Treenipaikkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jos joku jäähallilla käyvä eksyy tätä lukemaan, niin voisitko kertoa että kehtaako sinne tulla tälläinen nuori nainen joka ei nyt vielä ihan hirveän kauaa oo kuntosalia harrastanut? Vai nauretaanko mut sieltä pihalle?
Oon tilapäisesti muuttanut just takas Kouvolaan ja pitäis keksiä joku hyvä (ennen kaikkea edullinen) sali. Ykkösellä oon käynyt nyt pari kertaa, mut kiinnostaisi joku muu vaihtoehto.
Onko keskustan läheisyydessä muita sen, Funfitin ja Aktiivikuntoutuksen lisäksi?

Jos joku jäähallilla käyvä eksyy tätä lukemaan, niin voisitko kertoa että kehtaako sinne tulla tälläinen nuori nainen joka ei nyt vielä ihan hirveän kauaa oo kuntosalia harrastanut? Vai nauretaanko mut sieltä pihalle?
Oon tilapäisesti muuttanut just takas Kouvolaan ja pitäis keksiä joku hyvä (ennen kaikkea edullinen) sali. Ykkösellä oon käynyt nyt pari kertaa, mut kiinnostaisi joku muu vaihtoehto.
Onko keskustan läheisyydessä muita sen, Funfitin ja Aktiivikuntoutuksen lisäksi?

Kyllä kehtaa. Hyvä sali, missä varmasti saat apua, jos näet sitä tarvitsevasi. Itse olen jäähalilla treenannut n. 20 vuotta ja aion treenata myös jatkossa. Välillä koettanut Aktiivia, Ykköstä, Kuntokellaria ja Funfittiä. Kuitenkin aina palannut jäähallille.

Kävin tänään vielä yhden kerran hakkaamassa päätäni seinään Ykkösellä. Vika on siis varmaan minussa, ei salissa. En oo tottunut tollaseen määrään jengiä salilla. Muutenkin ahdas paikka, niin tuntuu että on vähän tiellä kun ei oo vielä niin selvät sävelet ko. paikan suhteen. Voihan tää nyt olla ongelma mikä tulee vastaan ihan jokaisella uudella salilla. On niin tottunut treenaamaan vaan siellä ed. salilla.

Käykö siellä jäähallilla arki-iltasin yleensä kuinka hirveesti porukkaa?

Kävin tänään vielä yhden kerran hakkaamassa päätäni seinään Ykkösellä. Vika on siis varmaan minussa, ei salissa. En oo tottunut tollaseen määrään jengiä salilla. Muutenkin ahdas paikka, niin tuntuu että on vähän tiellä kun ei oo vielä niin selvät sävelet ko. paikan suhteen. Voihan tää nyt olla ongelma mikä tulee vastaan ihan jokaisella uudella salilla. On niin tottunut treenaamaan vaan siellä ed. salilla.

Käykö siellä jäähallilla arki-iltasin yleensä kuinka hirveesti porukkaa?
Ainakin kun itse lukioaikana kävin siellä koulun jälkeen treenaamassa niin välillä arkisin siinä klo 15-17 paikkeilla sai olla aika rauhassa ja välillä taas oli sali aivan täynnä. Siellä "pikkusalilla" saa olla vielä enemmän rauhassa, ja isollakin lähinnä häirinnyt eri urheiluseurojen kimppatreenit, silloin siellä ei kyllä mahtunut treenaamaan. Jos autolla liikut ja haluat rauhassa treenata niin jäähallilta reilun 10 minuutin ajomatkan päässä Valkealassa Kuntokellarilla saa olla aika rauhassa ihan kaikkina kellonaikoina, ja avainkortilla pääsee 5.30-24 välillä sisään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kouvolaan tuli muutettua huhtikuun alussa, ja siitä asti olen treenannut FunFitissä. Näppärä sali josta löytyy itselleni kaikki tarvittava, ainut selkeä puute on pohjelaitteitteet, sillä niitä ei ole laisinkaan.

Kertokaas joku aloittelijalle, tänään kävin jäähallin kuntosalilla, mutta ovi oli lukossa. Olin lukevinaan että pitäisi olla auki ja ilmainen, mutta ei näyttänyt siltä. Kertokaa joku viisaampi että olinko ees oikeassa paikassa, kun harmaa ovi jäähallin 'oikealla' puolella, ovessa lukee että kuntosali.

Tietäääkö muuten joku että onko Kouvolassa mitään salia missä vois kokeilla/harrastaa Crossfittiä? Muistelen että ihan ku olisin kuullu joskus että Strongholdgymillä olis tai sinne olis tulossa semmonen, mut en oo löytäny kummempaa tietoa asiasta... Funfitillä on kyllä vissiin joskus ollu jotain sen tyylistä ohjattua tuntia, mutta oon ollu vähän skeptinen sen suhteen :D

Onks muka strongholdgym vielä voimissaan siis se mikä on/oli kuusaalla? Kotkas taitaa jonkunlainen crossfit sali olla mut en kyl muista et missä ja kun kyse että oliko Kouvolassa niin eipä toi liity mitenkään siihe mut sanoinpahan kuitenkin :D

Haanojan Haalista kokemuksia? Jäähallilla kävin huhuilemassa, mutta ketään sielä ei näkynyt, joten jäi menemättä.

Miks ei näkynyt? Olikohan oikea paikka? Haalilla kaksi pientä salia. Ainakin vanhalla salilla voi tehdä kaikki perusjutut. Se uudempi on vähän kusinen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom