Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku jäähallilla käyvä eksyy tätä lukemaan, niin voisitko kertoa että kehtaako sinne tulla tälläinen nuori nainen joka ei nyt vielä ihan hirveän kauaa oo kuntosalia harrastanut? Vai nauretaanko mut sieltä pihalle?
Oon tilapäisesti muuttanut just takas Kouvolaan ja pitäis keksiä joku hyvä (ennen kaikkea edullinen) sali. Ykkösellä oon käynyt nyt pari kertaa, mut kiinnostaisi joku muu vaihtoehto.
Onko keskustan läheisyydessä muita sen, Funfitin ja Aktiivikuntoutuksen lisäksi?
Ainakin kun itse lukioaikana kävin siellä koulun jälkeen treenaamassa niin välillä arkisin siinä klo 15-17 paikkeilla sai olla aika rauhassa ja välillä taas oli sali aivan täynnä. Siellä "pikkusalilla" saa olla vielä enemmän rauhassa, ja isollakin lähinnä häirinnyt eri urheiluseurojen kimppatreenit, silloin siellä ei kyllä mahtunut treenaamaan. Jos autolla liikut ja haluat rauhassa treenata niin jäähallilta reilun 10 minuutin ajomatkan päässä Valkealassa Kuntokellarilla saa olla aika rauhassa ihan kaikkina kellonaikoina, ja avainkortilla pääsee 5.30-24 välillä sisään.Kävin tänään vielä yhden kerran hakkaamassa päätäni seinään Ykkösellä. Vika on siis varmaan minussa, ei salissa. En oo tottunut tollaseen määrään jengiä salilla. Muutenkin ahdas paikka, niin tuntuu että on vähän tiellä kun ei oo vielä niin selvät sävelet ko. paikan suhteen. Voihan tää nyt olla ongelma mikä tulee vastaan ihan jokaisella uudella salilla. On niin tottunut treenaamaan vaan siellä ed. salilla.
Käykö siellä jäähallilla arki-iltasin yleensä kuinka hirveesti porukkaa?
Kouvolan alueella voimamies lajien treeni paikkaa?
Kouvolan alueella voimamies lajien treeni paikkaa?
Haanojan Haalista kokemuksia? Jäähallilla kävin huhuilemassa, mutta ketään sielä ei näkynyt, joten jäi menemättä.