten käsipainojen laita paikassa? Kuinka pitkälle löytyy ja millä välein kilot?

Käsipainoja löytynee 50kg asti ja aukioloajoista ainakin sen verran että arkisin taitaa olla 21:00 asti ja vkl 17:00 asti. Korjatkaa joku jos olen väärässä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom